Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Pasażerka wygrała z Ryanairem. Dostanie odszkodowanie
Linie lotnicze Ryanair zostały zobligowane do wypłacenia 50 tysięcy euro za zaniedbania, jakie doprowadziły do wypadku na pokładzie samolotu. Pieniądze zostaną przekazane rodzinie 11-letniej Klaudii, która ucierpiała w trakcie lotu irlandzkimi liniami.
Wypadek miał miejsce 24 września 2010 roku. Dziewczynka leciała z Wrocławia do Wielkiej Brytanii - na lotnisko East Midlands Airport (Leicestershire). Podczas lądowania jeden z podróżnych wstał i postanowił wyciągnąć swoją walizkę z luku bagażowego znajdującego się ponad głowami pasażerów. Niestety, w takcie wyjmowania bagaż spadł na głowę dziecka.
Po opuszczeniu samolotu wydawało się, że dziecko nie odniosło żadnego uszczerbku na zdrowiu. Dopiero po 10 dniach od zajścia dziewczynka zauważyła krwotok z ucha. Po konsultacji z lekarzem okazało się, że uderzenie przez walizkę spowodowało złamanie kości podstawy czaszki. Dziecko musiało być hospitalizowane. Konsekwencje wypadku okazały się długofalowe, bowiem przez pół roku dziewczynka nie mogła wykonywać ćwiczeń fizycznych, a do dziś odczuwa bóle głowy.
Mama Klaudii postanowiła upomnieć się o odszkodowanie od przewoźnika. Pozew wniesiono w kraju, gdzie mieści się siedziba przewoźnika, czyli w Irlandii. Przedstawione dowody wykazały, że do incydentu doszło z winy Ryanaira. Sad uznał, że linie lotnicze nie zapewniły pasażerom wystarczającego bezpieczeństwa w czasie, gdy przygotowywali się oni do opuszczenia samolotu. Tym samym, za zasadne uznano zasądzenie odszkodowania. Zdecydowano, że przewoźnik winien jest zapłaty 50 tysięcy euro.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-12 13:55 80.52.137.*]
dziadowska linia i dziadowska obsługa, w samolotach Ryanair niedługo będą koszyki z jajami i tobołki na głowach pasażerów i w ... zamkniętym kiblu ... odpowiedz »
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-12 15:01 91.199.140.*]
A jakie to ma znaczenie??? Pasażerowie są głupi! Mimo nadawanych komunikatów, że wstać można dopiero po sygnale, mimo uwag ze strony personelu jest często wielu, którzy muszą sobie zgarnąć swoje klamoty do siebie, aby być pierwszymi przy wysiadaniu. A potem pocący się idioci stoją i tłoczą się w przejściu nawet 10 min na otwarcie drzwi i wyjście innych pasażerów. Zawsze patrzę na takich z politowaniem; "głupich nie sieją..." A swoją drogą mam nadzieję, że Ryan (choć ich nie lubię) ma szansę przerzucenia tych kosztów na tego debila, który zrzucił walizkę. odpowiedz »
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-13 16:39 80.52.137.*]
ano ma znaczenie, bo w szanujących się liniach lotniczych takie rzeczy się nie zdarzają. Pasażerowie w Ryanair traktowani są jak bydło .. i tak właśnie się zachowują ! odpowiedz »
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-13 20:57 83.6.166.*]
No jakoś tak się składa, że leciałem już kilkaset razy chyba ze 40-toma liniami i jest to zjawisko dość powszechne, choć najbardziej w Europie, zwłaszcza gdy są polscy pasażerowie. Z drugiej strony europejski personel podchodzi do sprawy zbyt niefrasobliwie. W amerykańskich jest bardziej stanowczy. odpowiedz »
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-13 20:57 83.6.166.*]
PS. nigdy nie leciałem low-costem :)) odpowiedz »
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-12 14:10 83.21.55.*]
a dlaczego nie ukarano niesfornego pasażera który musiał pomimo zakazu wstać . takich powinno się karać i edukować. odpowiedz »
Ryanair musi zapłacić odszkodowanie
[2013-12-12 14:53 80.52.137.*]
dopilnować (ukarać) powinien właśnie Ryanair... jaka linia tacy pasażerowie odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Etihad Airways zwiększa swoje udziały
Rainbow Tours: sprzedaż wzrasta
Funclub prezentuje oferty przyjazdowe
"Odpowiedzialna Turystyka" - światowy trend dotarł do Polski
Kraków i Zakopane połączy kolej napowietrzna?
Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid
Finnair i Booking.com umożliwią rezerwację hoteli online
Gorzów Wlkp: jaki hotel stanie przy Słowiance?
Największy polski serwis noclegowy to ...