TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotelarzu, wypromuj swój obiekt w internecie

2012-10-07

Hotelarze dostrzegają coraz większy potencjał w dbaniu o swój wizerunek w internecie. Serwis PromujNoclegi.pl, której właścicielem jest firma WebMotive, specjalizuje się w marketingu internetowym. Pomaga hotelarzom osiągnąć lepsze pozycje w wyszukiwarkach. To do właścicieli obiektów hotelowych skierowana jest promocja Public Relations w internecie.

r e k l a m a


Miejsce domeny danego hotelu na liście wyszukiwarek internetowych jest zależne od liczby osób, które uważają ją za wartościową, atrakcyjną i godną zaufania, a także od tego, ile strona ma przekierowanie. PromujNoclegi.pl kieruje swoją ofertę do właścicieli obiektów noclegowych (hotele, pensjonaty, kwatery prywatne, agroturystyka). Firma dba o zoptymalizowanie i wypozycjonowanie stron danych ośrodków w wyszukiwarkach internetowych. Zapewnia ponadto liczne wpisy dotyczące obiektu na blogach, portalach oraz serwisach społecznościowych, które są związane z tematyką noclegów w Polsce. Takie firmy mają docelowo uzyskać lepszy wizerunek swojej marki, a także zyskać bezpośrednio kwalifikowany ruch z takich serwisów, a to ma się przekładać na większą liczbę rezerwacji, a zatem i zysków.

Według statystyk opublikowanych przez Google (Zero Moment of Truth), poszukując interesujących informacji na temat produktów czy usług coraz częściej korzystamy z internetu. Przed dokonaniem danej transakcji w 2010 roku internauci odwiedzali średnio 5,3 strony, a w 2011 już 10,4. To ważne informacje również dla branży hotelarskiej. Promocja marki musi odbywać się przy wykorzystaniu wielu kanałów, między innymi blogów, portali, a także profili na serwisach społecznościowych.

Okazuje się, że 49 procent Polaków poszukując hotelu sprawdza informacje w internecie. Co pokazuje badanie przeprowadzone przez On Board PR oraz PBS DGA. Polacy z wyższym wykształceniem, którzy zaglądają do sieci przed podjęciem decyzji w sprawie na przykład rezerwacji stanowią 60 procent. Inny raport Google Polska wykazał, że w 2007 roku 92 procent ankietowanych skorzystało z wyszukiwarki, aby odnaleźć informację na temat produktów turystycznych (to wzrost o 10 procent w zestawieniu z poprzednim rokiem).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PromujNoclegi.pl WebMotive kwatery prywatne noclegi wyszukiwarki pozycjonowanie rezerwacje blogi serwisy społecznościowe obiekty noclegowe właściciele obiektów noclegowych hotele właściciele hoteli ośrodki wypoczynkowe marketing internetowy promocja marka produkty turystyczne Google Polska On Board PR PBS DGA ankieta badanie statystyki rezerwacje noclegów internet wyszukiwarki internetowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję