Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Mobilna aplikacja skróci czas odprawy
easyJet testuje mobilne karty pokładowe, które pobrane w mniej niż 10 sekund pozwalają pasażerom zaoszczędzić czas podczas odprawy. Linia objęła testami sześć lotnisk: Londyn - Stansted, Londyn - Southend, Manchester, Edynburg, Amsterdam oraz Nicea.
Pasażerowie, którzy zarezerwowali loty z lotnisk objętych testami, będą mogli odprawić się w mniej niż 10 sekund oraz pobrać i zapisać karty pokładowe w telefonach iPhone oraz urządzeniach z systemem Android.
"Wdrażanie mobilnych kart pokładowych daje nam ogromną satysfakcję. Pierwsze opinie, które przekazali nam pasażerowi pozwalają sądzić, że będzie to równie udane rozwiązanie jak ciesząca się popularnością mobilna aplikacja easyJet. Wprowadzając mobilne karty pokładowe bazowaliśmy przede wszystkim na jej sukcesie. Mobilne karty pokładowe to kolejny krok by podróżowanie stało się łatwe i niedrogie. Gdy z powodzeniem przejdziemy fazę testów, wdrożymy tę aplikację w całej naszej sieci. Testowany będzie również zapis wielu kart pokładowych na jednym urządzeniu, co pozwoli rodzinom lub grupie podróżujących odprawiać się przy pomocy jednego telefonu lub większej liczby urządzeń" - powiedział Peter Duffy, dyrektor marketingu easyJet.
Nowe rozwiązanie easyJet jest intuicyjne i łatwe w użyciu. Dzięki nowej aplikacji pasażerowie mogą w każdej chwili sprawdzić status swojego lotu. Dodatkowo, pobrane karty pokładowe przechowywane są w pamięci telefonu, dzięki czemu zasięg sieci komórkowej czy dostępność Wi-Fi nie jest potrzebna przy odprawie. Jest to szczególnie ważne dla pasażerów podróżujących zagranicą, gdyż pozwoli im to uniknąć kosztów roamingu. Aplikacja również posiada opracowaną przez Apple usługę Passbook, dzięki której pasażerowie mogą przechowywać wszystkie karty pokładowe w jednym miejscu. Nowa aplikacja easyJet rozpoznaje czy pasażer odprawił się wcześniej online przez stronę easyJet.com i umożliwia pobranie karty pokładowej bez konieczności powtarzania procesu odprawiania. Karty pokładowe można pobrać od 30 dni do 2 godzin przed odlotem.
Od momentu udostępnienia mobilnej aplikacji easyJet pod koniec 2011 roku, pobrało ją już ponad 4,5 mln osób. Aplikacja jest darmowa i kompatybilna ze smartfonami, iPhonami oraz innymi urządzeniami z systemem Android. Dzięki aplikacji, za pomocą telefonów pasażerowie w każdej chwili oraz w każdym miejscu mogą uzyskać informacje o cenach biletów czy terminach lotów. Niedawno przeprowadzona aktualizacja aplikacji zapewniła pasażerom możliwość rezerwacji miejsc, dodania jednej sztuki bagażu oraz przeglądania informacji o hotelach w miejscu, do którego podróżują.
Aplikacja umożliwia pasażerom:
- Wyszukiwanie i rezerwację lotów zarówno w taryfach standardowych, jaki i elastycznych (flexi).
- Dodawanie bagażu i sprzętu sportowego do rezerwacji, do dwóch godzin przed odlotem.
- Zmianę języka/waluty; udostępniono siedem europejskich języków (angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, holenderski oraz portugalski). Aplikacja rozpoznaje domyślny język ustawiony w telefonie.
- Sprawdzenie informacji o locie poprzez przeglądanie przylotów, odlotów i numeru lotu oraz planowanych, faktycznych i przewidywanych godzin lotów.
- Zarządzanie rezerwacjami; zmiana rezerwacji lub dodanie informacji o pasażerach (APIS).
- Wprowadzenie zmian do rezerwacji oraz obsługę płatności i zwrotów środków, co jest szczególnie użyteczne w czasie zakłóceń.
Jeszcze w tym roku testy zostaną rozszerzone o mobilną wersję aplikacji dla użytkowników Windows Phone 7/8 oraz urządzeń Blackberry.
Od momentu udostępnienia mobilna aplikacja easyJet zdobyła następujące wyróżnienia:
- Najlepsza aplikacja mobilna (Travolution Awards 2012)
- Najlepsza aplikacja na system Android (Android Pit)
- Aplikacja kwietnia 2012 (Android Pit)
- Najlepsza aplikacja mobilna (Effective Mobile Marketing Awards 2012)
- Najlepsza aplikacja w kategorii podróżowanie (NMA Awards 2012)
- Najlepsze rozwiązanie mobilne w kategorii podróżowanie i turystyka (Effective Mobile Marketing Awards 2012)
Aplikację można pobrać za darmo ze sklepu iTunes oraz ze sklepu z aplikacjami na system Android Google Play.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wezyr Holidays dokapitalizowany
Amerykańskie linie lotnicze podsumowują rok 2011
Turysta zginął od ciosów mieczem
Jakie produkty wybierają zawodowi kucharze?
Preferencje osób starszych dotyczące wyjazdów turystycznych