Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Prowadzenie punktu z biletami lotniczymi - Łódź
- Specjalista ds. Turystyki Gdańsk
- Zainwestuję pasywnie w biuro podróży lub projekt...
- Szkolenie dla pilotów wycieczek
- Praca w biurze podróży - organizacja wyjazdów...
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Salon Firmowy BP Rainbow w Olkuszu szuka doradcy
- Pilot wycieczki szkolnej
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Praca w Turcji


Reklama w branży turystycznej
2011-08-08W 2010 roku na kampanie reklamowe we wszystkich mediach organizatorzy wyjazdów turystycznych wydali w sumie 121,5 mln złotych, z czego prawie 43 mln złotych na reklamę w telewizji oraz 23,2 mln złotych na reklamę w prasie - wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. O sprawie informują "Wiadomości Turystyczne" w artykule M.Kiljańskiej.
r e k l a m a
Największą popularnością cieszą się kampanie wiązane. Magdalena Sikora, media planner z Domu Mediowego MediaOn - Jeśli promowany jest konkretny kierunek, najpierw kampanię rozpoczyna przedstawicielstwo turystyki z tego kraju, a zaraz potem biuro podróży organizujące do niego wyjazdy. Siła takiej kampanii jest dużo większa, a koszty rozkładają się między dane podmioty. Ten rodzaj reklamy popularny jest wśród touroperatorów z Egiptu, czy Tunezji. Innym trendem w reklamie dla branży turystycznej jest promocja biur agencyjnych w kampanii touroperatora.
Jak zauważają specjaliści, przy planowaniu kampanii reklamowej istotny jest zasięg, gdyż to od niego będzie zależeć do jakiej grupy trafi przekaz. - Jeśli wiem, że np. na Śląsku najwięcej ludzi podróżuje do Afryki Północnej, to trzeba tam promować głównie te miejsca. Poza tym reklama powinna obejmować wszystkie miesiące roku, a cześć touroperatorów rezygnuje z reklamy w czasie sezonu letniego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Kolejni OTA z zobowiązaniami wobec Komisji
Starsze aktualności:
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Kultowa, rzymska atrakcja turystyczna będzie
Nowy hotel Radisson Hotel Group w
USA najpotężniejszym rynkiem
Thomas Cook kupiony przez
Dolny Śląsk podsumowuje promocję
Otwarcie Mercure Szczyrk
Łódź: Targi Pizzy, Pasty i Wina
Lotniska tracą, winne biura podróży
Wakacje owszem, ale w niższym standardzie
Wkrótce ruszy budowa Hampton by Hilton Wrocław City Center West
OLT Express - nie ma powodów do strachu
Warszawski zabytkowy Bristol sprzedany za 19,5 mln euro.
Sky Club: turyści powoli wracają
III Polsko-Ukraińskiego Forum Touroperatorów za nami