Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Klucz do optymalizacji przychodów w hotelarstwie
2013-02-14Grupa eholiday.pl w ramach projektu edukacyjnego Travel 2.0 planuje uruchomienie intensywnych warsztatów szkoleniowych dla hotelarzy. Tym razem do współpracy zaproszono Krzysztofa Głąbińskiego, prezesa Yieldplanet.com.
r e k l a m a
Pierwszy z przewidzianego na ten rok cyklu obejmuje zagadnienia Revenue Management w hotelarstwie.
Szkolenia sygnowane są przez American Hotel & Lodging Educational Institute (EI), który jest częścią American Hotel & Lodging Association (AH&LA). EI jest największym na świecie centrum edukacji hotelarskiej i szkoleń. Dostarcza najwyższej jakości programy nauczania dla uczelni oraz szkolenia dla hoteli. Ich jakość udokumentowana jest certyfikatami EI, docenianymi w całym świecie hotelarskim.
Szkolenia certyfikowane przez EI są absolutną nowością na rynku polskim. Ich wdrożeniem i propagowaniem zajęli się Krzysztof Głąbiński, prezes Yieldplanet.com oraz Grupa eholiday.pl.
- Zajmuję się zagadnieniami Revenue Management i Dystrybucji od ponad 20 lat. Dla większości hotelarzy doświadczenie jest jedyną formą zdobycia tej konkretnej wiedzy. Stąd pomysł na certyfikowane szkolenia, które łączą wiedzę i doświadczenie z teorią najlepszej na świecie instytucji edukacyjnej dla hotelarzy AH&LA EI. Szkolenia te z pewnością pozwolą hotelom pomnażać swoje przychody, a prywatnie uczestnikom powiększać swoje portfolio edukacyjne - powiedział Krzysztof Głąbiński, prezes Yieldplanet.com.
Cykl szkoleń w Polsce rozpoczyna program "Revenue Management - Jego wszystkie aspekty". Jest on adresowany do właścicieli obiektów noclegowych, osób zarządzających hotelami, dyrektorów i managerów hoteli, a także do działów sprzedaży, marketingu i Revenue Managerów oraz osób myślących o własnym obiekcie noclegowym.
Jest to kompletny kurs dla każdego hotelarza, który wyjaśnia, czym jest Revenue Management, jakie jest jego miejsce w hotelu, co mierzy, jak liczy i jak się przekłada na zachowania taktyczne oraz strategiczne hotelu. Dla zainteresowanych przewidziany jest oficjalny egzamin, którego zaliczenie uprawnia do otrzymania certyfikatu ukończenia szkolenia wydanego przez EI.
Intensywne dwudniowe szkolenie Revenue Management - jego wszystkie aspekty odbędzie się w dniach 22-23 marca 2013 w hotelu Ibis Hotel Warszawa Centrum. Więcej informacji na temat szkolenia oraz instytucji certyfikującej można znaleźć na stronie www.travel20.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Influencerzy mają promować atrakcje
Druga edycja Responsible Incentive Travel
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Mniej wydajemy na restauracje i podróże
Kwiecień stabilny dla Lufthansy
Lotnisko w Modlinie bez dojazdu?
Prace malarskie w restauracji Nordowi Mol
Biuro Podróży Ecotravel w Krakowie
Perspektywy zatrudnienia. Gastronomia dobrze rokuje
Konkurs walentynkowy dla biur podróży
Łódź: Targi Pizzy, Pasty i Wina
Lotniska tracą, winne biura podróży
Wakacje owszem, ale w niższym standardzie
Wkrótce ruszy budowa Hampton by Hilton Wrocław City Center West
OLT Express - nie ma powodów do strachu