TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowe narzędzie do promocji twojej restauracji

Portale społecznościowe to bezdyskusyjne miejsce do promocji restauracji, kawiarni i barów, jednak z punktu widzenia restauratorów mają one jedną wadę: bardzo często zatrzymują potencjalnych klientów przed ekranami komputerów. Lunchers.pl - to polski serwis, który umawia ludzi biznesu na lunche.


Zasada działania serwisu jest prosta. Zarejestrować tam może się każdy, kto potrzebuje profesjonalnych kontaktów. Wystarczy, że wskaże, w jakich dziedzinach działa, kogo poszukuje i w jakich miastach chciałby się spotkać. Narzędzia portalu ułatwią mu kontakt z potencjalnym klientem, kontrahentem czy pracownikiem, aby w prosty i szybki sposób umówić się w pobliskiej restauracji.

Użytkownicy nowego portalu, mogą polecać lokale, w których zjedli dobry biznesowy lunch. Promowani będą więc najlepsi restauratorzy, szczególnie ci, którzy spełniają oczekiwania wymagających klientów.

Idea narodziła się podczas lunchu

Założycielom serwisu brakowało podobnej oferty na polskim rynku. "Portale społecznościowe mają dużą wartość w budowaniu kontaktów, jednak bez spotkania "na żywo" nie da się zawiązać długotrwałych relacji" mówi Magdalena Krakowczyk, która wpadła na pomysł stworzenia platformy Lunchers.pl "Spotkania przy wspólnym stole, w sympatycznej atmosferze i przy smacznym posiłku, są doskonałym początkiem takich właśnie relacji". "Podczas lunchu ze wspólnym znajomym przedstawiono nam eksperta z branży IT, który poszukiwał nowych obszarów do rozwoju - mówi Magdalena Krakowczyk "Dyskusja w lokalu przerodziła się w realną współpracę, dzięki której powstał Lunchers.pl".

Biznesowy sukces smacznie podany

W sukces wierzą pomysłodawcy projektu i użytkownicy. Lunche wymyślono właśnie po to, aby połączyć smaczny posiłek z okazją do ubicia interesu. O sile lunchowania świadczą kwoty, które biznesmeni są w stanie zapłacić za obiad z multimilionerem Warrenem Buffetem - w 2012 r. było to 3,5 miliona dolarów. Genialny inwestor co roku wystawia możliwość zjedzenia z sobą lunchu na licytacji charytatywnej. I jak mówi, podczas posiłków rozmawia ze zwycięzcami aukcji nie tylko o biznesie.

Restauracja - tu kreuje się biznes

Wspólne lunche mogą być okazją do odpoczynku od biurowych spraw w towarzystwie menedżerów z innych branż, lub też wręcz przeciwnie - sposobnością do dyskusji o nowych trendach ze specjalistą z tego samego sektora. Mogą przerodzić się w praktyczne lekcje języka obcego lub w rozmowy rekrutacyjne. Mogą być też okazją do zaprezentowania inwestorowi koncepcji biznesu stulecia. I to wszystko przy restauracyjnym stoliku.

Właściciele lokali gastronomicznych mogą być częścią tego sukcesu. Serwis umożliwia im promocję polegającą na publikacji wizytówki restauracji zawierającej zdjęcie, opis lokalu i lokalizację na mapie. Dodatkowe usługi dobierane są indywidualnie. Najważniejsze jest to, że będąc obecnym w serwisie, restaurator staje się częścią wielkiego biznesowego lunchowania, które staje się w Polsce coraz bardziej popularne.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lunch biznes spotkanie biznesowe pozyskiwanie klientów obiad biznesowy Lunchers.pl Magdalena Krakowczyk biznesmen portal społecznościowy serwis internetowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję