Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Nowe narzędzie do promocji twojej restauracji
Portale społecznościowe to bezdyskusyjne miejsce do promocji restauracji, kawiarni i barów, jednak z punktu widzenia restauratorów mają one jedną wadę: bardzo często zatrzymują potencjalnych klientów przed ekranami komputerów. Lunchers.pl - to polski serwis, który umawia ludzi biznesu na lunche.
Zasada działania serwisu jest prosta. Zarejestrować tam może się każdy, kto potrzebuje profesjonalnych kontaktów. Wystarczy, że wskaże, w jakich dziedzinach działa, kogo poszukuje i w jakich miastach chciałby się spotkać. Narzędzia portalu ułatwią mu kontakt z potencjalnym klientem, kontrahentem czy pracownikiem, aby w prosty i szybki sposób umówić się w pobliskiej restauracji.
Użytkownicy nowego portalu, mogą polecać lokale, w których zjedli dobry biznesowy lunch. Promowani będą więc najlepsi restauratorzy, szczególnie ci, którzy spełniają oczekiwania wymagających klientów.
Idea narodziła się podczas lunchu
Założycielom serwisu brakowało podobnej oferty na polskim rynku. "Portale społecznościowe mają dużą wartość w budowaniu kontaktów, jednak bez spotkania "na żywo" nie da się zawiązać długotrwałych relacji" mówi Magdalena Krakowczyk, która wpadła na pomysł stworzenia platformy Lunchers.pl "Spotkania przy wspólnym stole, w sympatycznej atmosferze i przy smacznym posiłku, są doskonałym początkiem takich właśnie relacji". "Podczas lunchu ze wspólnym znajomym przedstawiono nam eksperta z branży IT, który poszukiwał nowych obszarów do rozwoju - mówi Magdalena Krakowczyk "Dyskusja w lokalu przerodziła się w realną współpracę, dzięki której powstał Lunchers.pl".
Biznesowy sukces smacznie podany
W sukces wierzą pomysłodawcy projektu i użytkownicy. Lunche wymyślono właśnie po to, aby połączyć smaczny posiłek z okazją do ubicia interesu. O sile lunchowania świadczą kwoty, które biznesmeni są w stanie zapłacić za obiad z multimilionerem Warrenem Buffetem - w 2012 r. było to 3,5 miliona dolarów. Genialny inwestor co roku wystawia możliwość zjedzenia z sobą lunchu na licytacji charytatywnej. I jak mówi, podczas posiłków rozmawia ze zwycięzcami aukcji nie tylko o biznesie.
Restauracja - tu kreuje się biznes
Wspólne lunche mogą być okazją do odpoczynku od biurowych spraw w towarzystwie menedżerów z innych branż, lub też wręcz przeciwnie - sposobnością do dyskusji o nowych trendach ze specjalistą z tego samego sektora. Mogą przerodzić się w praktyczne lekcje języka obcego lub w rozmowy rekrutacyjne. Mogą być też okazją do zaprezentowania inwestorowi koncepcji biznesu stulecia. I to wszystko przy restauracyjnym stoliku.
Właściciele lokali gastronomicznych mogą być częścią tego sukcesu. Serwis umożliwia im promocję polegającą na publikacji wizytówki restauracji zawierającej zdjęcie, opis lokalu i lokalizację na mapie. Dodatkowe usługi dobierane są indywidualnie. Najważniejsze jest to, że będąc obecnym w serwisie, restaurator staje się częścią wielkiego biznesowego lunchowania, które staje się w Polsce coraz bardziej popularne.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Jesienne spotkanie branży turystycznej
Festiwal Smaku w Lublinie już dzisiaj.
Podrabiane trufle trafiły na stół
Śledztwo ws. sprzedaży ziemi w Darłowie umorzone
Menadżer na bolączki pasażerów
Baza Ryanaira powstanie w Poznaniu?
Prywatyzacja Polskich Kolei Linowych
ILS przyciągnie przewoźników do Modlina?
Przyszłość należy do turystyki religijnej?
PolskiBus - to się nazywa wynik
Ulica Piotrkowska w Łodzi nagrodzona
Nowopowstałe polskie internetowe biuro podróży na Teneryfie
Funclub - promocja: cała zaliczka dla agenta
Zmiany w Zarządzie MPI Poland Club
Nowy przewoźnik wchodzi do Polski
Zrobił z busa autobus. Mogło dojść do tragedii.
Rezydencja Habsburgów oferuje noclegi