Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Hotelarzu: Zbuduj wizerunek swojej firmy
Serwis PromujNoclegi.pl stworzył usługę dla właścicieli hoteli i innych obiektów noclegowych, którzy chcieliby efektywnie promować swoją witrynę w Internecie, zwiększając jej widoczność w wyszukiwarkach oraz zasięg oferowanych usług.
Propozycja PromujNoclegi.pl opiera się na połączeniu kilku kluczowych elementów: liczby serwisów partnerskich w Polsce, tworzeniu dedykowanych tekstów na temat każdego obiektu, promocji strony docelowej na tematycznych blogach i w serwisach społecznościowych oraz bezpośredniej reklamy strony Klienta w postaci linków sponsorowanych.
Jedną z największych korzyści dla właścicieli obiektów noclegowych jest przede wszystkim pozyskanie wielu wartościowych odnośników do własnej strony z tematycznych blogów, serwisów i portali poświęconych noclegom jak również z mediów społecznościowych. Pozyskane wpisy stają się efektywnym źródłem informacji o prezentowanym miejscu, a linki kierują potencjalnych Klientów bezpośrednio do witryny właściciela obiektu.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez On Board PR i PBS DGA aż 49% Polaków, którzy szukają hotelu, wykorzystuje do tego celu Internet, a procent ten rośnie do 60% w przypadku Polaków posiadających wyższe wykształcenie, co oznacza, iż sieć jest efektywnym źródłem promocji dla firm świadczących usługi noclegowe. Warto zastanowić się nad odpowiednią formą i miejscem prezentacji oferty noclegowej w internetowych mediach dedykowanych turystyce. Dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych Klientów i świadome budowanie wizerunku obiektu noclegowego ma znaczący wpływ na prosperowanie danego hotelu czy pensjonatu.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Kultowa restauracja zniknie z Krakowa?
Co rok 2014 przyniesie branży hotelarskiej?
Oasis Tours wznawia działalność
Piloci Lufthansy przedłużyli strajk
Politycy zniszczyli restaurację
Wakacje z dziećmi - kiedy jechać?
Sylwester Cacek dokupił akcje Sfinksa
Najlepsze restauracje i hotele w twoim GPS
LOT na razie nie wystąpi o pomoc
Internetowe biura podróży na topie
Właściciele Selectours nie odpowiedzą za oszustwo