Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Karta pokładowa w zegarku
Jak poinformowali przedstawiciele linii lotniczej airberlin, użytkownicy aplikacji airberlin dla iPhone mogą również wysłać cyfrową kartę pokładową na swój zegarek, jeśli posiadają smartwatch Pebble lub Pebble Steel.
Smartfon i smartwatch użytkownika synchronizują się ze sobą umożliwiając wejście na pokład samolotu bezpośrednio przy użyciu inteligentnego zegarka. Smartwatch Pebble powstał w 2012 roku dzięki portalowi finansowania społecznościowego Kickstarter. Do dzisiaj sprzedano na świecie ponad 400000 tych zegarków.
"Airberlin to pierwsza linia lotnicza na świecie, która umożliwia użytkownikom iPhonów wejście na pokład samolotu przy pomocy kodów kreskowych wyświetlanych na ich zegarkach smartwatch. Na ekranach tych inteligentnych zegarków szubko można odczytać także godzinę wylotu, numer bramki i miejsca w samolocie. Dzięki temu nie jest już konieczne otwieranie karty pokładowej na iPhonie lub szukanie jej w torebce. Jest to kolejny krok airberlin w kierunku uproszczenia procesu odprawy poprzez innowacje technologiczne" - powiedział André Rahn, wiceprezes ds. marketingu w airberlin.
Wystarczy potrząsnąć nadgarstkiem, aby na wyświetlaczu zegarka pojawił się kod kreskowy. Kod ten, tak jak w przypadku cyfrowej karty pokładowej na iPhonie, można przyłożyć do skanera przy bramce.
W ten sposób linia airberlin rozszerza swój zakres usług mobilnych: po dokonaniu elektronicznej rezerwacji na stronie internetowej przewoźnika, na stronie mobilnej lub w biurze podróży, pasażerowie mogą nadal od 30 godzin przed wylotem, bezpłatne odprawić się on-line.
Jednocześnie, airberlin uaktualnia swoją aplikację na iPhone. Oprócz nowego wyglądu, aplikacja oferuje wiele nowych funkcji. Między innymi, pasażerowie mogą teraz przeglądać i zarządzać bieżącymi i starszymi rezerwacjami w zakładce historie rezerwacji. Aplikacja oferuje użyteczne informacje na temat danej destynacji i służy jako mobilny przewodnik.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Wyrok sądu: hotel dostanie odszkodowanie od miasta
Indonezja znosi wizy turystyczne dla Polaków
Kiedy Polacy dokonują rezerwacji?
Brytyjscy turyści więcej leżą niż zwiedzają
Sanepid skontrolował nadmorskie bary
Platinum w Ostródzie: wszystkie pokoje i apartamenty sprzedane
Najbardziej stresujący zawód świata - rekrutacja trwa
Emirates najlepiej karmią pasażerów