Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Starbucks będzie jeździć za studentami
Sieć kawiarni Starbucks postanowiła uruchomić sprzedaż swoich produktów z przyczep gastronomicznych na terenie dwóch uczelni w Stanach Zjednoczonych.
Dzięki temu sieć może sprzedawać swoją kawę w miejscach gdzie nie można postawić kafejki. Warto dodać, że w USA to właśnie kampusy państwowych uczelni były jednymi z niewielu miejsc bez kawiarni Starbucks.
W całym kraju znajduje się w sumie 11,5 tys. lokali należących do sieci. Na terenach uczelni jest ich tylko 300. Oznacza to, że studenci kupowali kawę w innych firmach. Firma postanowiła to zmienić i będzie wręcz jeździć za studentami. Przyczepy mogą zostać przeprowadzone w każde miejsce o dowolnej porze. Dzięki temu Starbucks będzie ustawiał swoje mobilne kawiarnie tam gdzie w danym momencie znajduje si najwięcej potencjalnych klientów.
Sieć już od dawna stara się pokonywać pewne bariery i chce dotrzeć z kawą wszędzie. Akcja rozstawiania przyczep z kawą na wynos jest pilotażowa i jeśli osiągnie odpowiednie efekty - właściciele będą chcieli w ten sposób rozwiązać problem braku miejsca na swoje lokale.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinksa
Touroperator kończy działalność
Dominos Pizza podbija polskie duże miasta
Niemiecka branża turystyczna na plusie
Zbliżają się Targi Wypoczynek 2012
Czas rozpocząć renowację zabytków
Złote Wizy Turystyki - Wybierz Laureatów
Frustracje pasażerów linii lotniczych
Ryanair składa obietnice i przedstawia zmiany
Mercure gwarantuje gościom dobrą obsługę
Jelenia Góra: I Puchar Polski w Grillowaniu im. Macieja Kuronia