
Który to już lokal Starbucks w Polsce?
2013-09-19Dyrektor generalny Starbucks Howard Schultz zapowiada globalną ekspansję sieci. W kolejnych latach potencjał firmy ma zostać wykorzystany nie tylko na rodzimym rynku Ameryki Północnej, lecz również w wielu innych regionach świata.
r e k l a m a
Kawiarnie Starbucks obecne są w 62 krajach. Sieć chce rozwijać się przede wszystkim w regionie Ameryki Łacińskiej oraz Azji i Pacyfiku.
Wkrótce koncern będzie świętował otwarcie tysięcznego lokalu w Chinach. Drugim krajem, który ma napędzać rozwój sieci w tym regionie mają być Indie - do tej pory spółka otworzyła zaledwie 18 lokali w tym kraju - wkrótce jednak ma się to zmienić.
Spółka w minionym kwartale uzyskała globalny wzrost sprzedaży o 8 proc. Schultz tłumaczy, że dobry wynik to efekt dobrze dobranej i sumiennie realizowanej strategii.
Tymczasem sieć otworzyła kolejny lokal w Polsce. 18 września w Galerii Katowickiej otwarta została nowa kawiarnia Starbucks. To już trzeci lokal sieci w Katowicach i zarazem 34. w Polsce
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Turystyka budzi się nad
Mazowsze przyciągnęło więcej
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Dział centra informacji i promocji:
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Niemiecki region liczy na
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Chińskie linie lotnicze na zakupach u Boeinga
Wybierasz się nad Bałtyk samochodem? Lepiej sprawdź
AVOID - system, który uchroni linie lotnicze przed skutkami ewentualnej erupcji wulkanu
Spotkanie dla branży turystycznej
Więcej lotów do Rio de Janeiro
Warszawa. Apartament. Krótki wynajem.
Lista ofiar branży turystycznej wciąż rośnie
Słynna atrakcja turystyczna wreszcie otwarta
W Parku Dinozaurów w Łebie bawią się nie tylko dzieci
Prezydent zainaugurował jesienny sezon targowy w Kielcach
Zostań fikcyjnym pasażerem. Przetestuj lotnisko.
Jak uspokoić klientów, którzy boją się latać?
Subway wchodzi na Twittera i Instagram