Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Amadeus zmodernizował stronę Lufthansy
Amadeus poinformował o przeprowadzeniu modernizacji strony internetowej Lufthansy.
Witryna internetowa przewoźnika zyskała przebudowany przepływ zakupów i rezerwacji. Dzięki temu podróżni mogą liczyć na lepsze doświadczenia w zakresie zakupów online za sprawą nowych narzędzi nawigacyjnych oraz większej przejrzystości informacji o cenach. Równocześnie nowa strona została zaprojektowana w taki sposób, aby zwiększyć możliwości merchandisingowe linii lotniczej, zarówno w zakresie działalności krajowej, jak i międzynarodowej.
Podróżni zyskają dostęp do spersonalizowanych rekomendacji i szerszego niż dotychczas zakresu wariantów podróży, bazującego na specyficznych obszarach ich zainteresowań. Ponadto otrzymają oni spersonalizowane oferty uwzględniające ich status frequent flyer, wybór destynacji i kraju zamieszkania. Propozycje będą obejmować także szereg uzupełniających, odpowiednio dobranych produktów i usług, takich jak zaawansowane opcje rezerwacji miejsc, wynajem samochodów, bilety kolejowe czy usługi dodatkowe, jak np. miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym czy dodatkowa przestrzeń na nogi.
Lufthansa będzie również miała możliwość rozwijania zawartości swojej strony internetowej w oparciu o określone parametry, takie jak czas lub pora roku, czy szczególne okazje, odpowiednio dostosowując swoją ofertę. To pozwoli przewoźnikowi osiągnąć większą elastyczność dzięki możliwości szybkiego modyfikowania treści na stronie internetowej za pomocą dostosowywalnych reguł biznesowych, i w ten sposób lepiej sprostać oczekiwaniom podróżnych. Dla Lufthansy oznacza to dużą oszczędność czasu i redukcję kosztów operacyjnych dzięki zmniejszeniu zależności przewoźnika od rozwoju oprogramowania. Jednocześnie linia lotnicza zyska większe możliwości dotarcia do klientów i sprzedaży swoich produktów i usług za pośrednictwem kanału online.
"Dzięki implementacji rozwiązań e-Commerce firmy Amadeus możemy mieć pewność, że podróżni zyskają prostsze i bardziej spersonalizowane doświadczenia podczas zakupów online na Lufthansa.com. Nasza strona internetowa oferuje teraz udoskonalony dostęp do oferty podróży lotniczych oraz powiązanych produktów i usług, odpowiadając na indywidualne potrzeby podróżnych ze szczególnym naciskiem na przejrzystość w zakresie cen i możliwości wyboru na każdym etapie procesu zakupu czy rezerwacji. Co więcej, podróżny może w pełni kontrolować cały proces zakupu, co również przekłada się na większą efektywność sprzedaży" - skomentował Christian Tillmans, VP Global Sales & Key Account Management, Deutsche Lufthansa AG.
"Jesteśmy dumni, że nasza technologia stanowi podstawę ewolucji strategii Lufthansy w kanale online. Zaawansowane możliwości w zakresie merchandisingu i personalizacji stają się coraz ważniejsze dla linii lotniczych na całym świecie, a turyści XXI wieku oczekują, że będą mogli planować swoje podróże według własnych upodobań. Odnowienie strony internetowej Lufthansa.com jest wynikiem naszej obecnej współpracy z jedną z największych linii lotniczych na świecie. Podkreśla to również kontynuację naszego zaangażowania jako partnera w dziedzinie innowacji w kanale internetowym, wspierającego strategię online przewoźnika, której celem jest uzyskanie pozycji dynamicznego sprzedawcy i zapewnienie klientom jeszcze lepszej obsługi - powiedziała Julia Sattel, SVP Airline IT, Amadeus.
Amadeus e-Personalise, który jest podstawą nowej strony Lufthansy, to jedno z wielu rozwiązań wspierających strategię online Lufthansy. Pozostałe narzędzia wykorzystywane przez przewoźnika to: Amadeus e-Retail (internetowy system rezerwacji lotniczych), Amadeus Flex Pricer (narzędzie zapewniające podróżującym odpowiednie opcje taryf lotniczych), Amadeus Cars Plus (rozwiązanie umożliwiające rezerwację samochodów w wypożyczalniach) i Amadeus Digital Design Services (rozwiązanie pozwalające liniom lotniczym na budowę strony internetowej spersonalizowanej pod względem wyglądu i funkcjonalności).
W ramach projektu Amadeus zapewnił, że strona Lufthansa.com zostanie poddana szczegółowym, rygorystycznym testom i kontroli jakości. Całkowicie zmodernizowane strony na Lufthansa.com w obszarze zakupów, rezerwacji i zmiany rezerwacji są już dostępne dla podróżnych w 12 językach i 88 krajach na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Huragan Sandy uderzył również w linie lotnicze
Lista ofiar branży turystycznej wciąż rośnie
Słynna atrakcja turystyczna wreszcie otwarta
W Parku Dinozaurów w Łebie bawią się nie tylko dzieci
Prezydent zainaugurował jesienny sezon targowy w Kielcach
Zostań fikcyjnym pasażerem. Przetestuj lotnisko.
Jak uspokoić klientów, którzy boją się latać?
Który to już lokal Starbucks w Polsce?
Zmiany na kolei. Wagony zyskają nowe oblicze
Najbezpieczniejsza żywność na świecie
Już w piątek poznamy nowy rozkład jazdy pociągów
Jakie nastroje wśród hotelarzy?
Chińskie linie lotnicze na zakupach u Boeinga
Wybierasz się nad Bałtyk samochodem? Lepiej sprawdź
AVOID - system, który uchroni linie lotnicze przed skutkami ewentualnej erupcji wulkanu
Spotkanie dla branży turystycznej
Gdzie zaparkować przy lotnisku Katowice-Pyrzowice?