Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Restauracje tracą klientów przez smartfony
Właściciel jednej z restauracji zauważył w ostatnim czasie dużo skarg na jego lokal dotyczących powolnej obsługi gości.
Zarządca postanowił, że skrupulatnie przejrzy nagrania z restauracyjnego monitoringu. Okazało się, że obsługa pracuje tak jak należy. Cały problem stanowili goście ze smartfonami. To właśnie tego typu klienci spowalniali przyjmowanie zamówień, gdyż po wejściu do lokalu zamiast przejrzeć menu i wybrać odpowiednie dania- bawili się telefonami. Po podaniu zamówienia klienci dużą część czasu poświęcali na robienie zdjęć potrawom i wrzucaniu ich do sieci, dopiero po tym mogli spokojnie zjeść.
Porównując zachowania klientów sprzed kilku lat, obecni goście restauracji przez smartfony tracą ponad 20 minut podczas każdego pobytu w restauracji. Jest to swego rodzaju bezproduktywne zajmowanie miejsca, gdyż w restauracjach cieszących się popularnością są blokowane miejsca, z których nie mogą skorzystać inni klienci.
Wystarczy, że do restauracji każdego dnia przyjdzie kilku klientów bawiących się telefonami - w efekcie lokal zostanie narażony na stratę potencjalnych gości, dla których nie będzie miejsca.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Gdzie Polacy szukali noclegu podczas sezonu letniego?
Nielegalne lotnisko liczy na turystów
Sprawdź: piłkarze wybrali hotele na Euro 2012
Lufthansa uruchamia loty rejsowe z wykorzystaniem biopaliw
Biuro Sunny Days z Oławy - zna ktoś?
Cena wyjazdu to nie wszystko (nawet jeśli umiesz liczyć)
Warszawa: gości hotelowych będzie coraz więcej
Co znajdziemy w katalogu 7islands
Qatar Airways z Najlepszym Personelem Pokładowym
Podsumowanie cen hoteli za drugi kwartał 2011 roku
Chcesz zarobić na Euro 2012? Wynajmij mieszkanie!