Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Restauracje tracą klientów przez smartfony
Właściciel jednej z restauracji zauważył w ostatnim czasie dużo skarg na jego lokal dotyczących powolnej obsługi gości.
Zarządca postanowił, że skrupulatnie przejrzy nagrania z restauracyjnego monitoringu. Okazało się, że obsługa pracuje tak jak należy. Cały problem stanowili goście ze smartfonami. To właśnie tego typu klienci spowalniali przyjmowanie zamówień, gdyż po wejściu do lokalu zamiast przejrzeć menu i wybrać odpowiednie dania- bawili się telefonami. Po podaniu zamówienia klienci dużą część czasu poświęcali na robienie zdjęć potrawom i wrzucaniu ich do sieci, dopiero po tym mogli spokojnie zjeść.
Porównując zachowania klientów sprzed kilku lat, obecni goście restauracji przez smartfony tracą ponad 20 minut podczas każdego pobytu w restauracji. Jest to swego rodzaju bezproduktywne zajmowanie miejsca, gdyż w restauracjach cieszących się popularnością są blokowane miejsca, z których nie mogą skorzystać inni klienci.
Wystarczy, że do restauracji każdego dnia przyjdzie kilku klientów bawiących się telefonami - w efekcie lokal zostanie narażony na stratę potencjalnych gości, dla których nie będzie miejsca.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Gdzie Polacy szukali noclegu podczas sezonu letniego?
Nielegalne lotnisko liczy na turystów
Sprawdź: piłkarze wybrali hotele na Euro 2012
Lufthansa uruchamia loty rejsowe z wykorzystaniem biopaliw
Cena wyjazdu to nie wszystko (nawet jeśli umiesz liczyć)
Warszawa: gości hotelowych będzie coraz więcej
Co znajdziemy w katalogu 7islands
Qatar Airways z Najlepszym Personelem Pokładowym
Podsumowanie cen hoteli za drugi kwartał 2011 roku
Chcesz zarobić na Euro 2012? Wynajmij mieszkanie!
Biuro Sunny Days z Oławy - zna ktoś?