Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Wiosenne pobudzenie w kawiarniach coffeeheaven
Ruszyła wiosenna kampania w kawiarniach coffeeheaven. Pod hasłem "zyskaj dzięki rejestracji w my coffeeheaven" zaplanowano różne aktywności związane z zachęcaniem do rejestracji kart my coffeeheaven na stronie www programu, a także przygotowano kuszącą sezonową ofertę produktową, w skład której weszła m.in. wiosenna kawa mangoccino oraz rozszerzone o nowe wrapy czy kanapki menu. Kampania rozpoczęła się 6 marca i potrwa do 14 maja tego roku.
Wiosna w coffeeheaven będzie upływać pod znakiem ‘my coffeeheaven’ i wyjątkowych promocji planowanych w ramach programu. Choć uruchomiono go dopiero 6 miesięcy temu, zyskał imponujące zainteresowanie klientów, którym wydano ponad 350 tysięcy kart. Posiadacze karty ‘my coffeeheaven’ zbierają punkty przy każdym zakupie, a następnie wymieniają je na dowolne produkty z oferty kawiarni.
Głównym celem naszej wiosennej kampanii "zyskaj dzięki rejestracji w ‘my coffeeheaven’" jest zachęcenie naszych gości do zarejestrowania swoich kart. To właśnie dzięki rejestracji mogą oni korzystać z wszystkich korzyści programu i zróżnicowanych atrakcji przygotowanych przez coffeeheaven z myślą o ich indywidualnych potrzebach - mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska S.A. i dodaje - Wiele osób w ferworze codziennych zajęć zapomina o rejestracji, a to dzięki niej mają szansę w pełni odkryć program, a nawet więcej - mogą mieć wpływ na to, jak będzie się dalej rozwijał. Dlatego postanowiliśmy przypomnieć im o zaletach zarejestrowania swojej karty, a także ułatwić sam proces - wprowadzając udogodnienia na miejscu w kawiarniach - dodaje.
W ramach aktywności marketingowych kampanii, na odwiedzających kawiarnie coffeeheaven od marca do połowy maja czekają między innymi konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, promocje produktowe oraz animacje z hostessami, które umożliwią klientom szybką rejestrację kart
my coffeeheaven poprzez tablety. Komunikacja kampanii skupia się wewnątrz kawiarni na materiałach POS, stronach www.coffeeheaven.pl oraz www.mycoffeeheaven.pl, a także w ramach zabaw i animacji na profilu coffeeheaven na Facebooku (www.facebook.pl/coffeeheaven).
Kampanii towarzyszy także rozszerzenie oferty produktowej o sezonowe nowości i hity. Do sprzedaży powraca kawa mangoccino - lekka kawa o smaku mango, przygotowywana na bazie dwóch espresso, idealnie spienionego mleka oraz aromatycznego syropu mango. mangoccino to absolutny hit wśród klientów coffeeheaven, jeden z produktów najczęściej pojawiających się wśród próśb o przywrócenie sezonowych smaków. To ukłon coffeeheaven w stronę preferencji i oczekiwań klientów. Dodatkowo, zakup tej kawy będzie premiowany wśród zarejestrowanych uczestników programu my coffeeheaven podwójną liczbą punktów.
Nie zapomniano także o miłośnikach doskonałego smaku jedzenia z coffeeheaven. "Długo zastanawialiśmy, jak optymalnie zbudować sezonową, wiosenną ofertę. Wiemy, że w tym okresie poszukiwane są nieco inne smaki, lżejsze i bazujące na oczekiwanych przez naszych Gości atrybutach: jakości, naturalności i świeżości. Przekąski serwowane wiosną w coffeeheaven pełne będą więc kolorowych i apetycznych, chrupiących warzyw, a cała oferta będzie się składać zarówno z nowych, innowacyjnych propozycji, jak i sprawdzonych, ulubionych przez naszych klientów smaków. Wierzymy, że takie połączenie powinno zadowolić zarówno osoby z lubością odkrywające nowe receptury, jak i te osoby, które mają swoich sezonowych faworytów" - mówi Marta Kulikowska, szef Działu Żywności CHI Polska SA.
Wraz z początkiem kampanii pojawi się nowy muffin jabłkowo-cynamonowy oraz deserowe hity: mmm…malina czy ale wiśnia! Od połowy marca zawitają z kolei słone przekąski, które idealnie wkomponują się bogactwem dodatków i apetycznych kombinacji w wiosenny klimat za oknem. Znajdziemy między innymi pyszne trójkątne kanapki: serek z rzodkiewką oraz łosoś po amerykańsku. Miłośnicy nietuzinkowych smaków z pewnością docenią też inne nowości: bajgiel caprese z mozzarellą, pomidorem i pesto z bazylii, sałatkę marrakesh dream z kus kusem, kurczakiem i warzywami w cytrusowym dressingu, kanapkę premium focaccia - holidays z kurczakiem, szpinakiem, serem greckim i oliwkami - powracający wielki hit sprzedaży oraz razową kromkę z kurczakiem i grillowanym bakłażanem.
Dla fanów sycących wrapów coffeeheaven przygotowało aż 4 apetyczne warianty: kurczak, brokuły i serek pleśniowy zawinięte w razową tortillę, wrap grecki z ogórkowym tzatziki, kurczakiem w oregano i serem greckim, wrap jamajski z kurczakiem w pikantnym sosie jamajskim reagge reagge z papryką, kukurydzą i cebulą w tortilli ziołowo-szpinakowej oraz wrap z grillowanymi warzywami (bakłażan, cukinia, papryka i pieczarki) i kurczakiem w ziołach. W wiosennej ofercie coffeeheaven każdy znajdzie coś pysznego dla siebie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Portugalia będzie inwestować w turystykę religijną
Czech Airlines na dużym deficycie
Lubelski hotel wystawiony na sprzedaż
Z Lotniska Chopina wyleci najwięcej czarterów
Wieliczka zaprasza dzieci i młodzież
Starożytne tureckie miasto wystawione na sprzedaż
Wystartował Program Rekomendacji Organizatorów Podróży Motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce
Wypoczynek bez telefonu komórkowego
Polski Bus będzie honorować ulgi ustawowe?
Algieria Północna 11.2012 - kto chętny na wyprawę?