Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent w EXIMTOURS
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Audyt restauracji - niezbędny w każdym lokalu
VII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro, które odbędą się w dniach 20-22 marca 2013 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, to dobra okazja do skorzystania z bogatej oferty edukacyjnej. Organizator wspiera firmy oferując bezpłatne warsztaty prowadzone przez specjalistów z branży. Jeden z bloków tematycznych poświęcony będzie problematyce audytowania restauracji.
Udoskonalanie funkcjonowania lokalu gastronomicznego warto zacząć od audytu, który pozwoli ocenić sytuację wyjściową i zidentyfikować obszary wymagające zmian. Szkolenie “Audyt Restauracji - niezbędny w każdym lokalu" przeznaczone jest dla właścicieli i managerów restauracji. Jego celem jest przedstawienie projektu Audytu Klienta GdzieZjesc.info®, sposobów jego przeprowadzania oraz identyfikacja restauracji, które potrzebują audytu. Prowadzący Anna Dębska oraz Filip Fryś przekażą słuchaczom praktyczne wskazówki, jakie efekty przynosi realizacja audytu w lokalu oraz wdrożenie zaproponowanych zmian.
Wypełnienie ankiety w trakcie warsztatów pozwoli odpowiedzieć właścicielom i zarządzającym restauracjami na pytanie, czy zasadne jest przeprowadzenie audytu w danym lokalu. Kluczowe pytania postawione w ankiecie to m.in.: Czy zauważyłem ostatnio spadek klientów w moim lokalu?, Czy w moim lokalu jest zbyt mała liczba gości, bym mógł wprowadzać nowości oraz dodatkowe promocje? Pozytywna odpowiedź na któreś z pytań ankietowych jest sygnałem, że warto rozważyć zasadność przeprowadzenia audytu, a co za tym idzie wdrożenia zmian w lokalu. Jak wynika z obserwacji i doświadczenia organizatorki szkolenia - Anny Dębskiej, coraz więcej lokali traci klientów, a następnie kończy działalność. Nie jest to spowodowane wyłącznie kryzysem przetaczającym się przez rynek, lecz wieloma błędami popełnianymi przez zarządzających restauracjami.
Usługa Audyt Klienta obejmuje pełną analizę bieżącej obsługi lokalu, w tym: klienta, pracowników, serwowanych dań, narzędzi promocyjnych lokalu i ich skuteczności. Na przeprowadzenie audytu w większości przypadków wystarczają 2 dni. Następnie kluczowe jest wysłuchanie audytora, zrozumienie jego podpowiedzi oraz ich analiza. Najistotniejszym krokiem jest jednak natychmiastowe i konsekwentne wprowadzenie sugestii i uwag w życie. Jak podsumowuje Anna Dębska: "To trudne, bo trzeba pozbyć się przyzwyczajeń, które bardzo często są przyczyną problemów restauracji. Bez tego kroku restauracja nie ma racji bytu. Sama wizyta audytora nie pomoże. Najważniejsza jest szybka eliminacja błędów, które blokują poprawny rozwój restauracji."
Po zakończeniu szkolenia "Audyt Restauracji - niezbędny w każdym lokalu" uczestnicy otrzymają certyfikat uczestnictwa. Dodatkowo biorący udział dostaną materiały zawierające Przykładowy Audyt Klienta GdzieZjesc.info® oraz ankietę pomocną w bieżącej weryfikacji zapotrzebowania na audyt.
Rejestracja
Warsztaty w ramach Targów EuroGastro są bezpłatne, a o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie organizatora szkolenia. Szkolenie odbędzie się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja, której można dokonać na miejscu lub on-line na www.eurogastro.com.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Hotel Mercure ogłosił konkurs na najlepszą potrawę
Lekier daje gwarancję ceny promocyjnej
Ubezpieczyciele o Turystycznym Funduszu Gwarancyjnym
Mistrzowskie awaryjne lądowanie
Wieliczka zaprasza dzieci i młodzież
Hotelzon ogłasza wejście na polski rynek
Kto przewiózł najwięcej pasażerów?
Regiony turystyczne promują się masażami
Wiosenne pobudzenie w kawiarniach coffeeheaven
Przychody Rainbow Tours S.A. w sierpniu 2011 r.
Konkurs Ale Pasztet! zakończony
Hotel Santana w Mahmutlar (Turcja) - ktos był w tym roku???