TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności

Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.


Od trzech dekad biuro stale odnajduje nowe, fascynujące lądy na horyzoncie. To Klienci, pracownicy, piloci nieustannie podpowiadają nowe kierunki i miejsca, które pragną poznać. Zatańczyć tango argentyńskie w Buenos Aires? Wyruszyć na fotograficzne safari w sercu Afryki? Doświadczyć jazdy w psich zaprzęgach w Laponii? LogosTour realizuje każde z tych marzeń! Czerpie inspiracje z dotychczasowych podróży, poszukuje nieodkrytych jeszcze lądów. Nieustannie rozwija swoją ofertę tak, by w każdym kolejnym roku zaoferować Klientom nowe i fascynujące programy zwiedzania.

Przez 30 lat działalności LogosTour zyskał uznanie i renomę wśród szerokich rzesz pasjonatów podróży i partnerów biznesowych. Radość ze wspólnych sukcesów nie sprawia jednak, że biuro spoczywa na laurach.

Z tych powodów w ofercie biura znalazła się m.in. wyprawa na Antarktydę czy dookoła Stanów Zjednoczonych. LogosTour nie zapomina także o rozwoju sieci sprzedaży. Dysponując już kilkunastoma oddziałami w Polsce, w ubiegłym roku otworzył kolejne biura - w Białymstoku i Gliwicach. Współpracuje również z kilkuset agentami sprzedającymi wycieczki zagraniczne.

LogosTour troszczy się także o swoją rozpoznawalność na rynku turystycznym. Wszystkie biura sprzedaży stopniowo zyskują elegancki wystrój w kolonialnym stylu, kojarzący się z egzotycznymi krajami. Poddano metamorfozie także trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie - zyskał on nowy wystrój, menu restauracji, pojawiły się liczne promocje - np. "Romantyczny weekend dla dwojga", "Kraków dla seniora" czy "Dla rodzin z dziećmi".

Najnowszym przedsięwzięciem LogosTour jest projekt kompletnej przebudowy i unowocześnienia położonego w Zakopanem hotelu Zenepol. Już niedługo będzie to nowoczesny i ekskluzywny obiekt spełniający oczekiwania najbardziej wymagających gości. "Jak pięciomasztowiec na pełnym morzu, tak i my, najlepiej czujemy się, gdy wieje nam wiatr w żagle, a naszej załodze i Klientom możemy zawtórować: "Cała naprzód!" - komentuje intensywny rozwój firmy Prezes Górecka.

LogosTour jest świadomy, że odpowiedzialne prowadzenie działalności w branży turystycznej to nie tylko dbanie o Klientów, otaczanie ich opieką i gwarantowanie bezpieczeństwa podczas urlopu. To także troska o środowisko naturalne. Ważne jest zwiedzanie świata w taki sposób, by nie naruszyć norm i obyczajów odwiedzanych miejsc, by nie zniszczyć kruchych kultur w odległych zakątkach świata, by zachować cenne zabytki architektury i delikatną przyrodę dla następnych pokoleń.

Z powyższych powodów LogosTour chętnie angażuje się w wiele akcji społecznych. Wspiera kampanię WWF "Pamiątka, która nie krzywdzi", edukując Klientów, że lepiej przywieźć z podróży pamiątkowe zdjęcia, niż np. przedmiot wykonany ze skóry lub kości zwierząt objętych ochroną. We współpracy z Fundacją Jaśka Meli - Poza Horyzonty, biuro zorganizowało aukcję charytatywną pamiątek z podróży, z której dochód przeznaczono na protezę nogi dla podopiecznej fundacji, młodej matki trójki dzieci.

Dla LogosTour ludzkie tragedie, nawet na odległych kontynentach, nie są obojętne. Biuro przystąpiło więc także do kampanii Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH) pt. "Wakacje Życia - Pomóżmy głodującej Afryce". LogosTour działa także w organizacjach branżowych i biznesowych - jest jednym z założycieli Polskiej Izby Turystyki oraz członkiem Business Center Club.

Zaangażowanie i wytężoną pracę LogosTour nad utrzymaniem najwyższej jakości usług doceniono przyznając firmie nagrody. Nagroda przyznana przez dziennik Puls Biznesu świadczący o prężnym rozwoju firmy. LogosTour to pięciokrotny zdobywca tytułu Lidera Turystyki. Wśród trofeów ma także "Kryształowy Globus" od Polskiej Izby Turystyki, tytuł "Ambasador Polskiej Gospodarki" od Business Center Club oraz odznaczenie Komitetu Integracji Europejskiej. W konkursie pisma branżowego Wiadomości Turystyczne "Róża Kolumba" LogosTour zdobył dwa wyróżnienia za najlepszy katalog: "Lato 2011" oraz "Podróże na 7 kontynentów z LogosTour 2010". LogosTour przyznano także Laur Konsumenta za "Odkrycie 2011" jakim okazało się wprowadzenie Podróży dla Koneserów.

"Największą nagrodą jest dla nas jednak zaufanie i zadowolenie Klientów" - mówi Prezes Teresa Górecka - "Zarówno tych, którzy jako pionierzy polskiej turystyki wyjeżdżali z LogosTour w 1981 roku, jak i tych, którzy dopiero planują dołączyć do naszego grona, by zwiedzać z nami kraje na 7 kontynentach".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Biuro Turystyki Związku Nauczycielstwa Polskiego LogosTour 30-lecie swojej działalności biuro turystyki LogosTour Związek Nauczycielstwa Polskiego biuro podróży pasjonaci podróży partnerzy biznesowi restauracja Stany Zjednoczone branża turystyczna w Krakowie przyroda turystyka kampania WWF fundacja Fundacją Jaśka Meli Polska Izba Turystyka Business Center Club Laur Konsumenta Wiadomości Turystyczne polska turystyka Ambasador Polskiej Gospodarki Lider Turystyki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję