Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot Mediolan 19 - 22.06.2025
- PILOT Bratysława Wiedeń Brno
- Praca w biurze podróży w Krakowie
- Przewodnik w Toskanii
- Pracownik biura podróży
- PRACA W TURCJI - SEZON 2025
- Pilotaż wycieczek szkolnych z Pucka/kwiecień,maj
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- Przewodnik po Budapeszcie
- Praca biurowa Warszawa


Sphinx: Piwo za złotówkę
2013-04-16Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 16 kwietnia rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową wokół najnowszej promocji przygotowanej we współpracy z Carlsberg Polska. Jest to druga odsłona akcji "Supermenu w restauracjach Sphinx", promującej nową kartę dań.
r e k l a m a
Tym razem do każdej z kulinarnych nowości klienci mogą dokupić duże piwo Okocim za symboliczną złotówkę. Kampanię telewizyjną wspiera komunikacja w restauracjach prowadzona m.in. z wykorzystaniem materiałów BTL takich jak plakaty, roll-upy i podkładki na stoliki. Ponadto, działania promocyjne są realizowane za pomocą oficjalnego profilu sieci na Facebooku, mailingów i działań PR.
Reklama Sphinxa będzie wyświetlana w telewizji od 16 do 28 kwietnia, a potem także od 6 do 12 maja. Spot pojawi się na blisko 50 kanałach - m.in. na TVN i kanałach tematycznych tej stacji oraz na kanałach Discovery. Reklamę zobaczą także widzowie kilkudziesięciu innych kanałów filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, które reprezentuje ATmedia.
Za koncepcję kampanii i nadzór nad wyprodukowaniem spotu, a także za kreację i produkcję materiałów odpowiadał Instytut Rozwoju Reklamy. Spot został wyprodukowany przez Vision Studio. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Starcom, a działaniami PR agencja Practum Consulting.
Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji "Supermenu w restauracjach Sphinx", okazało się bardzo duże, nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Obserwując powodzenie tej oferty, chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów i zachęcić ich do spróbowania nowości w naszych restauracjach, a tym samym do skorzystania z najnowszej promocji, tym razem z piwem Okocim - podsumowuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Gastronomia: wzrost cen ograniczony przez dużą
Komisja Europejska chce wesprzeć
Dział centra informacji i promocji:
Mazowsze przyciągnęło więcej
Yanosik pomaga atrakcjom
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Hotel Gołębiewski nie ruszy w
Turystyka dużo lepiej oceniana przez
Czy lato w Grecji będzie
Polacy jadą chętnie na kolejny długi
Niewielkie spadki cen
Ceny sezonu letniego wciąż wyższe niż przed rokiem
Jak najlepiej płacić za wakacje?
Zurych - miasto tętniące sztuką
Charakterystyka krajowych wyjazdów Polaków
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Nadmorski hotel współorganizatorem festiwalu filmowego
Odszkodowanie od Iberii za wstrzymane loty
Lotnisko w Szczecinie planuje rozbudowę
Azja dynamicznym partnerem lotniczym
Wpadnij na darmowe szkolenia językowe dla branży