Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Sphinx: Piwo za złotówkę
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 16 kwietnia rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową wokół najnowszej promocji przygotowanej we współpracy z Carlsberg Polska. Jest to druga odsłona akcji "Supermenu w restauracjach Sphinx", promującej nową kartę dań.
Tym razem do każdej z kulinarnych nowości klienci mogą dokupić duże piwo Okocim za symboliczną złotówkę. Kampanię telewizyjną wspiera komunikacja w restauracjach prowadzona m.in. z wykorzystaniem materiałów BTL takich jak plakaty, roll-upy i podkładki na stoliki. Ponadto, działania promocyjne są realizowane za pomocą oficjalnego profilu sieci na Facebooku, mailingów i działań PR.
Reklama Sphinxa będzie wyświetlana w telewizji od 16 do 28 kwietnia, a potem także od 6 do 12 maja. Spot pojawi się na blisko 50 kanałach - m.in. na TVN i kanałach tematycznych tej stacji oraz na kanałach Discovery. Reklamę zobaczą także widzowie kilkudziesięciu innych kanałów filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, które reprezentuje ATmedia.
Za koncepcję kampanii i nadzór nad wyprodukowaniem spotu, a także za kreację i produkcję materiałów odpowiadał Instytut Rozwoju Reklamy. Spot został wyprodukowany przez Vision Studio. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Starcom, a działaniami PR agencja Practum Consulting.
Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji "Supermenu w restauracjach Sphinx", okazało się bardzo duże, nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Obserwując powodzenie tej oferty, chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów i zachęcić ich do spróbowania nowości w naszych restauracjach, a tym samym do skorzystania z najnowszej promocji, tym razem z piwem Okocim - podsumowuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Ceny sezonu letniego wciąż wyższe niż przed rokiem
Jak najlepiej płacić za wakacje?
Zurych - miasto tętniące sztuką
Charakterystyka krajowych wyjazdów Polaków
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Nadmorski hotel współorganizatorem festiwalu filmowego
Odszkodowanie od Iberii za wstrzymane loty
Lotnisko w Szczecinie planuje rozbudowę
Azja dynamicznym partnerem lotniczym
Wpadnij na darmowe szkolenia językowe dla branży