Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ryanair opublikował wyniki badań obsługi klienta
Ryanair, opublikował 29 czerwca br. wyniki badań obsługi klienta, które wykazały, że ponad 50% polskich pasażerów skorzystało z oferty przewoźnika co najmniej cztery razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ponad jedna trzecia leciała co najmniej sześć razy. Badanie Ryanaira, w którym wzięło udział ponad 2800 osób, potwierdziło, że cena i destynacje są nadal najważniejszymi czynnikami przy rezerwacji lotu. 90% pasażerów było zadowolonych z punktualności lotów, a 97% poleci Ryanairem ponownie.
Siedmiu na dziesięciu ankietowanych pasażerów podróżowało "tylko z bagażem podręcznym", podczas gdy 99% rezerwacji zostało dokonanych na stronie ryanair.com. Ponad 80% respondentów uznało, że jest ona "łatwa w użyciu". 99,7% pasażerów Ryanair zostało odprawionych online. Wydrukowali oni karty pokładowe przed wyjazdem na lotnisko.
Ryanair stara się ograniczyć czas oczekiwania pasażera na lotnisku (poprzez zachęcanie do bagażu podręcznego i odprawy online). 70% pasażerów czekało ok. 15 minut lub mniej, by odprawić bagaż. 8% respondentów czekało ponad 30 minut.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair; badania obsługi klienta
[2011-07-05 14:01 83.238.170.*]
Czy w ankiecie były pytania o komfort podróży, uprzejmość personelu (w tym o ciągłe nękanie zakupami, loteryjką itp), pomiatanie pasażerami przez wybiórcze kontrole wielkości i ciężaru bagażu (a kratki są o centymetr węższe niż dozwolony wymiar)...? odpowiedz »
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
USA: mieli znieść wizy, zamiast tego są podwyżki
Oferta turystyczna dla pluszaków
Grecja ponownie liderem sprzedaży
Polski Holding Lotniczy dojdzie do skutku?
Rainbow notuje wzrost sprzedaży
Nie spożywaj posiłków w hotelowym łóżku!
Rywalizacja na garnki, patelnie i kunszt kulinarny
Travelport odnawia umowę z easyJet
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Ostrzezenie dla agentow turystyczny-platnosc karta!