Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik Salonu Sunnytime.pl
- pilot
- Salon Franczyzowy Coral Travel Wrocław
- Itaka Zawiercie - specjalista ds. turystyki
- Szukam pilota na wycieczkę na Litwę 13-14.09.2025
- Oman - Hotel Representative & Guide (Polish...
- pilotaż wycieczki do Hiszpanii 18-26.09
- Starszy Specjalista ds. turystyki
- Pilot Włochy 17-27.09.2025
- Przewodnik Wycieczek Kulinarnych/ GDAŃSK


Ryanair opublikował wyniki badań obsługi klienta
2011-07-04Ryanair, opublikował 29 czerwca br. wyniki badań obsługi klienta, które wykazały, że ponad 50% polskich pasażerów skorzystało z oferty przewoźnika co najmniej cztery razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ponad jedna trzecia leciała co najmniej sześć razy. Badanie Ryanaira, w którym wzięło udział ponad 2800 osób, potwierdziło, że cena i destynacje są nadal najważniejszymi czynnikami przy rezerwacji lotu. 90% pasażerów było zadowolonych z punktualności lotów, a 97% poleci Ryanairem ponownie.
r e k l a m a
Siedmiu na dziesięciu ankietowanych pasażerów podróżowało "tylko z bagażem podręcznym", podczas gdy 99% rezerwacji zostało dokonanych na stronie ryanair.com. Ponad 80% respondentów uznało, że jest ona "łatwa w użyciu". 99,7% pasażerów Ryanair zostało odprawionych online. Wydrukowali oni karty pokładowe przed wyjazdem na lotnisko.
Ryanair stara się ograniczyć czas oczekiwania pasażera na lotnisku (poprzez zachęcanie do bagażu podręcznego i odprawy online). 70% pasażerów czekało ok. 15 minut lub mniej, by odprawić bagaż. 8% respondentów czekało ponad 30 minut.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Ryanair; badania obsługi klienta
[2011-07-05 14:01 83.238.170.*]
Czy w ankiecie były pytania o komfort podróży, uprzejmość personelu (w tym o ciągłe nękanie zakupami, loteryjką itp), pomiatanie pasażerami przez wybiórcze kontrole wielkości i ciężaru bagażu (a kratki są o centymetr węższe niż dozwolony wymiar)...? odpowiedz »
r e k l a m a
Dział badania rynku i analizy:
Najlepszy moment na kupno przyszłorocznych
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
Dział dla turystów:
Starsze aktualności:
Itaka podpisuje nową umowę z
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę
eSky zmienia model obsługi
Najlepszy Produkt Turystyczny Wielkopolski
Obiekty noclegowe zanotowały wzrost liczby gości w pierwszym
Niemcy krytykowani za przywrócenie kontroli
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargi na Pakiet
TFP zacznie wypłacać pieniądze, zamiast je
Kiepskie dworce autobusowe szkodzą
USA: mieli znieść wizy, zamiast tego są podwyżki
Oferta turystyczna dla pluszaków
Grecja ponownie liderem sprzedaży
Polski Holding Lotniczy dojdzie do skutku?
Rainbow notuje wzrost sprzedaży
Nie spożywaj posiłków w hotelowym łóżku!
Rywalizacja na garnki, patelnie i kunszt kulinarny
Travelport odnawia umowę z easyJet
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Ostrzezenie dla agentow turystyczny-platnosc karta!