Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Ryanair opublikował wyniki badań obsługi klienta
2011-07-04Ryanair, opublikował 29 czerwca br. wyniki badań obsługi klienta, które wykazały, że ponad 50% polskich pasażerów skorzystało z oferty przewoźnika co najmniej cztery razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ponad jedna trzecia leciała co najmniej sześć razy. Badanie Ryanaira, w którym wzięło udział ponad 2800 osób, potwierdziło, że cena i destynacje są nadal najważniejszymi czynnikami przy rezerwacji lotu. 90% pasażerów było zadowolonych z punktualności lotów, a 97% poleci Ryanairem ponownie.
r e k l a m a
Siedmiu na dziesięciu ankietowanych pasażerów podróżowało "tylko z bagażem podręcznym", podczas gdy 99% rezerwacji zostało dokonanych na stronie ryanair.com. Ponad 80% respondentów uznało, że jest ona "łatwa w użyciu". 99,7% pasażerów Ryanair zostało odprawionych online. Wydrukowali oni karty pokładowe przed wyjazdem na lotnisko.
Ryanair stara się ograniczyć czas oczekiwania pasażera na lotnisku (poprzez zachęcanie do bagażu podręcznego i odprawy online). 70% pasażerów czekało ok. 15 minut lub mniej, by odprawić bagaż. 8% respondentów czekało ponad 30 minut.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Ryanair; badania obsługi klienta
[2011-07-05 14:01 83.238.170.*]
Czy w ankiecie były pytania o komfort podróży, uprzejmość personelu (w tym o ciągłe nękanie zakupami, loteryjką itp), pomiatanie pasażerami przez wybiórcze kontrole wielkości i ciężaru bagażu (a kratki są o centymetr węższe niż dozwolony wymiar)...? odpowiedz »
r e k l a m a
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Dział dla turystów:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
USA: mieli znieść wizy, zamiast tego są podwyżki
Oferta turystyczna dla pluszaków
Grecja ponownie liderem sprzedaży
Polski Holding Lotniczy dojdzie do skutku?
Rainbow notuje wzrost sprzedaży
Nie spożywaj posiłków w hotelowym łóżku!
Rywalizacja na garnki, patelnie i kunszt kulinarny
Travelport odnawia umowę z easyJet
Zapaść się pod ziemię czy przełamywać lody?
Ostrzezenie dla agentow turystyczny-platnosc karta!