Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Promocja i zarządzanie restauracją
Za nami trzecie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania w którym udział wzięło ponad 20 hotelarzy i restauratorów była "Promocja i zarządzanie restauracją".
W części przedpołudniowej Pan Andrzej Przeniosło, dyrektor generalny hoteli Grand i Bristol z Rzeszowa omówił z uczestnikami optymalizację kosztów w działalności gastronomicznej, oraz klasyfikację przychodów. Pan Andrzej szczegółowo przedstawił zagadnienia związane z czynnikami wpływającymi na optymalizację kosztów surowca, optymalizację kosztów pracy i pozostałych kosztów gastronomicznych, a także punkty sprzedaży, źródła przychodów i segmentację rynku.
Blok Pana Andrzeja był oparty na wielu przykładach, wskazówkach a uczestnicy po jego zakończeniu mieli do trenera bardzo wiele pytań.
Po lunchu spotkanie poprowadził Pan Marek Szofer, dyrektor gastronomii w "Warmiński Hotel & Conference". Pan Marek przedstawił uczestnikom zasady skutecznego zarządzania personelem w restauracji, oraz metody promocji restauracji na rynku lokalnym.
Uczestnicy wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny (średnia ocena w ankietach poszkoleniowych 4,8 w sześciostopniowej skali), jak i użyteczność przekazanej wiedzy (średnia 5,1).
Na kolejne spotkanie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy 25.04. Tematem spotkania będzie Jeden dzień z pracy dyrektora hotelu.
Więcej szczegółów na www.akademiahotelarza.com
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Majówka? Tak, ale bez alkoholu!
Bilety autokarowe warto kupować już teraz
Będą środki dla zabytkowych kopalni
Będą różne stawki opłat lotniskowych
Czy warto inwestować w certyfikaty?
Biura: Mniej czarterów z Lublina
Heathrow: niepewna przyszłość przewoźników
EasyJet: Z Krakowa do Londynu Southend