Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Więcej pasażerów odprawia się samodzielnie
Z danych Lotniska Chopina wynika, że coraz więcej pasażerów wybiera samoobsługową odprawę. Liczba podróżnych wybierających ten sposób odprawy rośnie nawet o 10 procent.
Do samodzielnych odpraw zachęcają pasażerów przewoźnicy, którzy w ten sposób mogą zmniejszyć koszty. Jak podkreśla rzecznik prasowy lotniska, Przemysław Przybylski, dla podróżnych oznacza to możliwość skorzystania z tańszych biletów, a władze lotniska nie muszą stawiać punktów odpraw. Dzięki temu więcej miejsca może zostać przeznaczone na przestrzeń komercyjna. Przybylski podkreśla, że lotniska, które dają możliwość samodzielnej odprawy osiągają większą przepustowość.
Obecnie można się odprawić przez internet, w lotniskowym kiosku, a nawet przez telefon komórkowy. Zdaniem ekspertów, najbliższe lata przyniosą kolejne nowinki techniczne. W nieodległej przyszłości mają się pojawić automaty, mające umożliwić samodzielną odprawę bagażu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-25 11:00 77.252.178.*]
"...możliwość skorzystania z tańszych biletów": To nie jest tak: bilety z samodzielną odprawą są w cenie podstawowej a za odprawę tradycyjną jest dopłata. Jak ładnie to można sprzedać... odpowiedz »
Pasażerowie wybierają samodzielną odprawę
[2014-02-27 14:45 80.52.137.*]
przewoźnicy nie "zachęcają" do samodzielnych odpraw tylko wręcz (często) gonią pasażerów i odmawiają tradycyjnej odprawy. Idiotyczne są te gigantyczne kolejki przy (czasem) dwóch lub trzech kioskach, które potem przelewają się do stoiska "dropp off" i pasażer musi ponownie stanąć w kolejce aby oddać bagaż. Kotłowanina, ścisk, bezsensowne stanie w dwóch kolejkach i strata czasu dla pasażerów !!! odpowiedz »
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Klienci częściej wybierają lokalne piwa
New York Hot Dog poszukuje franczyzobiorców
Czy USA zniesie wizy dla Polaków?
Czym kierują się turyści przy wyborze wycieczki?
Czy warto inwestować w certyfikaty?
Wybrano najlepszy hotel w Polsce
Biznesmeni z Sardynii chcą współpracy z polskimi touroperatorami
Promocja i zarządzanie restauracją
Pierwsze spotkanie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej z Joanną Muchą
Świnoujście kreuje trendy europejskiej polityki
W pociągu grasował obsceniczny podglądacz