Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Ogólnopolskie szkolenia dla branży turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z firmami Ecorys Polska i Inspiros Consulting Group zapraszają na drugą edycję cyklu ogólnopolskich szkoleń marketingowych. Pozwolą one zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu najpopularniejszych narzędzi promocyjnych i PR. Szkolenia rozpoczynają się pod koniec sierpnia 2012 roku i będą trwały do końca kwietnia 2013 roku.
W ramach projektu zorganizowanych i przeprowadzonych zostanie czterdzieści osiem (48) dwudniowych szkoleń regionalnych (po 3 w każdym z 16 województw) w układzie: dwadzieścia cztery (24) szkolenia w 2012 roku i dwadzieścia cztery (24) szkolenia w 2013 roku.
Szkolenia poruszą zagadnienia dotyczące m.in. e-marketingu, media relations (z wyłączeniem e-media relations, któremu poświęcone jest osobne szkolenie), współpracy z agencjami reklamowymi, badań marketingowych w turystyce, tworzenia systemu informacji turystycznej w gminie i regionie, możliwości pozyskiwania do gminy/regionu inwestycji wpływających na zwiększenie jej atrakcyjności turystyczne.
Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Projektu 6.3. "Promujmy Polskę Razem" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (komponent C, podprojekt "Transfer wiedzy - seminaria i warsztaty").
Szkolenia adresowane są do Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych, miejskich convention bureaus, administracji publicznej wszystkich szczebli (rządowej i samorządowej), organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz branży turystycznej (członków Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział targi, konferencje, workshop:
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
POT przyznała rekomendacje na lata
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Zuchwały złodziej na pokładzie Air France
Lotnisko nie chce tanich linii
Restauracja Lublin na Ukrainie
Restauratorzy zabraniają korzystania z komórki
Jak wybrać ośrodek Medical SPA?
Poprawią bezpieczeństwo na kolei