TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Lufthansa zaczyna nową kampanię promocyjną

2013-04-17

"Nonstop you" to przewodnie hasło nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy. Jest ona realizowana w mediach drukowanych, internecie, nośnikach outdoorowych i na urządzeniach mobilnych.

r e k l a m a


Niemiecki przewoźnik chce podkreślić swoją rolę w segmencie podróży służbowych. Kampania ma pokazać znaczenie komfortu pasażera w trakcie podróży. Zorientowanie na jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych ma być głównym celem serwisu pokładowego.

"Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy"- mówi dyrektor generalny Lufthansy w Polsce Bart Buyse.

Kampanię przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Akcja ma trwać do 26 maja 2013 roku.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa akcja promocyjna Nonstop You linie lotnicze Lufthansa przewoźnik lotniczy agencja marketingowa Kolle Rebbe dom mediowy MindShare Polska dyrektor generalny Bart Buyse


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję