Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ogólnopolski Touroperator na sprzedaż
- Deluxe Travel Club szuka Specjalisty ds. Sprzedaży
- pilotaż/ kierowca busa
- TBO.COM POLSKA szuka KEY ACCOUNT MANAGERA
- Pilot na wyjazd 15-17.10.2025r.
- Specjalista ds turystyki Łódź
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- pilot wyjazdu 14-16 października
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki


Lufthansa zaczyna nową kampanię promocyjną
2013-04-17"Nonstop you" to przewodnie hasło nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy. Jest ona realizowana w mediach drukowanych, internecie, nośnikach outdoorowych i na urządzeniach mobilnych.
r e k l a m a
Niemiecki przewoźnik chce podkreślić swoją rolę w segmencie podróży służbowych. Kampania ma pokazać znaczenie komfortu pasażera w trakcie podróży. Zorientowanie na jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych ma być głównym celem serwisu pokładowego.
"Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy"- mówi dyrektor generalny Lufthansy w Polsce Bart Buyse.
Kampanię przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Akcja ma trwać do 26 maja 2013 roku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Kampania reklamowa Lufthansy
[2014-03-20 12:55 80.52.137.*]
.. Jeśli Lufthansa robi "tak wiele" jak robiła obsługując pasażera Rokitę, to gratuluję "fantastycznej" obsługi, w każdym razie ja, dziękuję, polecę LOT-em. odpowiedz »
r e k l a m a
Dział centra informacji i promocji:
Młodsze pokolenie oczekuje zielonego
Wielkopolska promuje się w
Szczyrk 2.0 - wielkie plany małego
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Kto został laureatem Konkursu na Najlepszy Produkt
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na
Decyzja UOKiK w sprawie
Starsze aktualności:
Travelplanet: dwukrotny wzrost
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Gdzie chcieliby polecieć
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
PKP zamiast zarabiać, traci pieniądze
Ostrzeżenia Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Znamy listę najlepiej ocenianych hoteli w Polsce
Początek roku na polskich lotniskach
Ogólnopolskie szkolenia dla branży turystycznej
Przewoźnik lotniczy stanął nad przepaścią
Turcja zaostrza dostęp do alkoholu