Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Więcej rezerwacji w podróżach służbowych
2013-10-17Zmieniające się zasady prowadzenia interesów powodują, że osoby podróżujące służbowo stają się coraz bardziej wymagające. Brakuje zwłaszcza ofert, które wychodziłyby na przeciw osobom dopiero zaczynającym swoją biznesową karierę.
r e k l a m a
Badania przeprowadzone przez CWT Travel Management Institute dowiodły, że spada wiek osób, które dokonują rezerwacji podróży służbowych. Obecnie tzw. "pokolenie Y" odpowiada już za ponad 25% podróży w celach biznesowych na całym świecie. Młodzi ludzie oczekują, że sposób i wygoda dokonywania rezerwacji podróży służbowych będą równie proste jak w przypadku podróży prywatnych.
Firmy zaczynają już szukać nowych możliwości, aby optymalnie dostosować swoją ofertę do zmieniających się warunków. Cennym źródłem informacji na temat aktualnych potrzeb i trendów są międzynarodowe spotkania, będące polem do dyskusji i wymiany doświadczeń. W dniach 30 września - 1 października 2013 r. firma Travelport zaprosiła ponad 100 klientów, dziennikarzy oraz partnerów technologicznych na czwartą edycję konferencji Eastern European e-volve, która odbyła się w Pradze. Ideą spotkania było zebranie liderów z szybko rozwijającego się regionu Europy Wschodniej. Podczas konferencji omawiano najnowsze trendy w technologiach związanych z podróżami, w tym wzrost liczby rezerwacji podróży służbowych dokonywanych online.
Uczestnicy konferencji mogli spotkać się ze specjalistami z dziedziny technologii, a także wziąć udział w dyskusji na temat szybkiego wzrostu liczby rezerwacji podróży służbowych w internecie. Zebrane doświadczenia mają pozwolić im w jak największym stopniu wykorzystywać pojawiające się możliwości i rozwój prowadzonej działalności.
"Cieszę się, że miałem możliwość uczestniczyć w tegorocznej konferencji e-volve OTMC w Pradze" - powiedział Piotr Stępniewski, prezes zarządu eSKY.pl S.A. "Wydarzenia tego typu, są zawsze bardzo inspirujące dla firm takich jak eSKY.pl. Bilety lotnicze sprzedajemy od blisko dziecięciu lat, działamy na czterech rynkach: w Polsce, Bułgarii, Rumunii i Brazylii, żeby być konkurencyjni musimy zatem nieustannie udoskonalać nasze rozwiązania. W Polsce mamy dobrze rozwinięty, duży dział podróży korporacyjnych, dlatego zainteresowało mnie prezentowane podczas konferencji rozwiązanie służące do organizacji, optymalizacji i rezerwacji podróży służbowych" - dodaje.
W trakcie trwania konferencji poruszonych zostało wiele różnorodnych tematów. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia linii easyJet z platformą Travelport Merchandising, która pozwoliła wzrost rezerwacji biznesowych tych linii. Swój głos w dyskusji na temat ogromnego znaczenia standardów stosowanych przez firmy organizujące podróże służbowe na całym świecie zabrało też ATPI. Wystąpieniom prelegentów towarzyszyły prezentacje kierownictwa firmy Travelport. Przedstawiano funkcje przygotowanych produktów oraz omawiano zmiany zachodzące w branży obecnie i prognozy na przyszłość.
"Nasza pozycja w branży turystycznej daje nam niepowtarzalną możliwość wspierania naszych klientów w uzyskiwaniu przewagi konkurencyjnej nie tylko poprzez udostępnianie naszych produktów i usług, ale przede wszystkim poprzez dzielenie się wiedzą na temat trendów w branży turystycznej na terenie Europy Wschodniej oraz w pozostałej części świata" — podkreślił Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający na Europę Wschodnią w firmie Travelport. "Przez inicjatywy pokroju e-volve pragniemy ułatwić dyskusję na temat technologii i standardów w sektorze podróży służbowych. Opinie zebrane na konferencji pomogą nam dodatkowo udoskonalić naszą ofertę dla tego szybko rozwijającego się kanału sprzedaży"
Konferencję zakończyła się wystąpieniem dotyczącym wkładu GTTP w zmiany w zakresie kształcenia młodych ludzi w dziedzinie podróży i turystyki. Prace nad projektem trwają, a ich celem jest możliwość przygotowania większej liczby dobrych pracowników dla branży turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział targi, konferencje, workshop:
Influencerzy mają promować atrakcje
Druga edycja Responsible Incentive Travel
ECTAA dyskutowała o wyzwaniach w zakresie ochrony
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Fuzja wielkich przewoźników Ameryki Południowej
Podziwiaj Gdańsk z Wieży Więziennej
Czeski przewoźnik może mieć problem
Konkurs Malaysia Airlines wzbudził kontrowersje
Większe samoloty na trasie Wrocław - Kopenhaga
LOT ma już Dreamlinera na papierze
PKP Intercity udostępnił Wi-Fi w pociągu
Szczecin: McDonald`s zatrudni 80 osób
Co na mapie świątecznych destynacji Polaków?
Śląski System Informacji Turystycznej zachęci turystów do przyjazdu?
Kto wygrał krajowy finał konkursu Barista of the Year 2014?
Turyści omijają sąsiadów Syrii
Millennium Travel International zmienia swoje oblicze
Chorwacja Vispa Čiovo Samochodem przez Chorwację