Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Określono profil współczesnego turysty
Popularność podróży lotniczych rośnie z roku na rok. Wraz z rozszerzeniem oferty przewoźników i upowszechnieniem latania, zmienił się także profil pasażera. Linie easyJet postanowiły sprawdzić, jak zmienił się model podróżowania na przestrzeni ostatnich 20 lat.
Badania wskazują, że więcej niż połowa dzieci w Europie odbywa podróże za granicę jeszcze przed ukończeniem dziesiątego roku życia. Ilość podróży dzieci i młodzieży na przestrzeni ostatnich lat znacznie się zwiększyła. 60% ich rodziców i opiekunów nie podróżowało za granicę przed ukończeniem dziesiątego roku życia, a ich dziadkowie w ponad 70% przypadków nie mieli takiej możliwości. Wyniki badania jasno wskazują, jak dynamiczne zmiany zaszły w trendach turystycznych w ciągu ostatnich 20 lat. W przeciągu tego okresu znacznie zmienił się wizerunek turysty.
Brytyjska linia lotnicza easyJet, wspólnie z firmą badawczą TNS postanowiły określić w jaki sposób podróżują obecnie turyści. Badania dowiodły, że na świecie pojawiła się nowa grupa często podróżujących osób - są to europejskie dzieci, coraz częściej nazywane obieżyświatami.
Europejskie dzieci zaczynają podróżować i poznawać świat znacznie wcześniej, niż ich rodzice czy dziadkowie. Ponad 56,5% dzieci wyjechało poza granice swojego rodzimego kraju zanim ukończyły dziesięć lat. Oprócz wspomnianych kwestii sprawdzono również jak częste są wyjazdy zagraniczne tej grupy wiekowej. Ponad 30 procent badanych wskazało, że ich dzieci były za granicą 4 razy przed ukończeniem 10 roku życia, a kolejne 10% badanych stwierdziło, że ich pociechy mają już za sobą 6 wyjazdów zagranicznych.
Zebrane dane pozwalają określić jakie zmiany zaszły w turystyce na przestrzeni ostatnich dwóch dekad. Obecnie podróżujemy częściej, a konkurencyjne ceny przewoźników sprawiają, że podróżowanie staje się dla nas łatwiejsze i bardziej osiągalne.
"Po przeanalizowaniu wyników przeprowadzonych badań, postanowiliśmy skierować naszą najnowszą kampanię reklamową do grupy osób, które podróżują od najmłodszych lat, między innymi dzięki bogatej ofercie niskokosztowych przewoźników i łatwemu dostępowi do przewozów lotniczych. Ponadto, dane wskazują, że pozytywny wpływ na rozwój ww. trendu ma demokratyzacja rynku podróży w wyniku czego obserwujemy pojawienie się nowej grupy podróżnych - młodych obieżyświatów" - powiedziała Verena Keimer, Marketing Manager.
"Badania easyJet wskazują, że na przestrzeni ostatnich 18 lat, wraz z rozwojem linii lotniczych, pojawiła się w Europie nowa grupa podróżujących. Są to osoby, które od najmłodszych lat podróżują i poznają różnorodne europejskie kultury. Takiej możliwości nie mieli ani ich rodzice, ani dziadkowie. Ukształtowani tymi doświadczeniami, młodzi europejczycy odbierają podróżowanie jako coś prostego i niedrogiego, a faktorem decyzyjnym często bywa proste pytanie "Dlaczego nie?" - "Dlaczego nie zorganizować wieczoru kawalerskiego w Pradze?" lub "Dlaczego by nie pojechać na południe Francji, aby zobaczyć najnowszą premierę czy też wyścig?". O ile same decyzje są czystym impulsem, to powstawanie tego mechanizmu było cichą rewolucją" - dodaje Peter York, dziennikarz, autor i komentator zjawisk kulturowych.
W badaniu zorganizowanym przez easyJet we współpracy z TNS Omnibus w sierpniu 2013, wzięło udział 5 254 mieszkańców Europy. Od swojego debiutu w 1994 roku, easyJet przewiózł już prawie pół miliarda pasażerów. Linia posiada w swej dyspozycji flotę ponad 200 samolotów, które latają na 600 trasach w 30 krajach europejskich.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Warto produkować miód w hotelu?
Festiwal kultury marokańskiej w Krakowie
Nowa kawiarnia COSTA by coffeheaven
Touroperatorzy odprowadzali za wysoki podatek
Kontrowersyjna akcja promocyjna
Rainbow Tours zdradza swoją strategię
Piloci Lufthansy jednak nie będą strajkować
Pierwsza gwiazdka Michelin w Polsce
W Tatrach możesz spotkać misia
Itaka Perłą Polskiej Gospodarki
Hotele i biura podróży wchodzą za darmo
PKP PLK: będzie restrukturyzacja zatrudnienia?
Travelspot.pl, czyli dawny Tramp Piotra Szumilewicza
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Chorwacja Apartment Vispa Ciovo Trogir Suncokret Travel Trog