Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
- ITAKA AUCHAN PIASECZNO - SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
Branża turystyczna w zachodniopomorskim może liczyć na wsparcie
Co zrobić by rozwinąć swą działalność, jak przetrwać na rynku pełnym konkurencji, gdzie szukać współpracowników w kraju i za granicą? Na te i inne pytania od lat próbują odpowiedzieć sobie przedsiębiorcy z branży turystycznej, a Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT w Szczecinie pomaga im w odnalezieniu odpowiedzi i przedstawia możliwości, jakie przed nimi stoją.
Branża Turystyczna boryka się z kilkoma problemami, jednak istnieją narzędzia, za pomocą, których można rozwijać swój biznes... trzeba tylko wiedzieć, gdzie ich szukać. Przedsiębiorcy mogą skorzystać z szansy nawiązania współpracy z międzynarodowymi partnerami biznesowymi. Związani z hotelarstwem przedsiębiorcy, mogą np. nawiązać kontakt z zagranicznym biurem podróży, zaś biura podróży mogą poszukiwać partnerów międzynarodowych do organizacji imprez, i nie tylko.
- Przedsiębiorcy często nie wiedzą, gdzie mają szukać informacji na temat zagranicznych kontrahentów, ponadto poszukiwania te zajmują im bardzo dużo czasu, a dla każdego przedsiębiorcy czas to pieniądz. RCIiTT jest ośrodkiem Enterprise Europe Network, co daje nam możliwość odnalezienia partnerów zagranicznych z prawie każdej dziedziny działalności w ponad 50 krajach świata. Dla przedsiębiorcy skorzystanie z tej możliwości to duża szansa na znalezienie rzetelnego partnera i nawiązanie długoterminowego kontaktu, który przyczynić się może do rozwoju jego działalności. Specjalnie na życzenie przedsiębiorcy jesteśmy również w stanie dokonać szczegółowej analizy runku, weryfikując potencjał firmy zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju - powiedziała Krystyna Flak, konsultant ds. transferu technologii RCIiTT.
RCIiTT zorganizowało również szkolenia specjalnie skierowane do branży turystycznej tj. "Social Media w turystyce" oraz "Współczesne Public Relations w turystyce - skuteczna promocja firmy". Szkolenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, były okazją do bezpłatnego skorzystania z wiedzy eksperta odwołującego się do aktualnych tematów we współczesnym świecie biznesu. Uczestnicy wysoko ocenili jakość prowadzonych szkoleń i ich przydatność dla realizacji działań w branży, dowiedzieli się jak praktycznie wykorzystywać nowoczesne środki przekazu w celu skutecznego promowania swojej firmy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział biura turystyczne:
Accor ułatwia rezerwacje
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Starsze aktualności:
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Emirates rozważają zakup innych przewoźników
Polska zmieni dyrektywę UE w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek?
Jak wygląda sytuacja finansowa branży lotniczej
Dziś powstanie największy przewoźnik świata?
Korzyści dla podróżujących w jedną stronę
Amadeus i Accor rozszerzają współpracę
Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl
Warmińsko - mazurskie: list otwarty do branży turystycznej
Czego potrzebują podróżujący służbowo?
Turystyka przyjazna przyrodzie w Dolinie Baryczy
Brytyjski MSZ ostrzega: co raz mniej bezpiecznie w Kenii
Ceny hoteli na świecie idą w górę