Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista / Konsultant ds. Turystyki - Swarzędz...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- szukam pilota przewodnika
- TUI Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Specjalista/ka ds. turystyki
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki


Zmiany w sieci restauracji
2014-01-27W ubiegłym roku liczba klientów sieci McDonald's zmniejszyła się na całym świecie o niemal 2 proc. a w Stanach Zjednoczonych spadła o 1,6 proc. Sieć przyznaje, że menu jest za bardzo skomplikowane, gdyż zbyt szybko wprowadzono do niego duża liczbę produktów.
r e k l a m a
Przy mniejszej liczbie klientów, w skali roku sprzedaż wzrosła o 0,2 proc. a globalne przychody wyniosły 28,1 milionów dolarów. Jeśli nadal będzie zmniejszała się liczba klientów sieci to przychody również zaczną spadać. Zjawisko to można zaobserwować na amerykańskim rynku, gdzie sprzedaż w restauracjach otwartych powyżej 13 miesięcy spadła w grudniu o 1,9 procent w skali całego roku.
Aktualna oferta sieci restauracji szybkiej obsługi to również eksperyment, który wiąże się ze zmianą nawyków żywieniowych Amerykanów. Starają się oni odżywiać zdrowiej, dlatego też sieci fast-food stawiają w nowych menu na sałatki i potrawy z kurczaka. Sieć restauracji zapowiedziała, że planuje w swoich zestawach zrezygnować z frytek i zamienić je na sałatki. Wyniki badań pokazały jednak, że nie wszystkim klientom te zmiany przypadły do gustu.
Aby nadrobić spadek sprzedaży i zwiększyć liczbę klientów sieć restauracji McDonald testuje w Polsce dostawy posiłków. Jak dotąd restauracja dostarczała posiłki do klienta miedzy innymi w Azji. Od poniedziałku sieć restauracji wprowadza dostawy posiłków do biur i domów w trzech warszawskich dzielnicach. Jeśli testy wypadną pozytywnie to można się spodziewać wprowadzenia tej usługi do wszystkich placówek McDonald w Polsce.
Do tej pory sieć restauracji nie chciała dostarczać posiłków do domów. Przekonała ją jednak stopniowo zmniejszająca się ilość klientów oraz powstawanie serwisów internetowych, w którym można zamówić posiłki z różnych restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Nie wszystko idzie ku
Dział dla turystów:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Starsze aktualności:
eSky pokazuje pakiety na
Rośnie zainteresowanie małymi obiektami
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Kościół nieuczciwie konkuruje z biurami podróży?
Gdzie jest sprawozdanie finansowe OLT Express?
Dla pasażerów Intercity rogale
Więcej turystów nad polskim morzem
Rozmówki w kolejce do toalety dla obcokrajowców
W lutym Targi Turystyczne we Wrocławiu
Zakopane nie chce walczyć ze smogiem?
Opolszczyzna chce przyciągnąć turystów
McDonalds ma sposób na złodziei
Sfinks Polska: nowe menu w sieci WOOK
LOT zawiesza połączenie z Warszawy do Bratysławy
fajne trasy rowerowe niedaleko Jeleniej Góry.
MSiT ochroni turystów kosztem biur podróży?
Gwatemala wykorzysta koniec świata
Olej do gastronomii ze ścieków i resztek
Brussels Airlines: prawie 5-procentowy wzrost pasażerów
TravelReps nagradza touroperatorów
Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych już we wrześniu