Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Zmiany w sieci restauracji
W ubiegłym roku liczba klientów sieci McDonald's zmniejszyła się na całym świecie o niemal 2 proc. a w Stanach Zjednoczonych spadła o 1,6 proc. Sieć przyznaje, że menu jest za bardzo skomplikowane, gdyż zbyt szybko wprowadzono do niego duża liczbę produktów.
Przy mniejszej liczbie klientów, w skali roku sprzedaż wzrosła o 0,2 proc. a globalne przychody wyniosły 28,1 milionów dolarów. Jeśli nadal będzie zmniejszała się liczba klientów sieci to przychody również zaczną spadać. Zjawisko to można zaobserwować na amerykańskim rynku, gdzie sprzedaż w restauracjach otwartych powyżej 13 miesięcy spadła w grudniu o 1,9 procent w skali całego roku.
Aktualna oferta sieci restauracji szybkiej obsługi to również eksperyment, który wiąże się ze zmianą nawyków żywieniowych Amerykanów. Starają się oni odżywiać zdrowiej, dlatego też sieci fast-food stawiają w nowych menu na sałatki i potrawy z kurczaka. Sieć restauracji zapowiedziała, że planuje w swoich zestawach zrezygnować z frytek i zamienić je na sałatki. Wyniki badań pokazały jednak, że nie wszystkim klientom te zmiany przypadły do gustu.
Aby nadrobić spadek sprzedaży i zwiększyć liczbę klientów sieć restauracji McDonald testuje w Polsce dostawy posiłków. Jak dotąd restauracja dostarczała posiłki do klienta miedzy innymi w Azji. Od poniedziałku sieć restauracji wprowadza dostawy posiłków do biur i domów w trzech warszawskich dzielnicach. Jeśli testy wypadną pozytywnie to można się spodziewać wprowadzenia tej usługi do wszystkich placówek McDonald w Polsce.
Do tej pory sieć restauracji nie chciała dostarczać posiłków do domów. Przekonała ją jednak stopniowo zmniejszająca się ilość klientów oraz powstawanie serwisów internetowych, w którym można zamówić posiłki z różnych restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Kościół nieuczciwie konkuruje z biurami podróży?
Gdzie jest sprawozdanie finansowe OLT Express?
Dla pasażerów Intercity rogale
Więcej turystów nad polskim morzem
Rozmówki w kolejce do toalety dla obcokrajowców
W lutym Targi Turystyczne we Wrocławiu
Zakopane nie chce walczyć ze smogiem?
Opolszczyzna chce przyciągnąć turystów
McDonalds ma sposób na złodziei
Sfinks Polska: nowe menu w sieci WOOK
LOT zawiesza połączenie z Warszawy do Bratysławy
fajne trasy rowerowe niedaleko Jeleniej Góry.