TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Exim ma nową gwarancję

Aktualna gwarancja ubezpieczeniowa Exim S.A. wygasa z dniem 30 sierpnia 2013 roku. Touroperator wykupił już nowe zabezpieczenie, tym samym zapewniając ochronę na kolejny okres.


Nowa gwarancja ubezpieczeniowa obowiązuje od 31.08. 2013 do 30.08. 2014 i opiewa na kwotę 21 840 000 PLN, wystawiona została przez Europaische Reiseversicherung AG, oddział w Polsce a jej beneficjentem jest Marszałek Województwa Mazowieckiego.

Aktualna gwarancja touroperatora opiewa na kwotę 10 mln PLN i obowiązuje do 30 sierpnia 2013. Gwarantem ponownie jest ubezpieczyciel Europaische Reiseversicherung AG.

Z dokumentem nowej gwarancji ubezpieczeniowej można zapoznać się poniżej:


Możesz także pobrać plik: turinfo_20130725_gwarancja2014.pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Exim S.A. gwarancja ubezpieczeniowa Europaische Reiseversicherung AG ubezpieczyciel Marszałek województwa Mazowieckiego dokument


Komentarze:

    • Exim podnosi gwarancję 

      [2013-07-25 12:36 83.19.133.*]

      i tak oto zagraniczne firmy ( bo tak należy nazwać w obecnej sytuacji Exim, który wszedł do grupy kapitałowej z Nemiec) wykańczają polskie biura. żal ściska za d....
      kochani , niedługo już niczego nie będziecie w stanie sprzedać, bo zostaną tylko Ci wielcy i na swoich warunkach będą prowadzili sprzedaż.
      Ryanair wymusza na lotniska w Europie subwencjonowanie swoich operacji, Nestle planuje przejąć kontrolę nad zasobami wody na świecie, co wiadomo jak się to skończy itd. itd. Z turystyką dzieje się to samo. idziemy do podziemia, bo nie liczy się co sobą reprezentujemy, tylko kto ma większy tupet i kasę.
      a ludzie jak ćmy lecą za tego typu marketingiem jak ćmy do światła, tylko nie widzą, raczej nie mają świadomości co się dzieje. Tylko dziwują się, że nie ma pracy dla młodych, starym przedłużają wiek emerytalny . Co za bzdury. sami sobie zakładamy pętle na szyje uwielbiając korporacyjne promocje i styl marketingowy.   odpowiedz »

      • Exim podnosi gwarancję 

        [2013-07-25 14:40 83.20.206.*]

        O matko i córko, co to za bzdury i co to za histeria. Komunizm już był. teraz rządzi rynek.   odpowiedz »

        • Exim podnosi gwarancję 

          [2013-07-25 15:19 83.19.133.*]

          No jasne. W poznańskiem macie inne życie, tak?
          Rynek rządzi światem? a co takiego ten wolny rynek? wola boska?   odpowiedz »

          • Exim podnosi gwarancję 

            [2013-07-25 17:21 83.20.206.*]

            Dzisiaj światem rządzą umiejętności! Jak ich nie masz, to idziesz do pośredniaka. Proste :)   odpowiedz »

            • Exim podnosi gwarancję 

              [2013-07-25 23:36 89.73.10.*]

              Umiejętności klikania w internecie?
              a cóż to za wyrafinowane poczucie rzeczywistości korporacyjnego słoika !
              gratulacje. poczekaj jak dostaniesz kopa w d... i te u"miejętności" ci nie pomoga nawet w pośredniaku. kwestia czasu. ten się śmieje kto się smieje ostatni.
              a w między czasie dla podniesienia poziomu świadomości o tym co to takiego wolny rynek szczególnie od 40-tej minuty filmu.
              http://www. youtube. com/watch?v=CwPXmq4yBWg   odpowiedz »

              • Exim podnosi gwarancję 

                [2013-07-25 23:43 84.10.135.*]

                Chłopie zamiast narzekać, to weź sprawy we własne ręce. I popraw swój j. polski, bo z takim poziomem, to ja się nie dziwie, że Ci w życiu nie idzie.   odpowiedz »

                • Exim podnosi gwarancję 

                  [2013-07-27 21:48 89.73.10.*]

                  rzeczywiście to jest argument w tej dyskusji - popraw swój polski.
                  odpowiedź na temat. co to ma do rzeczy, czy ktoś skrótowo odpowiadając wysłowi się tak czy inaczej. przecież nie piszę wypracowania ani nie pracuję w telewizji.
                  no ale na brak argumentów nie ma argumentu. Agresja, dogryzanie to przejaw słabości i kompleksów drogi rozmówco. żałosna jest ta twoja wypowiedź
                  odpowiadając na twoją wypowiedź, małe wyjaśnienie: wiedzie mi się świetnie. chyba dłużej niż jesteś na świecie prowadzę z powodzeniem firmę. I jestem kobietą, a nie facetem ( o czym piszesz). Widzisz ile jest warte twoje wyobrażenie o świecie, który sądzisz po kompletnych pozorach.
                  Jednak przyjdzie na Ciebie kryska i wtedy wyciągniesz swoje własne wnioski. wówczas sobie przypomnisz tę moją odpowiedź. zapamiętaj ten dzień.   odpowiedz »

                  • Exim podnosi gwarancję 

                    [2013-07-29 10:26 83.21.44.*]

                    Co mam zapamiętać? Rady od półanalfabety, który pieprzy o polskości a nie umie stosować zasad ojczystego języka? Bredzisz i to jest twój problem, a nie moje dogryzanie. Skoro twoja firma ma się dobrze, to dlaczego w co 2 zdaniu narzekasz? To z powodu tych zer na koncie?   odpowiedz »

                    • Exim podnosi gwarancję 

                      [2013-07-29 13:03 83.19.133.*]

                      człowieku, jeżeli używasz takiego wulgarnego słownictwa w odpowiedzi na jej wypowiedz sam sobie dajesz świadectwo chamstwa i bogatego zasobu polskiego języka. ta osoba nie narzeka w co drugim zdaniu na to jak jej firmie się wiedzie, tylko na ogólnie panującą sytuację i do czego to wszystko prowadzi. Fakt posiada takiej czy innej ilości zer na koncie, nie zwalnia z myślenia i wyciągania wniosków.
                      a propos pieprzącego o polskości półanalfabety - przypominam, że patriotyzm nie wiąże się z poziomem wykształcenia, ale tym co ma się w sercu i głowie. wielu super wykształconych "Patriotów" sprzedawało nasz kraj właśnie za lekkie życie, przywileje finansowe i inne takie tam pierdoły. Jednocześnie ilu Wspaniałych ludzi zgineło w imię obrony niepodległości kraju - bez względu na czasy, a często nie potrafili się podpisać, czy sklecić porządnie zdania. Nie masz prawa ubliżać komukolwiek tylko dlatego, że twoim marnym zdaniem popełnił jakieś błędy stylistyczne w swojej wypowiedzi.
                      Ciekawe czym ty się zawodowo zajmujesz ,skoro jesteś taki zadowolony z poziomu życia? jakie to szkoły pokończyłeś. Przypominam, że małeś to swoje marne szczęście żyć jak żyjesz między innymi półanalfabetom, którzy walczyli w różnych czasach o niepodległość Polski.   odpowiedz »

                      • Exim podnosi gwarancję 

                        [2013-07-29 18:36 84.10.135.*]

                        Pomyliłeś chłopie fora. Tutaj się rozmawia o EXIM TOURS a nie o żołnierzach AK.   odpowiedz »

              • Exim podnosi gwarancję 

                [2013-07-28 21:48 77.253.116.*]

                Pamiętaj że ten film ma 3 części i każda jedna lepsza od drugiej. Daje bardzo mocno do myślenia. Poza tym jej twórca prowadzi także kanał na YT pod tytułem Culture in decline. Też warto odwiedzić. Uprzedam tylko że to film nie dla wszystkich. Trochę trudno po nim wrócić do "normalności".   odpowiedz »

      • Exim podnosi gwarancję 

        [2013-07-25 15:59 193.239.83.*]

        W twojej opinii lepsze były w 100% polskie Triada czy Sky Club?
        Uczciwość aż od nich biła, szczególnie od stycznia do lipca 2012r.
        Półtora tygodnia temu wróciłem z Krety, z wczasów organizowanych przez Exim. Jednego złego słowa na temat wyjazdu nie mogę powiedzieć. Ale jak rozumiem dla ciebie lepszy jest typowo polski model biznesowy, tzn. owinąć g... w sreberko, sprzedać w cenie belgijskich pralin, a na koniec pokazać klientowi środkowy palec?   odpowiedz »

        • Exim podnosi gwarancję 

          [2013-07-25 23:50 89.73.10.*]

          szanowny Kliencie - myślę, że o tym jak wygląda typowo polski model biznesowy zależy przede wszystkim od tych, którzy go tworzą, a więc od nas Polaków. zatem to czy ktoś zawija g... w papierek też nie jest uzależnione od narodowości zawijającego, tylko od uczciwości, chęci wsłuchania się w potrzeby klienta. O tym w jaki sposób traktowała ludzi Triada czy Sky club i to nie od stycznia 2012 ale duże wcześniej doskonale wszyscy wiemy. Ba To były firmy, które przysłużyły się do upadku prawdziwych polskich uczciwych organizatorów, bowiem durni i zarazem pazerni klienci stali jak barany w kolejkach na promocjach Triady i ochotą kupowali g... zawijane w papierki pękając z dumy, jak to udało im się kupić super tanie wczasy.Myślę, że Szanowny Pan/ Pani Klient obecnie Eximu korzystał do woli z tamtych promocji i przykładał się do upadku uczciwych biur podroży. I to nie oni - typu Triada i sky club zawijali g.. w papierek, ale to Wy klienci kupując to g.... i nakręcając koniunkturę takim nieuczyciwym biurom, które sprzedawały po dumpingowych cenach wczasy wykańczając rynek - to Wy sami sobie zawijaliście te g... w cukierek, żeby wyciszyć emocje po zakupie g... .
          Nie ma co się oszukiwać. Rynek to Wy Klienci. Kupując na określonych warunkach - sami kształtujecie rynek i podcinacie sobie linę na której siedzicie, pozwalając na wciskanie wam kitu i to nie tylko w turystyce.
          A tak na marginesie to pewnie ta Kreta z Eximu była kupiona w first albo last minute - prawda? bo nie sądzę, że w normalnej cenie . I to jest drogi kliencie Eximu zawijanie g... w papierek i kupowanie pralinek. Bo przecież każdy pragnie czuć się wyjątkowym, Vipem,

          Powodzenia. niewolnictwo korporacyjne już się rozpoczęło. ale, żeby o tym się dowiedzieć, trzeba wyróżniać się dużą dozą wrażliwości społecznej i zmysłem obserwacji rzeczywistości i wyciągania wniosków. a to jak nie każdy może sobie na to pozwolić. bo myślenie to prawdziwy luksus.   odpowiedz »

          • Exim podnosi gwarancję 

            [2013-07-26 12:12 37.31.36.*]

            Owszem, rzeczona Kreta była kupiona w First Minute. Nie wiedziałem, ze mnie to w jakikolwiek sposób dyskredytuje...
            Rozumiem, ze według Ciebie powinienem był poczekać do czerwca i zapłacić pełną cenę żeby prowizja była większa???
            Problem polega jedynie na tym, ze w czerwcu to mozna było jedynie pomarzyć o miejscach w samolocie i co za tym idzie kupieniem wczasów. Taka najwyrazniej jest specyfika naszego rynku, bo co roku jest to samo.
            Co do bycia wyjątkowym - nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi?
            Kupiłem wczasy, spędziłem je bardzo przyjemnie, nie mam żadnych zastrzeżeń.
            Gdzie tu wyjątkowość?
            Masz chyba jakieś kompleksy.   odpowiedz »

            • Exim podnosi gwarancję 

              [2013-07-27 09:53 46.204.51.*]

              wiecie co? zacznijcie jeździć na rowerze - śpi się potem spokojnie:)   odpowiedz »

            • Exim podnosi gwarancję 

              [2013-07-27 21:58 89.73.10.*]

              a co może First Minute nie jest zaniżanie ceny? Hipokryzja do kwadratu. jedno mówisz, drugie robisz. żenada. First minute , last minute - to jest właśnie to co robiła Triada i sky club, które wyżej krytykowałeś. kwestia obniżki ceny , dostępności miejsc to tylko wynik aktualnej sytuacji na rynku, Obecnie Ci co doprowadzili do kryzysowaj sytuacji zachowują pewną rezerwę po zeszłorocznych bankructwach. mają poza tym mniejszą konkurecję na rynku, a poza tym nie zakontraktowali w tym roku tak wielu miejsc w destynacjach. W dodatku mają kasę o Niemców na przetrwanie, czego polskie firmy nie mają. A szanowny fun Krety kim jest Polakiem czy wyrobnikiem pracującym na zachodzie , bo lepiej tam płacą? jeżeli jest Polakiem to prawdopodobnie chciałby godnie żyć, mieć coś do powiedzenia w tym kraju. żyć u siebie. a nie będzie to możliwe jak nie bedzie polskich firm.
              no ale żeby to zrozumieć trzeba mieć odpowiedni poziom świadomości historycznej, i obywatelskiej.
              szkoda gadać i więcej nie będę odpowiadać na Twoje komentarze, żeby nie tracić czasu.   odpowiedz »

              • Exim podnosi gwarancję 

                [2013-07-28 08:15 87.207.110.*]

                kluczowa odpowiedź na temat bieżącej sytuacji ofert last minute jest dołladnie opisana w 2 zdaniach: ' Obecnie Ci co doprowadzili do kryzysowaj sytuacji zachowują pewną rezerwę po zeszłorocznych bankructwach. mają poza tym mniejszą konkurecję na rynku, a poza tym nie zakontraktowali w tym roku tak wielu miejsc w destynacjach.'   odpowiedz »

              • Exim podnosi gwarancję 

                [2013-07-29 20:59 193.239.83.*]

                Nie imbecylu.
                First Minute to jest kredyt zaciągnięty u klienta.
                Ja mam kasę, którą mogę sobie zamrozić na kilka miesięcy, a TO jej potrzebuje i płaci mi odsetki w postaci rabatu.   odpowiedz »

                • Exim podnosi gwarancję 

                  [2013-07-30 15:15 83.19.133.*]

                  Bardzo piękne słownictwo . "Imbecylu, idioto". gratuluję wykształcenia i kindersztuby, która bez względu na okoliczności obowiązuje. Porażka !!!!!   odpowiedz »

                  • Exim podnosi gwarancję 

                    [2013-07-31 08:52 46.205.34.*]

                    Kulturalnie to mozna dyskutować z kimś do kogo trafiają merytoryczne argumenty.
                    Z osobą która w dyskusji o sprawach pieniędzy i biznesu wyciąga kwestie patriotyczne i bredni coś o zagranicznych wyrobnikach dyskusja jest bezprzedmiotowa.
                    Dlaczego nie odnosisz sie do tego co napisałem o udzieleniu kredytu TO, a czepiasz sie słów które na merytotyke wypowiedzi wpływu nie maja?
                    Odpowiem ci - bo poza bzdetami i banałami w stylu Jarosława K merytorycznie nic do powiedzenia nie masz.   odpowiedz »

                • Exim podnosi gwarancję 

                  [2013-07-31 15:47 217.153.225.*]

                  ??   odpowiedz »

                  • Exim podnosi gwarancję 

                    [2013-07-31 16:02 46.205.34.*]

                    Co jest niezrozumiałego w tym co napisałem?
                    Ja mając gotówkę mam wybór - mogę włożyć ją na lokatę, kupić walutę lub zrobić cokolwiek innego co przyniesie mi zysk.
                    Touroperator jeżeli chce abym skredytował jego działalność od stycznia do czerwca musi mi coś zaoferować abym nie włożył pirniedzy w inną inwestycję.
                    Czyli oferuje mi rabat, który dla mnie nie jest niczym innym jak odsetkami,
                    Jeżeli są większe niż gdzie indziej wchodzę w to,
                    Jeżeli nie czekam na czerwiec.
                    Wszystko w temacie.   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję