TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Marriott wprowadza nową markę - Autograph Collection

Sieć Marriott International uruchomiła niezależną markę hotelarską - Autograph Collection, której zadaniem jest poszerzenie segmentu luksusowych obiektów należących do tej sieci. O fakcie poinformowała 11 listopada br. Catherine Leitner, Senior Manager, International Public Relations at Marriott International.


Koncepcja ta ma na celu zainteresowanie ofertą klientów niewybierających na miejsce pobytu hoteli sieciowych. Marka Autograph Collection będzie zindywidualizowana. Jak wyjaśnił wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania marką Don Semmler - Autograph Collection będzie miała innowacyjny charakter, ponieważ każdy obiekt będzie unikatowy i będzie dostarczał gościom nowych wrażeń, niezależnie czy będzie to hotel w zabytkowym pałacu, kurort czy też obiekt butikowy. Hotele niezależne, które przystąpią do Autograph Collection, będą mogły skorzystać z marketingu sieci Marriott, jak również zostaną zintegrowane z globalnym systemem rezerwacyjnym. Według planów do 2010 roku pod marką Autograph Collection ma funkcjonować 25 hoteli na całym świecie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Marriott International marka Autograph Collection Don Semmler hotele niezależne globalny systemem rezerwacyjny




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję