TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marriott wprowadza nową markę - Autograph Collection

2009-12-18

Sieć Marriott International uruchomiła niezależną markę hotelarską - Autograph Collection, której zadaniem jest poszerzenie segmentu luksusowych obiektów należących do tej sieci. O fakcie poinformowała 11 listopada br. Catherine Leitner, Senior Manager, International Public Relations at Marriott International.

r e k l a m a


Koncepcja ta ma na celu zainteresowanie ofertą klientów niewybierających na miejsce pobytu hoteli sieciowych. Marka Autograph Collection będzie zindywidualizowana. Jak wyjaśnił wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania marką Don Semmler - Autograph Collection będzie miała innowacyjny charakter, ponieważ każdy obiekt będzie unikatowy i będzie dostarczał gościom nowych wrażeń, niezależnie czy będzie to hotel w zabytkowym pałacu, kurort czy też obiekt butikowy. Hotele niezależne, które przystąpią do Autograph Collection, będą mogły skorzystać z marketingu sieci Marriott, jak również zostaną zintegrowane z globalnym systemem rezerwacyjnym. Według planów do 2010 roku pod marką Autograph Collection ma funkcjonować 25 hoteli na całym świecie.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Marriott International marka Autograph Collection Don Semmler hotele niezależne globalny systemem rezerwacyjny




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję