Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Karta Turysty w pierwszej piątce
Karta Turysty "Gdańsk-Sopot-Gdynia-Plus" zajęła 5 miejsca w konkursie "Welcom 2012" podczas Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc, który odbył się 21-22.05 w Gdyni. Organizatorem Festiwalu był Brief of Poland.
- Dla Karty Turysty to szczególne wyróżnienie, przede wszystkim z uwagi na międzynarodowy aspekt Festiwalu oraz jego branżowy charakter. Głównym kryterium oceny było zastosowanie Trójkąta Idei Briefu, czyli współpracy administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem, przy wsparciu ekspertów marketingu - mówi Anna Bartoszewicz - Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Konkurs Welcome ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc. W konkursie biorą udział podmioty administracji publicznej, uczelnie, firmy (w tym organizacje pozarządowe) oraz usługodawcy komunikacji marketingowej, którzy zrealizowali projekty na rzecz budowania marki danego miejsca lub są autorami inicjatyw bądź producentami produktów, przyczyniających się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca. W konkursie nagrody otrzymują projekty, które nie tyle promują dane miasto czy region, ale w wyjątkowy sposób tworzą jego markę, angażując do współpracy wiele podmiotów związanych z daną lokalizacją - samorząd, lokalny biznes czy uczelnię.
Karta Turysty została doceniona za współpracę i partnerstwo zbudowane przez GOT z przedsiębiorcami branży turystycznej, muzeami, urzędami miast i gmin w województwie pomorskim. Projekt został doceniony za efekty turystyczne i promocyjne, co pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku miejsca.
- Karta Turysty to projekt o szerokim zakresie oddziaływania - mówi Iza Balcerzak, Manager Projektu - Obok oferty skierowanej do konsumenta również koncentruje szeroko pojęte partnerstwo z branżą turystyczną czy jednostkami publicznymi. Co ważne, projekt zyskuje coraz większe uznanie zarówno uczestników (co roku powiększa się liczba partnerów projektu, a co za tym idzie wzbogaca się oferta), jak również odbiorców (efektywny wzrost sprzedaży).
W gronie laureatów konkursu "Welcome 2012" znalazł się również drugi projekt GOT - Gdańsk Convention Bureau: "Cztery produkty turystyki biznesowej", a także Miasto Gdańsk za Blog Forum Gdańsk (nagroda specjalna) oraz Obchody roku Jana Heweliusza, projekt zgłoszony przez Kombinat Artystyczny (Członek GOT).
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Pociągi wracają na dawne trasy
Grecja: koniec strajku taksówkarzy
Znudził ci się hotel? Zamieszkaj w domku na drzewie
OLT Express: Tusk zdradzał nam tajemnice
Gdańskie lotnisko trzecie w kraju
MSZ uruchamia aplikacje dla turystów
Reorganizacja w obiektach Selgros Cash&Carry
Rekordowy wynik paryskich lotnisk
OLT Express poleci z Babimostu?
Koło ratunkowe dla Grecji na Manhattanie
Ryanair wznawia zawieszone połączenia
Jak powinno sie promowac obiekt turytyczny?