Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Rainbow Tours podaje wyniki
Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w sierpniu 2013 r. wyniosła 136,3 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem roku wcześniejszego, w którym przychody wyniosły 106,7 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 27,7 %.
Przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 sierpnia 2013 roku wyniosły 542,7 mln zł i są wyższe o 30,0 %, od przychodów za okres od 1 stycznia - 31 sierpnia 2012 roku, które wyniosły 417,6 mln zł.
Zarząd Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. podaje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. wyniosła w sierpniu 2013 r. 147,4 mln zł, co w porównaniu z sierpniem 2012 r., w którym przychody wyniosły 112,7 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 30,8 %. Przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 sierpnia 2013 roku wyniosły 591,6 mln zł i są wyższe o 32,9 %, od przychodów za okres od 1 stycznia - 31 sierpnia 2012 roku, które wyniosły 445,3 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-09-26 10:25 95.49.131.*]
Rainbow Tours ma dobrą opinię do tej pory ale w przypadku hotelu Kavros w mieście Kavros na Krecie to wielki negatyw, który tę opinię psuje i nie powinno być go w ofercie. Piszę to dbając o dobrą opinię biura. Wszechobecny smród szamba i koszmarny "animator" to elementy psujące dobry wizerunek Rainbow. odpowiedz »
Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-09-26 11:06 79.191.148.*]
Piszesz bzdury
!hotel kavros beach napewno nie jest hotelem typu egipskie albo tureckie resorty-ale jest swietnie położony ,pokoje dobrze sprzatane
Jedzenie jak dla mnie super (chociaz w zeszłym roku był katering~nie wiem jak teraz)
No i to morze na wyciagnicie reki , z pokoju , z balkonu
Radze troche popodrozowac po swiecie , to wtey docenisz to co ten hotel oferuje.!
A tak na marginesie od zagospodarowania sobie czasu na urlopie badz ty a nie animatorzy odpowiedz »
Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-09-26 11:08 83.3.119.*]
Rainbow ma duzo hoteli kolo szamb, oczyszczalni, gor smieci itp. ale widac lubimy tam jezdzic bo sprzedaz z roku na rok rosnie. Nalezy wiec napisac ze wskazane wrecz wybieranie kolejnych podobnych miejsc, aby interes sie dalej krecil:) odpowiedz »
Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-09-26 11:42 91.194.107.*]
rainbow to jedyne transparentne biuro podróży. jedyne notowane na giełdzie, co miesiąc ma sprawozdania finansowe. nie ma żadnych chocków klocków w stylu kilka spółek w którym to tylko jedna prezentuje w rocznym sprawozdaniu finansowym tylko te pozytywne dane, a inne spółki służą do ukrycia strat, kredytów itp. Bardzo szanuje to biuro, jego dział produktu, dział współpracy agencyjnej oraz profesjonalne podejście do klientów. agent z gdyni odpowiedz »
Rainbow Tours NIEZADOWLONA Z BIURA
[2013-09-28 23:33 178.36.221.*]
jest to biuro nastwione tylko na czerpanie zysków - klient jest czyms dodatkowym.taka organizacja ziedzania jest do 4 liter, powrót autokarem do kraju to istny czyścieć!.
planowanie - pobytu, hotek]li, do końca nie wiadomo ktry, dezorganizacja.
gdyby nie pilot -cudowa ania czyżewska i kierowcy wspaniali / wzduż adriatyku 21.09/ koszmar!!.
nidgdy nie pojade z tym biurem i przstrzegam. jestem organizatorem turystyki i radzę: chcecie mieć popieprzone wakacje r.t jest dla was.
pozdrawiam m.p www.ciechocinek.eu odpowiedz »Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-09-29 22:21 5.60.246.*]
Kolego lub Koleżanko, chyba żyjesz w świecie ułudy, skoro nie widzisz "ukrywania wyników spółek" - Twój Faworyt RT nie pokazuje jak przynoszące przez lata Bee Free i ABC straty powinny obciążyć bieżacy wynik -odpisami na utratę wartości. Nadal w księgach (po latach strat ww.) są one warte tyle ile zapłacili za nie. Czylui wbrew zasadom rachunkowości w Polsce. Sprazedane w minionych latach spółkigenerujące straty (Ukraińska i Travel Tech) na Panamę i na Cypr, bez informacji, czy zapłacono cenę - to dopiero szczyt transparentności !!! Widać słuzby prasowe RT czuwają !!! Gratulacje. odpowiedz »
Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-10-09 15:56 89.77.126.*]
A ja juz od jakiegoś czasu podrózuję raz z Rainbow, raz z Bee Free, które jest ich marką. Faktycznie mieli jakieś powazniejsze zmiany organizacyjne w kwietniu, ale teraz już dobrze im sie powodzi. Wszytskie wyjazdy obejmuje gwarancja Rainbow Tours, a wg ostatniego rankingu Rzeczpospolitej RT podniósł sumę gwarancyjną o 50%, co wzbudza zaufanie do nich, za 2012 rok mają rating BBB+ odpowiedz »
Rainbow Tours zadowolony z wyników
[2013-10-01 14:09 87.204.23.*]
Przychody - przychodami. Ja pytam o zysk netto? odpowiedz »
Rainbow Tours - jak skutecznie zniechęcić klientów
[2013-10-13 10:24 88.101.189.*]
Rainbow Tours - fatalna pomyłka...
pod koniec września zdecydowałam się na rodzinne wakacje w Chorwacji (Chorwacja - wzdłuż Adriatyku) właśnie z tym przewoźnikiem. Siedmiodniowa (a właściwie pięciodniowa) objazdówka w bardzo atrakcyjnej cenie skusiła nas na tyle, że "zdradziliśmy" naszego wieloletniego przyjaciela Itakę.
Wycieczka była niezaplanowana do tego stopnia, że sam pilot zdziwił się otrzymując pełen plan podróży już pierwszego dnia. Pierwszym punktem programu zwiedzania była malownicza Ljubljana, stolica Słowienii. Wspomniane w harmonogramie "wczesne godziny poranne" to UWAGA! 6.0 rano. Pod koniec września o tej porze jest zupełnie ciemno, a o skorzystaniu z toalety, kupnie kanapki czy ciepłej herbaty nie ma nawet mowy. Nie muszę chyba dodawać, że postój na poranną toaletę i śniadanie nie był przewidziany.
W kolejnych dniach organizacja również pozostawiał wiele do życzenia. Na zwiedzanie Dubrownika - perły Adriatyku mieliśmy przeznaczony cały dzień, przy czym hotel opuściliśmy o 11:00, a po dwugodzinnej podróży na "bieg" po mieście zostało nam 3 godziny. Kto był ten wie, że trzy godziny w Dubrowniku nie wystarcza nawet na spacer po murach starego miasta.
Jakość zakwaterowaniai była raczej zgodna z warunkami umowy - 2,5 - 3 gwiazdki - poza jednym hetelem Neum w bośniackim mieście Neum. Zarówno budynek jak i jego wystrój to jak wehikuł w czasy Tita. I niestety nie jest to aranżacja, ale autentyk - razem z wyposażeniem łazienki jak i zapachem. Byli i tacy, którzy w swoich pokojach znaleźli dodatkowych małych lokatorów.
Wyżywienie dotrzymywało kroku standardom panującym w pokojach hotelowych. Zjadliwe, świeże, ale kiepskiej jakości produkty niereprezentujące kuchni lokalnej.
Autokarowi dalek było do reklamowanego luksusu. Pilot sympatyczny, aczkolwiek zupełnie niezainteresowany grupą.
Do tego droga powrotna dała nam w kość na tyle, żeby skutecznie zatrzeć wspomnienia o słonecznych wakacjach. Na początek podróży trzy godzinne przerwy po każdych trzydziestu minutach jazdy. Obiad w barze szybkiej obsługi z niecierpliwym personelem niemówiącym w jezyku żadnym innym niż własny. Ludzie nie wiedzieli co jest w menu, aż strach była zapytać o cokolwiek więc połowa odjechała głodna. A na koniec koszmarnie długie przesiadki w kraju. Szalę goryczy natomiast przelał podejście Rainbow Tours do naszych uwag, które przesłałyśmy mailowo po powrocie z wycieczki. Na dwustronicowy list w grzecznym i kulturalnym tonie otrzymałyśmy w odpowiedzi jedno zdanie - cytat z paragrafu 13. Ogónlych Warunków Uczestnictwa - informujące o możliwości i formie składania reklamacji.
Nie chodzi o reklamację, ale konstruktywną krytykę prowadzącą do poprawy jakości usług.
Firma Rainbow Tours chyba się obraziła. Nie szkodzi - i tak się już nie spotkamy. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Mgła w Europie paraliżuje lotniska
ETS - pasażer ma prawo do pełnego odszkodowania
300 dni do EURO 2012 i…tylko 102 dobre toalety
Przewoźnik poinformuje smsem o opóźnieniach
Stan wyjątkowy w Egipcie zniesiony
Rainbow Tours podsumowuje przedsprzedaż
Otwarcie luksusowego hotelu w Mikołajkach
Fiasko sprzedaży hotelu Zaułek