TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Organizator podaje wstępne wyniki sprzedaży zimy

Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowało pierwszą sprzedaż ofert zimowych. Jak podaje spółka porównując bieżące wyniki do tego samego okresu czasu w zeszłym roku, firma w tym roku osiągnęła 20% wzrostu sprzedaży ofert zimowych.


Pomimo panującego w branży kryzysu, BUT jest zadowolony z wyników. Wzrost pokazuje, że tej zimy młodzież i dzieci będą wyjeżdżać na ferie zimowe. Firma postawiła na modernizację oferty, nowe programy, jak również wyjazdy sylwestrowe dla młodzieży.

Przedstawiciele organizatora na podstawie wyników sprzedaży wyrażają nadzieję, że 2013/2014 rok będzie dla BUT-a korzystny. Biuro informuje, iż rodzice wykupują coraz więcej nie tylko samych wyjazdów, ale również dodatkowe pakiety ubezpieczeń i aktywności na miejscu.

Polacy coraz chętniej decydują się na zakup ferii czy wakacji przez Internet. Dobre pozycjonowanie ofert, jak również wysokie pozycje w wyszukiwarkach, mają nieustanny wpływ na wzrost użytkowników na stronie. Przedstawiciele organizatora informują, że aktualnie udział sprzedaży online w BUT wynosi ponad 50%, co może oznaczać, że przyszłość należeć będzie do Internetu i komunikacji online z użytkownikami.

Firma BUT już teraz zapowiedziała na przyszły sezon duże zmiany w ofertach, ich prezentacji, jak również mocną koncentrację na kanałach Social Media.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Biuro Usług Turystycznych BUT oferta zimowa sprzedaż pakiet ubezpieczeń social media internet




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję