Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Dwa systemy rezerwacyjne w BiletyAutokarowe.pl
Klienci portalu BiletyAutokarowe.pl mogą już używać dwóch popularnych systemów rezerwacji biletów: Voyager i euroTICKET. Dzięki dodaniu drugiej wyszukiwarki kursów mają oni możliwość skorzystania z pełnej oferty przejazdów między Polską a krajami europejskimi.
- Zdecydowaliśmy się umożliwić korzystanie z dwóch systemów, ponieważ niektórzy przewoźnicy udostępniają swoją ofertę tylko w jednym z nich - wyjaśnia Mirosław Nikolin, właściciel portalu.
Nikolin przekonuje, że korzystanie z dwóch przeglądarek tylko pozornie jest skomplikowane. Oba systemy działają na bardzo podobnych zasadach, a w razie problemów z obsługą użytkownicy mogą skorzystać z licznych ułatwień i podpowiedzi. Należą do nich m.in.:
- instrukcje tekstowe przy każdym etapie rezerwacji,
- film instruktażowy przedstawiający rezerwację krok po kroku,
- możliwość skontaktowania się z konsultantem przez darmowy, wbudowany w stronę komunikator, przypominający popularne "gadu-gadu",
- możliwość uzyskania porady przez telefon - powiadomiony o problemie konsultant oddzwoni do użytkownika we wskazanym przedziale czasowym.
BiletyAutokarowe.pl to portal oferujący bilety autokarowe na przejazdy między Polską a krajami europejskimi i bilety międzymiastowe, a także bilety lotnicze, ubezpieczenia dla podróżnych, karty uprawniające do zniżek i wynajem samochodów na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
BiletyAutokarowe.pl z dwoma systemami rezerwacji
[2011-07-13 14:15 79.186.20.*]
Trzeba im przyznać, że na tle innych stron starają się jakoś z systemu Voyagera wycisnąć co się da. W przypadku euroticketu mają to co wszyscy bo to są straszne zacofani ludzie. Klient ma w d***e chodzenie do biura i wciskanie najdroższej oferty żeby w biurze mieć najlepsza prowizje.
Chyba będziemy musieli też zrobić jakąś stronę i sprzedawać online. odpowiedz »
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Dział transport:
Wizz Air rezygnuje z płatnej
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Organizator podaje wstępne wyniki sprzedaży zimy
Euro 2012: czy polskie hotele już gotowe?
Gdańsk: Karta Turysty na pogodę i niepogodę
MSZ: Komunikat na temat wyjazdów turystycznych do tzw. Tureckiej Republiki Cypru Północnego