Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Sphinx - takiej kampanii jeszcze nie było
Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem "Supermenu w restauracjach Sphinx". Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis.
Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów - takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.
Kampania w telewizji potrwa do 24 marca. Spot będzie wyświetlany przez cztery marcowe weekendy (od piątku do niedzieli) na blisko 50 kanałach, w tym TVN i kanałach tematycznych tej stacji, kanałach Discovery oraz na kilkudziesięciu innych kanałach filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, reprezentowanych przez ATmedia.
Przygotowaniem koncepcji kampanii i nadzorem nad produkcją spotu oraz kreacją i produkcją materiałów BTL zajął się Instytut Rozwoju Reklamy. Spot wyprodukował Film Polska Shots, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Wsparcie PR zapewniło Practum Consulting, agencja obsługująca grupę Sfinks Polska.
- Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i zapoznania się z niedawno wprowadzonym menu, w którym znalazło się czternaście nowości. Są wśród nich propozycje z różnych kategorii, od przystawek, poprzez dania główne, w tym propozycje fit, aż po desery. Dodatkową zachętą ma być promocja z napojem w prezencie. Oprócz zakomunikowania nowości celem kampanii było także podkreślenie charakteru Sphinxa jako sieci restauracji z obsługą kelnerską. W spocie oba te elementy zostały połączone za pomocą gry słów i skojarzeń. Mamy nadzieję, że najnowszy film reklamowy spodoba się naszym klientom i przekona do spróbowania propozycji kulinarnych, jakie dla nich przygotowaliśmy - komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Poniżej spot reklamowy dostępny na platformie YouTube:
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Supermenu w restauracjach Sphinx
[2013-02-28 21:23 178.43.248.*]
Spinx to przecież drugi mc donald wszystko przyjeżdza gotowe tylko podgrzewają dekorują i zeby tylko smakowało z PEPSI, dramat.. odpowiedz »
Supermenu w restauracjach Sphinx
[2013-03-06 20:23 77.253.9.*]
Supermenu w restauracjach Sphinx
[2013-03-06 20:27 77.253.9.*]
Pepsi do obiadu, wiadomo powszechnie że słodycz zabija apetyt, nie wspomnę o aspekcie zdrowotnym. Tylko pogratulować pomysłu odpowiedz »
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wrocław traci następne połączenie kolejowe z Niemcami
Air France - KLM sprzedaje część akcji Amadeusa
Nowe narzędzie samo złoży reklamację za opóźniony lot
Sky4Fly: ma być tanio, szybko i bezpiecznie
Nowe punkty informacji turystycznej w Małopolsce
W sieci hotelowej Accor nieustannie coś się dzieje