Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDEN-PILOT WYCIECZEK
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
Public relations w turystyce - teraz bezpłatnie
"Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem" to nowy unijny projekt skierowany wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział
w bezpłatnym 6 - dniowym kursie szkoleniowym.
Dofinansowania z Unii Europejskiej umożliwiają nie tylko rozwijanie kwalifikacji, ale również zdobywanie zupełnie nowych umiejętności. Public relations choć nie jest nową dziedziną wiedzy, w Polsce rozwija się stosunkowo od niedawna. Przez wiele lat mylony z marketingiem, traktowany wyłącznie jako forma promocji, PR ma ogromny potencjał, również w branży turystycznej.
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie? "Ponieważ jest to kompleksowy 6-dniowy kurs szkoleniowy. Zajęcia prowadzą sprawdzeni trenerzy, posiadający praktyczne doświadczenie w branży PR. Biorąc udział w projekcie uczestnicy dowiedzą się jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych" - podkreśla Anna Zakrzewska, Kierownik Projektu.
Czy firmy z branży turystycznej wykorzystują potencjał public relations? "Zdaniem Karoliny Hausner, właścicielki agencji public relations PRownia - Sztuka Relacji, coraz więcej przedsiębiorstw z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej szuka możliwości budowania dobrych relacji z otoczeniem właśnie przy wykorzystaniu PR. Zapytań jest coraz więcej. Obserwujemy szczególne zainteresowanie social media. Widać wyraźnie, że poszukiwane są możliwości bardziej spersonalizowanego sposobu docierania do klientów. Potwierdzają to wyniki badań, wg. których w 2011 r. social media były najczęściej wykorzystywanym narzędziem w branży turystycznej do angażowania online potencjalnych klientów (World Travel Market, Global Trends Report 2011). Konkurencja w branży turystycznej jest bardzo duża, zwłaszcza w województwie mazowieckim, w którym odnotowuje się największą koncentrację podmiotów (614, co stanowi 20% ogółu), dlatego warto pomyśleć o wyróżnieniu się na rynku poprzez aktywne działania PR" - dodaje K. Hausner.
Jakie są zasady udziału w projekcie? Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników z sektora MMŚP z terenu województwa mazowieckiego działających w branży turystycznej, hotelarskiej lub gastronomicznej. Uczestnik musi wykazać się wyższym wykształceniem lub wykształceniem zawodowym bądź technicznym w zakresie turystyki, hotelarstwa czy gastronomii. Powinien również pracować lub zamieszkiwać na terenie województwa. Wszystkie szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.pr.firma2000.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Długie weekendy listopadowe również
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Dział biura turystyczne:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Fałszowali przeglądy techniczne autokarów
Dreamliner nie wyleciał do Monachium
Krótsze wakacje - straty dla branży turystycznej
Igły w kanapkach dla pasażerów
Znamy najlepszą agroturystykę na Mazurach
W Karkonoszach wypoczniesz taniej
Dobry bilans roczny w Pyrzowicach
Novotel wprowadza nowy koncept gastronomiczny
Jak zmienił się rozkład lotów w sezonie zimowym?
Sternik z Costa Concordii pomylił strony
Ile zapłacimy za nocleg w hotelu?