Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...
- Recepcjonistka Stanica Wodna PTTK Wdzydze -...
- Specjalista ds. Turystyki Częstochowa
- specjalista ds. turystyki


Public relations w turystyce - teraz bezpłatnie
2012-12-07"Public Relations w Turystyce - Zintegrowany Dialog z Otoczeniem" to nowy unijny projekt skierowany wyłącznie do branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział
r e k l a m a
w bezpłatnym 6 - dniowym kursie szkoleniowym.
Dofinansowania z Unii Europejskiej umożliwiają nie tylko rozwijanie kwalifikacji, ale również zdobywanie zupełnie nowych umiejętności. Public relations choć nie jest nową dziedziną wiedzy, w Polsce rozwija się stosunkowo od niedawna. Przez wiele lat mylony z marketingiem, traktowany wyłącznie jako forma promocji, PR ma ogromny potencjał, również w branży turystycznej.
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie? "Ponieważ jest to kompleksowy 6-dniowy kurs szkoleniowy. Zajęcia prowadzą sprawdzeni trenerzy, posiadający praktyczne doświadczenie w branży PR. Biorąc udział w projekcie uczestnicy dowiedzą się jak właściwie tworzyć strategie public relations, czym jest i jak budować właściwą tożsamość i wizerunek firmy, jakie działania podejmować w czasie kryzysu, jak wykorzystać social media w prowadzonej działalności. Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych" - podkreśla Anna Zakrzewska, Kierownik Projektu.
Czy firmy z branży turystycznej wykorzystują potencjał public relations? "Zdaniem Karoliny Hausner, właścicielki agencji public relations PRownia - Sztuka Relacji, coraz więcej przedsiębiorstw z branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej szuka możliwości budowania dobrych relacji z otoczeniem właśnie przy wykorzystaniu PR. Zapytań jest coraz więcej. Obserwujemy szczególne zainteresowanie social media. Widać wyraźnie, że poszukiwane są możliwości bardziej spersonalizowanego sposobu docierania do klientów. Potwierdzają to wyniki badań, wg. których w 2011 r. social media były najczęściej wykorzystywanym narzędziem w branży turystycznej do angażowania online potencjalnych klientów (World Travel Market, Global Trends Report 2011). Konkurencja w branży turystycznej jest bardzo duża, zwłaszcza w województwie mazowieckim, w którym odnotowuje się największą koncentrację podmiotów (614, co stanowi 20% ogółu), dlatego warto pomyśleć o wyróżnieniu się na rynku poprzez aktywne działania PR" - dodaje K. Hausner.
Jakie są zasady udziału w projekcie? Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników z sektora MMŚP z terenu województwa mazowieckiego działających w branży turystycznej, hotelarskiej lub gastronomicznej. Uczestnik musi wykazać się wyższym wykształceniem lub wykształceniem zawodowym bądź technicznym w zakresie turystyki, hotelarstwa czy gastronomii. Powinien również pracować lub zamieszkiwać na terenie województwa. Wszystkie szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.pr.firma2000.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Przedsiębiorcy komentują decyzję o przedłużeniu kontroli na
Dział targi, konferencje, workshop:
Małopolska promowana w
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
Dział hotele, pensjonaty:
PHH zmienia wykonawcę modernizacji Hotelu
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie
IGHP: Hotelarze nie odpowiadają za jakość programów
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Dział biura turystyczne:
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Rośnie ruch na tureckich
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Nowy termin otwarcia Wielkiego Muzeum
Turcja planuje ograniczenia dla turystyki w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Małopolska promowana w
WARS testuje płatności
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Mimo lat regiony chorują na porty
Samodzielne podróże były
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się
Fałszowali przeglądy techniczne autokarów
Dreamliner nie wyleciał do Monachium
Krótsze wakacje - straty dla branży turystycznej
Igły w kanapkach dla pasażerów
Znamy najlepszą agroturystykę na Mazurach
Kulinarne szaleństwo w Lizbonie
W Karkonoszach wypoczniesz taniej
Dobry bilans roczny w Pyrzowicach
Novotel wprowadza nowy koncept gastronomiczny
Jak zmienił się rozkład lotów w sezonie zimowym?
Sternik z Costa Concordii pomylił strony
Ile zapłacimy za nocleg w hotelu?