Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Szukam partnera, do kanału na youtube o...
- Dzierżawa pensjonatu, hotelu
- Doradca klienta d/s turystyki
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl Poznań Franowo
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...


Turystyka i gastronomia - najczęściej wyszukiwane branże w sieci
We wrześniu 2011 roku Instytut Badawczy Millward Brown przeprowadził na grupie 300 Polaków zamieszkujących miasta powyżej 50 tys.mieszkańców, badanie "Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych".
Analiza wykazała, iż w ciągu ostatniego roku nasi rodacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej, aż 65 proc. respondentów przyznało, że w ciągu ostatniego roku korzystało z internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów.
Polacy w zasobach internetowych szukają również informacji o firmach związanych z usługami finansowymi. Ponad połowa respondentów (55 proc.) za pośrednictwem internetu przeglądała oferty banków, firm ubezpieczeniowych, otwartych funduszy emerytalnych oraz towarzystw funduszy inwestycyjnych. Niewiele mniej badanych, bo niemal 54 proc., z internetu korzystało szukając informacji o sklepach i hurtowniach.
Dla 34 proc. respondentów, głównie mężczyzn, internet stanowi źródło informacji o firmach telekomunikacyjnych. Niewiele mniej osób, bo 32 proc., w ciągu ostatnich 12 miesięcy za pośrednictwem internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania, takie informacje interesują głównie osoby między 18 a 34 rokiem życia.
Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Które paszporty są
Dział aktualności dnia:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Wakacyjne plany Polaków na ten
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Modlin wzywa do zapłaty odszkodowań
PiS: szef lotniska do dymisji, kara dla Tuska
W Karkonoszach wypoczniesz taniej
Dobry bilans roczny w Pyrzowicach
Novotel wprowadza nowy koncept gastronomiczny
Jak zmienił się rozkład lotów w sezonie zimowym?
Sfałszowanie decyzji środowiskowej to nie przestępstwo?
Public relations w turystyce - teraz bezpłatnie
W tej restauracji musisz zapiąć pasy
Wieża Kościoła Mariackiego wciąż zamknięta dla turystów
Watykan: 1 maja strefa wolna od autokarów
Boeing Kapitana Wrony sprzedany
Zobacz kto został Menadżerem Roku 2011