TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Zima za pasem, dania z wypasem

2012-11-07

Sphinx i Chłopskie Jadło - sieci restauracji zarządzane przez Sfinks Polska - 5 listopada wprowadzają nowe propozycje kulinarne. W ramach oferty "Zima za pasem, zestawy z wypasem" klienci restauracji Sphinx mogą zamówić kotleta schabowego w chrupiącej panierce lub smażoną doradę, serwowane w zestawie z dodatkami i herbatą Dilmah. Sezonowa oferta z daniem mięsnym lub rybnym obowiązuje także w restauracjach "Chłopskie Jadło", gdzie klienci odnajdą ją na wkładce do menu pod hasłem "Zima za pasem, dania z wypasem". W obu sieciach promocje te potrwają do końca grudnia.

r e k l a m a


- W sezonie jesienno-zimowym chcemy zaserwować gościom Sphinxa i Chłopskiego Jadła kolejne smakowite potrawy w naszym autorskim wydaniu. Mamy nadzieję, że nowe propozycje przypadną do gustu klientom i ułatwią zmierzenie się z nadchodzącymi niskimi temperaturami - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

W restauracjach Sphinx w ramach oferty "Zima za pasem, zestawy z wypasem" można zamówić kotleta schabowego w chrupiącej panierce, który jest serwowany z sosem podgrzybkowym, frytkami, zestawem surówek oraz herbatą Dilmah. Całość kosztuje 29,90 zł. Druga propozycja to dorada z patelni z dodatkiem ziół oraz sosem cytrynowym z nutą chilli, podawana z frytkami, surówkami oraz herbatą Dilmah. Koszt takiego zestawu to 35,90 zł.

W restauracjach Chłopskie Jadło w ofercie "Zima za pasem, dania z wypasem" można zamówić panierowanego kotleta schabowego z sosem podgrzybkowym, podawanego z ziemniakami i zestawem surówek. Danie to jest w cenie 28 zł. Drugą potrawą jest dorada z patelni z sosem cytrynowym serwowana z ziemniakami oraz surówką z kapusty kiszonej. Całość kosztuje 36 zł.


Sfinks Polska zarządza 107 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 8 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 7 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Sphinx Chłopskie Jadło gastronomia Sfinks Polska Dilmah branża gastronomiczna klient Dorota Cacek oferta temperatura frytki sos cytrynowy chilli menu kapusta kiszona casual dining WOOK Polska lokal gastronomiczny firma gastronomiczna segment premium




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję