Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Mamy kiepskie hotele i gastronomię
Na spotkaniu partnerów Aglomeracji Opolskiej nie zabrakło przedstawicieli branży turystycznej. Zastanawiano się w czym tkwi sukces dobrej promocji miasta z punktu widzenia atrakcji turystycznych. Dyskusje przebiegały w oparciu nie tylko o wiedzę teoretyczną, ale również praktyczną. Uczestnicy sami przygotowywali oferty tras turystycznych.
Jak podkreśla Ryszard Zembaczyński, prezydent miasta najważniejsze to móc zaoferować coś, czego nigdzie indziej nie ma. Sukcesem zakończyły się takie akcję jak noc w muzeum, czy w zoo. Dlatego należy stopniowo wprowadzać jak najwięcej takich nietypowych atrakcji, bo obecnie jest to coś co w dużej mierze przyciąga ciekawych nowych wrażeń turystów. Grunt to stworzyć dobry produkt i go wypromować.
Prezydent w swoim przemówieniu wspomniał także o stosunkowo kiepskiej ofercie okolicznych hoteli. Nie wspominając już o lokalach gastronomicznych, które nie cieszą się dużą popularnością. Najważniejsze to zapomnieć o swoich wadach i eksponowanie walorów - Jeśli turysta będzie chciał tłumacza języka portugalskiego, my musimy mu go zapewnić - mówił.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Szumne zapowiedzi, a stawki
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Urodzinowy konkurs Polskiego Busa
Polacy zmieniają model wypoczynku?
Wrocławskie lotnisko zadba o ciszę. Nowy system monitoringu hałasu
Wizz Air poszerza zakres oferowanych usług
Odszkodowanie za opóźniony wylot na wycieczkę?
Jak Gdańsk promował się na ITB?
O ile przewoźnik obniży koszty?
Zarząd Polskiego Jadła pracuje za darmo. Da radę?
Etihad inwestuje w serbskiego przewoźnika
Obława na cyberprzestępców na lotniskach
Transport Autobusowy w Turystyce