Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ryanair nazwał pasażerów idiotami
Pasażerowie linii lotniczych Ryanair nie kryją oburzenia, gdy na każdym kroku dowiadują się o kolejnych dodatkowych opłatach jakie wprowadza przewoźnik. Okazuje się, że sam bilet na samolot to pikuś w porównaniu z opłatą za bagaż czy za płatność kartą kredytową.
Przewoźnik znów jest na językach, a to za sprawą jednej z pasażerek, która musiała zapłacić ponad 200 funtów za to, że nie wydrukowała kart pokładowych dla siebie, jej rodziców i dwójki swoich dzieci. Zdenerwowana turystka rozpoczęła protest na Facebook`u przeciwko dodatkowym opłatom przewoźnika, który poparło już ponad 350 tys. osób.
Michael O`Leary, szef linii Ryanair nazwał kobietę idiotką, a wszystkich tych, którzy poparli akcję na portalu społecznościowym idiotami. "matka zapłaciła 200 funtów za to, że jest idiotką i nie dotrzymała umowy, którą zawarła podczas rezerwacji biletu". - Uważamy, że pani McLeod powinna była zapłacić 60 euro za to, że jest tak głupia - stwierdził O`Leary. Tych, którzy wsparli pasażerkę, nazwał "idiotami, którzy powinni się odpier..." - donosi Daily Mail.
W regulaminie linii wyraźnie pojawia się wzmianka o obowiązku wydrukowania karty pokładowej przed wejściem na pokład samolotu. W "Artykule 6 - Odprawa, przyjmowanie na pokład i usadowienie" czytamy:
Wszyscy pasażerowie muszą odprawić się on-line na stronieprzewoźnika i wydrukować swoje karty pokładowe. Powyższa możliwość odprawy jest dostępna w ciągu 15 dni przed odlotem do Ostatecznego terminu odprawy tj. czterech (4) godzin przed planowaną godziną odlotu. Każda Karta Pokładowa musi zostać wydrukowana na osobnej kartce w formacie A-4.
Szef Ryanaira uważa, że jeśli kobieta nie miała dostępu do internetu powinna była poprosić o pomoc przyjaciela lub wydrukować dokument w pobliskiej kafejce internetowej. Jednocześnie podkreślił, że mimo protestu na Facebook`u, linia nie zmieni swojej polityki.
Suzy McLeod nie jest jedyną pasażerką Ryanaira, która skarży się na wysokie opłaty za brak wydrukowanej karty pokładowej. Rocznie około 15 800 osób zostaje zmuszonych do wniesienia tej opłaty.
Sytuacja przypomniała zapowiedzi przewoźnika odnośnie wprowadzenia płatnych toalet w Boeingach. Póki co producent nie chce zgodzić się na nowe drzwi ze specjalnym automatem do płacenia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-08 11:01 88.3.158.*]
No pewnie, że idiotka, O'Leary ma rację. Przecież każdy wie o obowiązku drukowania kart, jest to wszędzie jasno napisane, pasażer dostaje też maila z informacją. Rozumiałabym jej oburzenie, gdyby nie było wiadomo o drukowaniu kart, gdyby informacje na ten temat nie były podwane, albo napisane gdzieś drobnym druczkiem...ehhh ludzie, ludzie, ogarnijcie się!! odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-08 12:39 77.252.40.*]
Ja również jestem po stronie Ryanaira ! Nie od dzisiaj wiadomo o kartach pokładowych które są obowiązkowe odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-11 14:46 91.224.225.*]
Ryanowi nie chodzi o utrudnianie życia pasażerom i o kartkę papieru z nazwiskiem, ale o kod który się drukuje na tej kartce - dzięki niemu odprawa może przebiegać szybko i sprawnie. Skanujemy i następny.
Wielokrotnie korzystałem i będę korzystał z usług tego przewoźnika, a nazwanie pasażerki idiotką (zgodnie z resztą ze stanem faktycznym) to czysty zabieg marketingowy. Teraz wszystkie media i fora się zajmują Ryanair'em.
Bravo O`Leary jesteś marketingowym geniuszem! odpowiedz »Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-15 12:44 164.126.81.*]
Jasne.....masz racje.....nastepnym razem powinien NASRAC i ZJESC to dopiero bylby chwyt marketingowy na miare geniusza. odpowiedz »
Ryanair nazwał pasażerów idiotami
[2012-09-08 14:41 31.187.12.*]
Ryanair ma rację. Dokładnie wiadomo, że trzeba mieć wydrukowaną kartę pokładową i wiadomo też o kartach do płacenia. Tanie linie to rewelacja. Przypominam, że jeszcze parę lat temu bilet na samolot kosztował krocie i tylko nielicznych Polaków było stać na takie podróże. odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 08:13 83.144.71.*]
Głupia baba i tyle... A do tego poparło ją 350 000 innych głupich lidzi odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 11:14 83.23.127.*]
Przed wydrukowaniem karty pokladowej muszisz wypelnic mini kwestinariusz rejestracyjny. I to powinno wystarczyc przewoznikowi. Moze jeszcze wymyslac utrudnienia w postaci innych potwierdzen i druku innych dokumwentow tylko po co.? Nie kazdy lubi komputer, trzeba zrozumiec matki z dzicmi, ktore maja dosc roboty, straszych, ktorzy nie potrafia albo nie chca byc fanami komputera. Rosnie nam pokolenie facecompstyle, ale ciagle zyje srednie i starsze, ktore bylo pierwsze od komputera.Nie koniecznie bezczelny wlasciciel Ryanaira ma racje i obraza swych potencjalnych klijentow. odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 10:40 95.49.129.*]
wszystko by było dobrze gdyby nie to, że w dziadoskich liniach Ryanair : nie można odprawić sie na 15 dni(są błędy na stronie i trzeba bez przerwy wchodzić i próbować), ponadto na poweice jest to rzeczywiście problem, bo nie zawsze jest dostep do drukarki (nawet dostęp do internetu nie jest takim problemem jak drukarka). Wyzywanie od idiotów pasażerów jest co najmniej nie na miejscu odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-11 14:29 83.19.133.*]
jak są takie dziadowskie to dlaczego korzystasz z ich usług. sami siebie deprecjonujemy w ten sposób. to tak jakby kupować stare mięso zawinięte w piękny i kolorowy celafon i być zdziwionym "co tak śmierdzi" . ale przecież nie ma prawa , bo ja Klient płacę za to cenę jaka jest wystawiona do sprzedaży. więc o co chodzi?
mnie sie wydaje, że co prawda w sposób mało marketingowy, ale powiedział ten szef prawdę. NAGĄ PRAWDĘ. A PRAWDA CZĘSTO BOLI, bo przecież w dzisiejszych czasach 'moje jest najmojsze" odpowiedz »Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-12 14:27 95.49.128.*]
n i e korzystam z usług Ryanair i nie mogę zabronic innym, ale śledzę to co robią z pasażerami, jak zostawiaja ich na lotniskach, jak oszukują na wymiarach bagażu, jak odwołują loty i przepędzają klientów, jak dodają dodatkowe opłaty, jak w przypadku błędów na stronie Ryanair nie można zrobić NIC, jest się bezradnym, jak lądują nie na tym lotnisku co trzeba i przepędzając ludzi jak bydło .... mieniąc sie "najlepszymi" ... odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 11:50 83.238.170.*]
Zanim dojdzie się do faktycznego drukowania kart trzeba przebrnąć przez opcje dodatkowych zakupów, wybór miejsca, ew. bagażu dodatkowego, ubezpieczenia, podać ponownie dane... to wszystko jest ostatnio tak ułożone na stronie, że bardzo łatwo można kupić coś, czego się nie chce (a dane karty, mimo że ich się wtedy nie podaje) są dostępne. Trwa to przynajmniej 5 minut przy czytaniu ze zrozumieniem i wk... odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 12:59 80.52.226.*]
Albo chcesz tanio - albo dobrze.
Tanio robi Ryan Air, dobrze Lufthansa. Wybór jak zawsze należy do klienta - i o co się oburzać?
Nie ma zwolnienia od posiadania umiejętności czytania, pisania i rachowania at akże umiejętności myślenia analitycznego. Nawet kampania na Facebooku nam nie pomoże - tutaj jesteśmy "wśród swoich", ale to nie wystarczy w realnym świecie.
Brawo nauczyciel O'Leary! Wreszcie ktoś wymaga tych podstawowych umiejętności - powoli i konsekwentnie - choć inni już zwątpili.... odpowiedz »Ryanair nazwał pasażerów idiotami
[2012-09-10 15:48 193.104.244.*]
No widzę że kupa IDIOTÓW popiera IDIOTĘ. Bo trzeba być IDIOTĄ żeby tak traktować potencjalnych klientów. Usługodawcę obowiązują jednak jakieś zasady. Jakiś kodeks etyczny. Klient może wszystko a sprzedawca - ryj w ciup i milczy. Jeżeli obstaje przy swoim to jego sprawa, ale wymyślać od idiotów swoim klientom to już przesada - nawet jeżeli nie umieją czytać. odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 15:56 83.14.99.*]
Przede wszystkim jest to jawne naciąganie klientów, tu wcale nie wychodzi tanio ani też dobrze... Poza tym drukowanie kart jest w tych czasach bez sensu - nigdzie sie już niczego nie drukuje a tutaj sobie wymyslili że trzeba samemu coś drukowac bzdura... prawie wszędzie na całym świecie podchodzisz do odprawy i rezerwacja jest na nazwisko i tyle.
To co robi ten przewoźnik to naciąganie i jakaś paranoja. Nie mówiąc już o braku szacunki klienta, a to sie potem zawsze mści.... odpowiedz »Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 16:49 94.246.189.*]
Prosta zasada - zagłosować nogami i nie korzystać z usług Ryanaira, zaraz im rura zmięknie. To najgorsza i najbardziej bezczelna z tanich linii! odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-10 17:16 89.229.162.*]
wszystko jest dokładnie opisane na stronie wystarczy czytać. Jak chce sie latać tanio trzeba takie zasady zaakceptować. odpowiedz »
Facebook - pasażerowie Ryanaira protestują
[2012-09-12 13:30 78.8.130.*]
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Najlepsze prace magisterskie
Dział przewodnicy i piloci:
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Rozpoczęto starania o nowy, polski wpis na listę
Liczba i wielkość statków wycieczkowych podwoiła się od 2000
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Krakowie?
Pasażerowie Lufthansy ustalą własną cenę za podwyższenie standardu lotu
Urodzinowy konkurs Polskiego Busa
Polacy zmieniają model wypoczynku?
Wrocławskie lotnisko zadba o ciszę. Nowy system monitoringu hałasu
Wizz Air poszerza zakres oferowanych usług
Rzeszów: ciemne chmury nad palaczami
Katalog zachowań zakazanych dla turystów
O ile przewoźnik obniży koszty?
Zarząd Polskiego Jadła pracuje za darmo. Da radę?