Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Jak klienci biznesowi rezerwują hotele?
Turyści biznesowi to wymagający klienci, dla których przede wszystkim liczy się czas. Przyjeżdżają służbowo - mają pieniądze, są zapracowani, a więc rozdrażnieni, znudzeni i leniwi. Ile płacą rezerwacje, jakie udogodnienia cenią sobie najbardziej?
StayPoland przeprowadziło ankietę wśród polskich Klientów dotyczącą preferencji w zakresie służbowych rezerwacji hotelowych w Polsce.
Ponad połowa - 56% wszystkich zapytanych deklaruje, że regularnie odbywa podróże służbowe. 32% ankietowanych wyjeżdża służbowo co najmniej cztery razy w ciągu miesiącu, nieco mniej bo 29% podróżuje jeden lub dwa razy w ciągu miesiąca. Tylko 19% wyjeżdża raz w miesiącu lub rzadziej.
Wśród udogodnień najbardziej przydatnych podczas rezerwacji firmowych w czołówce znalazły się: łatwa anulacja, określona w skali jako czynnik bardzo ważny przez 58%, stała zniżka podobnie jak program lojalnościowy są bardzo ważne dla 52%. Za najmniej przydatne ankietowani uznali zbiorcze rozliczenia oraz możliwość telefonicznej rezerwacji.
Ze względu na ograniczone budżety w firmach Klienci za dobę płacą średnio 150 zł (aż 45%). 29% ankietowanych za dobę hotelową płaci 200 - 250 zł. Tylko 19% deklaruje rezerwacje firmowe za kwotę powyżej 250 zł.
Przeprowadzona ankieta pozwoliła nam lepiej poznać oczekiwania i potrzeby naszych Klientów, ponieważ te nieustannie się zmieniają, szczególnie w przypadku osób podróżujących służbowo. Znając opinie Klientów możemy elastycznie dopasowywać nasz program Polskie Hotele Dla Firm i poszerzać ofertę - dodaje Agnieszka Reguła, opiekun kluczowych Klientów serwisu StayPoland.com
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Włochy, Hiszpania i Portugalia w tej samej cenie
W tym roku lato nie skończy się we wrześniu
KE aktualizuje czarną listę linii lotniczych
Piwosze spotkają się na błoniach Stadionu Narodowego
Liczba turystów nocujących w Polsce zwiększa się
List ze Lwowa do branży turystycznej
Jak kształtują się ceny wyjazdów w zimie?
Olimpiada odstraszyła turystów
Europejczycy znów polecą do Hanoi
Gdzie Polacy spędzą Wielkanoc?