TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair na czas

2012-06-04

Linie lotnicze Ryanair opublikowały statystyki z kwietnia 2012 roku, dotyczące obsługi klienta. Wynika z nich, że w kwietniu:

r e k l a m a


*89% lotów z ponad 47,000 lotów wylądowało o czasie
*Otrzymano poniżej 0,7 ilości skarg przypadających na 1000 pasażerów (nieznaczny wzrost ilości skarg z powodu strajków kontroli ruchu lotniczego we Francji i Hiszpanii)
*Otrzymano poniżej 0,39 ilości skarg dotyczących zagubionego bagażu przypadających na 1000 pasażerów (znaczący spadek w porównaniu do poprzedniego roku).






 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair tanie linie lotnicze low-cost statystki analiza podsumowanie badanie kwiecień 2012 obsługa klienta czas skargi pasazer strajk ruch lotniczy bagaż


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję