Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Małopolska stolicą turystyki konferencyjnej?
"Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych" to nazwa projektu, przygotowanego wspólnie przez Województwo Małopolskie, Miasto Kraków oraz Krakowskie Biuro Festiwalowe. Jego celem jest tworzenie oraz promowanie za granicą kompleksowej oferty Małopolski jako atrakcyjnej destynacji turystyki biznesowej.
- Małopolska, w tym Kraków, posiada obecnie największą liczbę obiektów konferencyjnych w Polsce, a ich liczba stale się powiększa (aktualnie jest ich prawie 300). Region dysponuje potencjałem umożliwiającym zaspokojenie wszelkich potrzeb związanych z turystyką biznesową. Spotkania biznesowe mogą odbywać się w wielu doskonale przygotowanych centrach konferencyjnych i obiektach hotelowo-rekreacyjnych, położonych w malowniczych zakątkach regionu, gdzie panują równocześnie dobre warunki do uprawiania turystyki aktywnej, rekreacji i wypoczynku. Ze względu na walory turystyczne i rekreacyjne oraz bogate dziedzictwo kulturowe Małopolska to także doskonałe miejsce dla organizacji imprez towarzyszących i wydarzeń specjalnych, adresowanych do uczestników spotkań biznesowych. Na szczególną uwagę zasługują obiekty historyczne przygotowane do pełnienia funkcji centrów kongresowych (m.in. Zamek Królewski w Niepołomicach, Kopalnia Soli w Wieliczce, czy Klasztor Benedyktynów w Tyńcu) - mówi Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
W ramach planowanego projektu "Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych", w latach 2012-2013 w Barcelonie, Frankfurcie, Paryżu, Londynie i Brukseli oraz na rynkach skandynawskich przeprowadzona zostanie kampania promocyjna Krakowa i Małopolski prezentująca potencjał regionu na polu turystyki biznesowej. Działania będą prowadzone m.in. podczas międzynarodowych targów turystyki biznesowej oraz prezentacji specjalnych typu road show. Przewidziano także realizację wspierającej kampanii prasowej oraz internetowej w zagranicznych mediach branżowych.
W kampanii główny nacisk zostanie położony na następujące elementy:
- infrastruktura oraz sektor usług działających na rzecz organizatorów spotkań i ich uczestników, w tym obiekty, które poszerzyły swoją ofertę dla potrzeb instytucji kultury oraz infrastruktura sportowa posiadająca zaplecze konferencyjne;
- nowo powstające obiekty, a także udogodnienia infrastrukturalne, które są jeszcze w fazie inwestycji, a stanowią kluczowe czynniki świadczące o potencjale i atrakcyjności oferty regionalnej (m.in. nowo powstające centra konferencyjne, w tym Centrum Konferencyjne ICE);
- walory przyrodnicze i kulturowe regionu - jako ciekawych miejsc organizacji imprez towarzyszących spotkaniom oraz atrakcje turystyczne jako program fakultatywny dla uczestników konferencji.
W 2015 roku, w centrum Krakowa, zostanie otwarte Centrum Kongresowe ICE, które podniesie atrakcyjność regionu jako ważnego punktu na mapie europejskiego przemysłu spotkań. Nowoczesny, światowej klasy obiekt wyposażony będzie w zespół sal konferencyjnych dla ponad 3 tysięcy osób, foyer, wielofunkcyjną salę wystawową i powierzchnie pomocnicze. Centrum Kongresowe będzie spełniało wymagania międzynarodowych organizacji kongresowych oraz najwyższe standardy akustyki i mechaniki widowiskowej.
O biznesowej atrakcyjności Krakowa oraz Małopolski świadczą także najnowsze dane, zawarte w raporcie "Przemysł spotkań w Polsce - Poland Meetings & Events Industry Report 2011", przygotowanym przez Poland Convention Bureau POT we współpracy m.in. z Katedrą Turystyki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Według raportu w 2010 roku odbyło się w Krakowie 7112 spotkań i imprez o charakterze społecznym, gospodarczym i biznesowym, co stanowi 40 procent wszystkich organizowanych tego typu wydarzeń w Polsce. Na kolejnych miejscach znalazły się: Warszawa (3556 spotkań), Trójmiasto (3258), Katowice (1077), Poznań (1110) oraz Wrocław (725).
Multimedialna baza obiektów konferencyjnych w Krakowie i w Małopolsce dostępna jest TUTAJ
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Długie weekendy listopadowe również
Sierpień będzie lepszy od
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
10 touroperatorów pojedzie w podróż
Czy warto wcześniej zaplanować swój urlop?
Accor przedstawia wyniki za III kwartał 2014 roku
Wartość akcji lotniczych spadła
Co czeka turystów na granicach z Chorwacją?
Zorganizuj czas pracy w swojej restauracji
Czeskie muzea przyciągają nocą
BTA Kompas podsumowuje piąty turnus wakacyjny
Kurorty zabiegają o turystów z Rosji
Jamajka: Dobre perspektywy dla branży turystycznej