Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
BUT uczy kochania
Biuro Usług Turystycznych BUT liczy ponad 7400 fanami na facebooku. Fanpage KochamWakacje.pl jest jednym z najbardziej popularnych fanpage`y wśród organizatorów turystyki młodzieżowej.
Od 2010 roku firma wciąż rozwija społeczność skupioną wokół "Kochania Wakacji", dając fanom korzyści (takie jak np. spontaniczne promocje tylko dla "facebookowiczów"), zapewniając ciekawe tematy do dyskusji i rozmów ze znajomymi poznanymi na wyjazdach i tworzenia nowych aplikacji.
Co tydzień średnio ok. 15.000 osób ogląda posty funpage KochamWakacje.pl aby znaleźć nie tylko konkursy, najświeższe informacje i promocje, ale także po to, aby obejrzeć zdjęcia, filmy z wyjazdów i poznać osoby, z którymi wyjadą na wakacje.
Wielu fanów KochamWakacje.pl "podaje dalej" treści, które zobaczą na fanpage`u. W każdym tygodniu średnio ok. 400 osób pośrednio udostępnia wiadomości z facebookowego profilu marki BUT-a.
Firma zaplanowała wiele nowych akcji promocyjnych i działań w ramach mediów społecznościowych. Najnowszą jest aplikacja w formie GRY dla Maturzystów!
Firma chce zwiększać bazę fanów, oraz kreować coraz bardziej "wirusowe" i warte udostępniania treści.
"Mamy zamiar osiągnąć te cele nie tylko poprzez tworzenie coraz ciekawszych, opartych głównie na zdjęciach i filmach postów, ale także poprzez konkursy (m. in. z wykorzystaniem aplikacji konkursowych, oraz możliwości facebook"owej osi czasu).
Unikalne aplikacje i coraz większa ilość przywilejów i korzyści dla fanów naszego profilu to to na czym nam zależy, przy zwiększaniu bazy fanów."
Przykładem takich korzyści są specjalne zniżki, dostęp do najświeższych informacji, czy możliwość współuczestniczenia w tworzeniu oferty i gadżetów, które później rozdawane są na koloniach i obozach.
Firma BUT już teraz rozpoczyna ekspansję i dywersyfikację marek w ramach zarówno portalu facebook, jak i innych mediów, w tym również społecznościowych.
Na sezon letni firma skupiła się na rozwoju 2 produktów: 1.profilu BUT18Plus skierowanego do studentów i maturzystów, poprzez specjalne akcje promocyjne przed szkołami, aplikacje w formie gier na facebooka, promocje zniżkowe. 2. rozwój kanału Dziecięcego, poprzez mocne działania reklamowe w Internecie, na portalach społecznościowych, warszawskich piknikach rodzinnych i zenwnętrznej reklamie. Już pod koniec maja firma przy współpracy z Wydawnictwem Bauer-Bravo zorganizuje i przedstawi na łamach gazety specjalny konkurs dla czytelników Bravo. Do wygrania będą wakacje i ekskluzywne okulary Ray-Ban.
Firma BUT nie zamyka się na najnowsze trendy w ramach portali i mediów społecznościowych. KochamWakacje.pl posiada swoje konto już m.in. na zyskującym coraz więcej użytkowników na świecie i w Polsce portalu Pinterest.
Firma zamierza utrzymać pozycję branżowego lidera, oraz wciąż rozszerzać społeczność skupioną wokół marki "KochamWakacje.pl"- zarówno w sensie ilości jak i jakości.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Popularne fanpage organizatorów turystyki młodzieżowej
[2012-05-13 14:16 77.65.37.*]
Czy Obozymlodziezowe na FB (https://www. facebook. com/obozymlodziezowe) to też BUT? Bo ja znam tylko ten fanpage z obozami? odpowiedz »
Popularne fanpage organizatorów turystyki młodzieżowej
[2012-05-14 09:30 62.121.115.*]
https://www.facebook.com/kochamwakacjepl tu można znaleźć fb tego biura. odpowiedz »
Popularne fanpage organizatorów turystyki młodzieżowej
[2012-05-14 09:30 62.121.115.*]
Popularne fanpage organizatorów turystyki młodzieżowej
[2012-05-14 09:31 62.121.115.*]
https://www.facebook.com/kochamwakacjepl tu można znaleźć fb biura :) odpowiedz »
Popularne fanpage organizatorów turystyki młodzieżowej
[2012-06-02 20:42 89.191.166.*]
to fakt, często tam zaglądam, miło poznać opinie i znaleźć fajne kontakty, to juz nie te czasy, kiedy jeździło się na kolonie nie znając nikogo :) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Zyski hotelarzy ze Wschodu rosną
Projekty reklamowe dla POT nagrodzone
Eurolot rozwija współpracę z lotniskiem
AeroSvit ma już w Polsce Generalnego Agenta Sprzedaży
Zobacz gdzie stanie pomnik drewnianej łyżki
Eksperci z HRS pomagają zaplanować urlop
Park Miniatur w Częstochowie otwarty
Bułgarzy liczą na rosyjskich turystów
Serwisy zakupowe winne upadków biur podróży?
KFC przeprasza za skażone kurczaki
Słoneczny Zdrój ma nowego szefa sprzedaży