Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ogólnopolski Touroperator na sprzedaż
- Deluxe Travel Club szuka Specjalisty ds. Sprzedaży
- pilotaż/ kierowca busa
- TBO.COM POLSKA szuka KEY ACCOUNT MANAGERA
- Pilot na wyjazd 15-17.10.2025r.
- Specjalista ds turystyki Łódź
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- pilot wyjazdu 14-16 października
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki


Koniec z bezkarnością linii lotniczych w USA
2011-11-18Do tej pory wielu przewoźników lotniczych czuło się bezkarnie, gdy pasażerowie byli już w samolocie, co prowadziło do naruszeń praw i godności klientów. Teraz jednak po woli następuje kres samowoli linii lotniczych w USA. Wraz z wprowadzeniem nowych przepisów Amerykański Departament Transportu pierwszy raz w historii karał przewoźnika za opóźnienie i przetrzymywanie pasażerów w samolocie na płycie lotniska.
r e k l a m a
Już niebawem kolejne linie lotnicze otrzymają wezwania do zapłaty kar za nieodpowiednie podejście do pasażerów. American Eagle Airlines zapłaci ponad milion dolarów za opóźnienia do których doszło tylko w ciągu jednego dnia. Aż 15 samolotów tego przewoźnika odleciało z blisko czterogodzinnym opóźnieniem.
Eksperci twierdzą, że jedynie wysokie kary zmienią podejście przewoźników do pasażerów, ponieważ przypadki, kiedy linia lotnicza funduje swoim klientom "niedogodności" w samolocie są dość powszechne.
Dobrym, a raczej złym przykładem, jest lot linii JetBlue, która nakazała pasażerom siedzieć w maszynie przez siedem godzin czekając na start. Byli przypięci pasami, bez wody, jedzenia i działających toalet. To wszystko w czasie, gdy za oknem szalała śnieżyca, ale i tak pilot nie pozwolił nikomu wrócić na lotnisko, tylko przez kilka godzin mamił wszystkich obietnicami o rychłym wylocie, który i tak nie nastąpił.
Ciekawe czy nowe, wysokie kary zmienią coś w podejściu przewoźników do swoich klientów?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Parlament Europejski poparł przepisy, które ułatwią zawieszanie prawa do podróży bezwizowych do
Czy eSky namiesza
Itaka spotkała się z przedstawicielami biur
Kto został laureatem Konkursu na Najlepszy Produkt
Dział dla turystów:
Więcej turystów w polskich obiektach
Parlament Europejski poparł przepisy, które ułatwią zawieszanie prawa do podróży bezwizowych do
Starsze aktualności:
Travelplanet: dwukrotny wzrost
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Gdzie chcieliby polecieć
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Alarmujący raport UOKiK. Najczęstsze błędy branży gastronomicznej
Gastronauci.pl przejęci przez Info Edge
Pizza Dominium: nowe możliwości dla klientów
Lotnisko w Krakowie: wzrost liczby pasażerów
Branża turystyczna jedzie na Targi ITB
Exodus oszust kryminalista z Kołobrzegu Paweł Marek
Fuzja LAN Airlines i TAM dojdzie do skutku
Aplikacja TripGate poszerza ofertę
EasyJest wybrała dostawcę silników do nowych samolotów
Litwa zaprasza turystów na Wielkanoc
Obiad w najmniejszej restauracji świata
Zmiany w zimowym rozkładzie Kraków Airport