Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Koniec z bezkarnością linii lotniczych w USA
Do tej pory wielu przewoźników lotniczych czuło się bezkarnie, gdy pasażerowie byli już w samolocie, co prowadziło do naruszeń praw i godności klientów. Teraz jednak po woli następuje kres samowoli linii lotniczych w USA. Wraz z wprowadzeniem nowych przepisów Amerykański Departament Transportu pierwszy raz w historii karał przewoźnika za opóźnienie i przetrzymywanie pasażerów w samolocie na płycie lotniska.
Już niebawem kolejne linie lotnicze otrzymają wezwania do zapłaty kar za nieodpowiednie podejście do pasażerów. American Eagle Airlines zapłaci ponad milion dolarów za opóźnienia do których doszło tylko w ciągu jednego dnia. Aż 15 samolotów tego przewoźnika odleciało z blisko czterogodzinnym opóźnieniem.
Eksperci twierdzą, że jedynie wysokie kary zmienią podejście przewoźników do pasażerów, ponieważ przypadki, kiedy linia lotnicza funduje swoim klientom "niedogodności" w samolocie są dość powszechne.
Dobrym, a raczej złym przykładem, jest lot linii JetBlue, która nakazała pasażerom siedzieć w maszynie przez siedem godzin czekając na start. Byli przypięci pasami, bez wody, jedzenia i działających toalet. To wszystko w czasie, gdy za oknem szalała śnieżyca, ale i tak pilot nie pozwolił nikomu wrócić na lotnisko, tylko przez kilka godzin mamił wszystkich obietnicami o rychłym wylocie, który i tak nie nastąpił.
Ciekawe czy nowe, wysokie kary zmienią coś w podejściu przewoźników do swoich klientów?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział dla turystów:
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Alarmujący raport UOKiK. Najczęstsze błędy branży gastronomicznej
Gastronauci.pl przejęci przez Info Edge
Pizza Dominium: nowe możliwości dla klientów
Lotnisko w Krakowie: wzrost liczby pasażerów
Branża turystyczna jedzie na Targi ITB
Exodus oszust kryminalista z Kołobrzegu Paweł Marek
Fuzja LAN Airlines i TAM dojdzie do skutku
Aplikacja TripGate poszerza ofertę
EasyJest wybrała dostawcę silników do nowych samolotów
Litwa zaprasza turystów na Wielkanoc
Obiad w najmniejszej restauracji świata
Zmiany w zimowym rozkładzie Kraków Airport