Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- STARSZY SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - dział...
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
Kolekcja Kibica w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię reklamową w Multikinach. Wyświetlany przed seansami spot reklamuje restauracje Sphinx oraz akcję promocyjną Kolekcja Kibica, w której klienci zbierają zeszyty nt. europejskich drużyn piłkarskich oraz zdobywają rabaty i bony do restauracji. Kampania, która potrwa w Multikinach do 20 marca, jest organizowana przez restauracje Sphinx przy udziale Pepsi.
Spot restauracji Sphinx będzie emitowany przed wszystkimi nowymi filmami pojawiającymi się w repertuarze każdego z 24 kin sieci Multikino. Za jego koncepcję i produkcję odpowiadają dział marketingu Sfinks Polska oraz Vision Studio.
Kampanię reklamową sieci Sphinx w Multikinach wesprze także akcja ulotkowa, która zostanie przeprowadzona od 16 do 18 marca we wszystkich multipleksach, w których wyświetlany będzie spot.
- Kino i restauracja to rozrywki, które komponują się ze sobą wyjątkowo dobrze i dla wielu osób jest to ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Nasza kampania ma zachęcić wielbicieli kina do odwiedzania restauracji Sphinx, a przy okazji przypomnieć o trwającej w naszej sieci akcji promocyjnej Kolekcja Kibica - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
Klienci restauracji Sphinx zamawiając danie główne z zestawem deserowym mogą wypełnić formularz uprawniający do odbierania tzw. Kolekcji Kibica - czyli segregatora i czterech, ukazujących się w kolejnych miesiącach, zeszytów nt. drużyn piłkarskich biorących w zbliżających się mistrzostwach. Kolekcji towarzyszą liczne rabaty, a w ramach dodatkowych konkursów organizowanych na fanpage sieci także możliwość wygrania vouchera o wartości 2 tys. zł i bonów do wykorzystania w restauracjach Sphinx.
Spot jest dostępny na stronie youtube.com
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
eSky zawalczy o rynek
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Awarie ogrzewania utrudniają podróżowanie
Itaka zwróci pieniądze turystom?
Jak wybrać klimatyzator do hotelu?
Wizy do Turcji będą dostępne lotnisku
Lufthansa: Kolejny rok, kolejne oszczędności
Gdańsk: czarterem z TUI i Itaką
Dreamliner szybko wróci do lotów?
Dolny Śląsk tłumnie odwiedzany przez turystów.
Duńskie linie lotnicze zbankrutowały