Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Uczciwy pracownik Subwaya
Pracownik jednego z warszawskich lokali należącego do sieci Subway podczas swojej nocnej zmiany, zauważył zawieszoną na krześle saszetkę, a w niej 5 tys. euro. Szybko zauważył, że należy ona do grupki mężczyzn, którzy najwyraźniej zapomnieli o swojej niezwykle kosztownej zgubie.
Pracownik lokalu natychmiast zawiadomił policję. Wkrótce na komisariat na starym Mieście zgłosili się też zapominalscy. Myśleli, że ktoś ich okradł, a tymczasem pracownik jeden z warszawskich restauracji okazał się na tyle uczciwy, że o wszystkim powiadomił policję.
Za przywłaszczenie sobie zguby o wartości nie przekraczającej 250 zł grozi kara aresztu, ograniczenia wolności lub grzywny. W przypadku, gdy jej wartość przekracza 250 złotych - kara pozbawienia wolności do lat trzech.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dział prawo i podatki:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Otwarcie hotelu przy Lotnisku Chopina
Związkowcy nie chcą zewnętrznych ochroniarzy na lotniskach
Zima nie zaskoczy warszawskiego lotniska
Rekordowa ilość turystów odwiedziła polskie góry
Grecja sparaliżowana strajkiem!
Sphinx zachęcą do spędzenia wakacji w Egipcie
Czy warto jechać nad Polskie Morze we Wrześniu ?
Ryanair - nowe połączenia lotnicze
Euro 2012 - darmowe loty dla Rosjan
Sieć Best Western wypełnia niszę na krakowskiej starówce
Costa Coffee rozpoczęła kampanię
Rośnie sprzedaż imprez autokarowych