Ogłoszenia
Ogłoszenia
- doradca klienta d/s turystyki
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów


British Airways i Amadeus kontynuują długoterminową współpracę
British Airways i Amadeus poinformowały o przedłużeniu o trzy lata, do roku 2013, umowy dotyczącej udostępniania full content. Umowa gwarantuje użytkownikom systemu Amadeus na całym świecie dostęp do pełnych danych publikowanych przez linie, zapewniając taki sam zakres cen biletów, jak na witrynie internetowej British Airways.
- System Amadeus to ważny, cieszący się zaufaniem kanał sprzedaży. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że przedłużona umowa będzie w dalszym ciągu zapewniać agencjom korzystającym z systemu Amadeus dostęp do naszych cenników, co wpłynie na obniżenie ponoszonych przez nas kosztów dystrybucji - oznajmił John Mornement, szef działu sprzedaży i dystrybucji British Airways.
Pełny zakres danych publikowanych przez British Airways za pośrednictwem systemu Amadeus, takich jak ceny, rozkłady lotów lub informacje o zasobach będzie taki sam, jak udostępniany za pośrednictwem dowolnego kanału bezpośredniego czy pośredniego, dystrybutora czy witryny internetowej. Użytkownicy systemu Amadeus mogą dokonywać rezerwacji lotów czy zasobów udostępnianych przez linie za pośrednictwem jej wewnętrznego systemu rezerwacji oraz witryny internetowej dla konsumentów, a także za pośrednictwem witryn partnerów. Poziomy opt-in w Wielkiej Brytanii i Irlandii, ustalone z firmą Amadeus w roku 2007, pozostaną niezmienione.
- Cieszymy się, że możemy zapewniać stabilność na rynku dystrybucji usług turystycznych. Amadeus stara się oferować swym partnerom z biur podróży najszerszy zakres zintegrowanych treści. Nasi klienci od dawna twierdzą, że dostęp do pełnych danych jest dla nich sprawą najważniejszą - mówi Ian Wheeler, wiceprezes firmy Amadeus ds. marketingu i dystrybucji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
POT promuje Polskę w Europie i
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Wakacyjne plany Polaków na ten
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Turystyka dla niepełnosprawnych
Orbis wyda mniej na inwestycje
W hotelach sieci Starwood latem taniej o 30%
Krzesiny przejmą rolę Ławicy i staną się lotniskiem cywilno-wojskowym?
TravelOne.pl goni konkurencję w tempie 225%
Cystersi promują turystyczny szlak ścieżkami zakonu
Producent wódek wchodzi na rynek gastronomiczny
Ponad 2 miliony turystów na Kubie
Trzy nowe oddziały terenowe PIT
Otwarto pierwszy na świecie bezgwiazdkowy hotel
Przez mrozy cierpią również samoloty