Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA / GRECJA
- specjalista ds. turystyki - TOMASZÓW MAZOWIECKI
- REZYDENT TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
Co nowego w Travelplanet
Loyalty Partner Polska, operator Programu Bonusowego PAYBACK oraz firma Travelplanet.pl S.A. podpisały umowę o współpracy. Już w styczniu 2012 roku posiadacze kart PAYBACK będą mogli zbierać punkty we wszystkich kanałach sprzedaży serwisu turystycznego Travelplanet.pl. Umowa pomiędzy Loyalty Partner Polska a Travelplanet.pl S.A. została podpisana jeszcze w 2011 roku, ale oficjalnie współpraca pomiędzy PAYBACK i Travelplanet.pl rusza na początku 2012 roku.
"Serwis Travelplanet.pl doskonale uzupełnia ofertę partnerów Programu. Fakt, że jest to firma działająca w obszarze e-commerce bardzo nam odpowiada. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię na 2012 r., ponieważ planujemy szeroko zakrojone działania i rozwój właśnie w tym kierunku. Wierzymy, że uczestnicy docenią nowego partnera PAYBACK. - podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska.
Serwis turystyczny Travelplanet.pl należy do grupy Travelplanet.pl S.A., która oferuje usługi turystyczne poprzez Internet, jest pierwszym biurem podróży i firmą e-commerce na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka działa jako nowoczesny multiagent, prowadzący sprzedaż przez bezpośrednie kanały dystrybucji - Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta (POK).
W każdej z wymienionych form sprzedaży uczestnicy Programu PAYBACK będą otrzymywać punkty za:
- pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie i przelot,
- pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie bez dojazdu,
- ubezpieczenia turystyczne wchodzące w skład pakietu.
Posiadacze karty PAYBACK mogą dokonać zakupu wycieczki w zaledwie 3 krokach. Jeśli będzie taka potrzeba, mogą liczyć na pomoc ze strony Call Center. Za każde 2 złote wydane w serwisie otrzymają 1 punkt PAYBACK.
"Widzimy spory potencjał w programach lojalnościowych." - mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl. - "Nasz udział w Programie PAYBACK to dodatkowa korzyść dla klientów Travelplanet.pl. Turystyka jest o tyle atrakcyjną branżą, że zakup wycieczki oznacza tysiące punktów na koncie użytkownika. A może nawet więcej, ponieważ planujemy szereg działań promocyjnych, które będą znacznie podwyższać liczbę zdobytych punktów".
Osoby, które jeszcze nie posiadają karty PAYBACK mogą odebrać ją w punktach sprzedaży innych partnerów: Allegro, BP, Empik, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, JYSK, Mango Media, Mix Electronics, Multikino i Smyk. W Banku Zachodnim WBK otrzymać można również kartę debetową i kredytową MasterCard PAYBACK.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Karta Starbucks również dla Polaków
W lutym zmiana w kursowaniu pociągów
OLT Express taniej dla Seniorów i Studentów
Bukowina Tatrzańska zimową stolicą polo?
Wizz Air rozbudowuje zespół sprzedaży
Które kraje odegrają największą rolę w branży turystycznej w 2011 r.?
Polska musi zainwestować w infrastrukturę lotniczą
Słodkie Trio w kawiarniach Coffeeheaven
Brzeg: kara dla inwestora za niewybudowanie hotelu
Turysta zginął zaatakowny przez taksówkarzy