Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Co nowego w Travelplanet
2012-01-11Loyalty Partner Polska, operator Programu Bonusowego PAYBACK oraz firma Travelplanet.pl S.A. podpisały umowę o współpracy. Już w styczniu 2012 roku posiadacze kart PAYBACK będą mogli zbierać punkty we wszystkich kanałach sprzedaży serwisu turystycznego Travelplanet.pl. Umowa pomiędzy Loyalty Partner Polska a Travelplanet.pl S.A. została podpisana jeszcze w 2011 roku, ale oficjalnie współpraca pomiędzy PAYBACK i Travelplanet.pl rusza na początku 2012 roku.
r e k l a m a
"Serwis Travelplanet.pl doskonale uzupełnia ofertę partnerów Programu. Fakt, że jest to firma działająca w obszarze e-commerce bardzo nam odpowiada. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię na 2012 r., ponieważ planujemy szeroko zakrojone działania i rozwój właśnie w tym kierunku. Wierzymy, że uczestnicy docenią nowego partnera PAYBACK. - podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska.
Serwis turystyczny Travelplanet.pl należy do grupy Travelplanet.pl S.A., która oferuje usługi turystyczne poprzez Internet, jest pierwszym biurem podróży i firmą e-commerce na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka działa jako nowoczesny multiagent, prowadzący sprzedaż przez bezpośrednie kanały dystrybucji - Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta (POK).
W każdej z wymienionych form sprzedaży uczestnicy Programu PAYBACK będą otrzymywać punkty za:
- pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie i przelot,
- pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie bez dojazdu,
- ubezpieczenia turystyczne wchodzące w skład pakietu.
Posiadacze karty PAYBACK mogą dokonać zakupu wycieczki w zaledwie 3 krokach. Jeśli będzie taka potrzeba, mogą liczyć na pomoc ze strony Call Center. Za każde 2 złote wydane w serwisie otrzymają 1 punkt PAYBACK.
"Widzimy spory potencjał w programach lojalnościowych." - mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl. - "Nasz udział w Programie PAYBACK to dodatkowa korzyść dla klientów Travelplanet.pl. Turystyka jest o tyle atrakcyjną branżą, że zakup wycieczki oznacza tysiące punktów na koncie użytkownika. A może nawet więcej, ponieważ planujemy szereg działań promocyjnych, które będą znacznie podwyższać liczbę zdobytych punktów".
Osoby, które jeszcze nie posiadają karty PAYBACK mogą odebrać ją w punktach sprzedaży innych partnerów: Allegro, BP, Empik, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, JYSK, Mango Media, Mix Electronics, Multikino i Smyk. W Banku Zachodnim WBK otrzymać można również kartę debetową i kredytową MasterCard PAYBACK.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział aktualności dnia:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Karta Starbucks również dla Polaków
W lutym zmiana w kursowaniu pociągów
OLT Express taniej dla Seniorów i Studentów
Bukowina Tatrzańska zimową stolicą polo?
Wizz Air rozbudowuje zespół sprzedaży
Które kraje odegrają największą rolę w branży turystycznej w 2011 r.?
Polska musi zainwestować w infrastrukturę lotniczą
Słodkie Trio w kawiarniach Coffeeheaven
Brzeg: kara dla inwestora za niewybudowanie hotelu
Turysta zginął zaatakowny przez taksówkarzy