Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Zakończyła się konferencja Hotel & Tourism Trends
Ponad 300 uczestników z 15 krajów, 74 moderatorów i panelistów, 19. sesji tematycznych i ponad 30 sponsorów - te dane jednoznacznie pokazują iż Hotel & Tourism Trends już w II edycji stało się jednym z najważniejszych wydarzeń w branży hotelarskiej w Europie Środkowej. Ponad 200 osób wzięło udział w uroczystej gali, na której ogłoszono zwycięzców siedmiu kategorii konkursu Hotelarz Roku 2014.
Podczas wystąpień otwierających Katarzyna Sobierajska - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki zwróciła uwagę na rosnącą dynamikę udziału turystyki w PKB Polski, natomiast Bartłomiej Walas - Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, w bardzo interesujący sposób przedstawił i omówił najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce.
Pierwszy dzień konferencji to inspirujące dyskusje liderów branży hotelarskiej, turystycznej, rynku spotkań, turystyki medycznej i kulinarnej, który w pięciu panelach tematycznych rozmawiali na tematy dotyczące m.in najważniejszych wyzwań dzisiejszego hotelarstwa, gdzie najlepiej inwestować w hotele i w jakie segmenty rynku, roli marki hotelowej w sukcesie inwestycji, specyfice współczesnego gościa hotelowego, a także tego jak Polska powinna być promowana za granicą.
"Bardzo wysoka frekwencja i rekordowa liczba sponsorów wydarzenia jest dowodem na to, że branża potrzebuje spotkań na najwyższym poziomie, których celem jest wymiana opinii i pomysłów." - komentuje Krzysztof Gonciarek, Członek Zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy Hotelarza.
Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była uroczysta gala konkursu Hotelarz Roku 2014, podczas której ogłoszeni zostali zwycięzcy w siedmiu kategoriach. Towarzyszący jej koktajl w którym wzięło udział ponad 200 osób, był wyjątkową okazją do wielu kuluarowych rozmów.
II dzień konferencji to tematyczne sesje panelowe. Część inwestycyjna moderowana była przez Janusza Mitulskiego z firmy doradczej Horwath HTL, część operacyjną prowadził Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka, oraz część e-commerce moderował Miłosz Stanisławski, Dyrektor Generalny hotelu Sound Garden w Warszawie.
"Drugi dzień konferencji, który celowo został zorganizowany w formie warsztatów dla krajowych hotelarzy i inwestorów, potwierdził nasze spostrzeżenia z pierwszej edycji z poprzedniego roku, iż uczestnicy oczekują konkretnej wiedzy i możliwości podyskutowania z panelistami o swoich problemach" - powiedział Janusz Mitulski, partner z branżowej firmy doradczej Horwath HTL, współorganizator wydarzenia. "Rekordowa ilość pozytywnych opinii zgromadzona od uczestników jest dla nas największą nagrodą jaką mogliśmy otrzymać i potwierdzeniem, że idealnie czujemy potrzeby branży" - dodaje Mitulski.
Partnerem Strategicznym konferencji - podobnie jak w poprzednim roku - został Orbis SA, który zapewnił znakomity catering oraz udostępnił uczestnikom pięknie wyremontowane wnętrza flagowego hotelu sieci Accor w Polsce - Sofitel Warsaw Victoria w Warszawie.
Hotel & Tourism Trends 2014 otrzymał najwyższe noty od jego uczestników nie tylko za poziom merytoryczny, ale także za oprawę techniczną która zapewniła firma Samsung - drugi z Partnerów Strategicznych. "Uczestnicy naszej konferencji mieli możliwość zadawania pytań przy pomocy specjalnie do tego przygotowanych tabletów firmy Samsung, co pozytywnie wpłynęło na poziom interakcji między ekspertami a uczestnikami konferencji" - powiedział Rafał Szubstarski, redaktor naczelny magazynu Hotelarz.
Złotymi Sponsorami wydarzenia zostały firmy: Life Fitness, Marell, Precor, Profitroom, Staffer, InterContinental Hotels Group, Matmarco, Availpro, Choice Hotels, Zdrojowa Invest, oraz Agnella. Sponsorami Srebrnymi wydarzenia były firmy: Carlson Residor, Desa, Dobry Hotel, Hilton Worldwide, ITP SA, LSI Software, Numatic, Vinis, Paged, Piwowar, Pravda, Satoria Group, Sambella, Stock, Techno Gym, TPA Horwath, YieldPlanet, oraz PureConcept.
Patronatu Honorowego wydarzeniu udzieliły Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC, Polska Organizacja Turystyczna, oraz Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Awarie czarterów pokrzyżowały plany turystom
Mr. Hamburger publikuje swoje wyniki
Kiedy poprawi się sytuacja w Egipcie?
Finlandia chce zniesienia wiz dla Rosjan
Lotnisko Chopina ułatwia pasażerom
Polski system ulg na przejazdy przyprawia o zawrót głowy
Grudzień w hotelarstwie i gastronomii