TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Oni chcą oglądać Magdę Gessler

Kolejny, już szósty sezon "Kuchennych rewolucji" - telewizyjnego show z udziałem znanej z ciętego języka Magdy Gessler, cieszy się rosnącą popularnością. Po emisji pierwszych kilku odcinków tegorocznej edycji oglądalność przewyższyła emitowaną rok temu czwartą odsłonę reality-show.


Trzy premierowe odcinki najnowszej serii obejrzało średnio 2,55 mln widzów - co daje 19,70% udziału w grupie wszystkich widzów oraz 23,78% w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Za sprawą "Kuchennych rewolucji" TVN jest liderem pod względem emisji produkcji w grupie widzów 16-49. Widzowie cenią sobie również powtórki reality-show, emitowane w soboty o godz. 18. Po dwóch odcinkach oglądalność wyniosła 1,46 mln widzów - 15,45 proc. oraz 20,24 proc. udziału w rynku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kuchenne Rewolucje Magda Gessler Nielsen Audience Measurement Wirtualnemedia.pl serwis internetowy portal reality-show oglądalność sezon widzowie TVN telewizja emisja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję