Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ruszyła kampania Neckermanna
"Dobre wakacje trzymają cały rok" - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania Neckermanna, która obejmie swym zasięgiem szerokie działania w telewizji, internecie oraz prasie.
- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego touroperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z Neckermannem to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop - mówi Rafał Grunwald Dyrektor Marketingu i E-commerce Neckermann Polska. - To fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą nasi klienci żyją przez cały rok … aż do kolejnych wyjazdów z Neckermannem. To Efekt Neckermanna, który chcemy wyzwolić w każdym z naszych klientów - dodaje.
Kampania składa się z sześciu, różnych tematycznie spotów obrazujących "Efekt Neckermanna", które będą emitowane w marcu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m. in. pakiet TVN, Polsatu i TVP. Równolegle z kampanią telewizyjną będę prowadzone działania w internecie m.in: na wiodących portalach - onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, portalach społecznościowych oraz w sieciach afiliacyjnych. Dodatkowym wsparciem będzie kampania prasowa obejmująca tygodniki opiniotwórcze: Politykę, Forum oraz Newsweek.
Za strategię i kreację odpowiedzialna była agencja Labcon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Produkcję spotów telewizyjnych powierzono agencji Time Code.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Siatka połączeń airberlin coraz większa
Na organizacji Euro 2012 skorzystają polskie hotele?
Konieczna zmiana terminu TT Warsaw
Joanna Mucha zostanie zdymisjonowana?
Hotel Accor na portalu społecznościowym
Współpraca Polski i Tunezji - spotkanie ministrów turystyki
Interferie zmniejszają stratę netto
Pakiety Euro 2012: hotel + czarter
Nowa restauracja w warszawskim hotelu Sheraton
Turyści pojadą do Pekinu i Szanghaju bez wizy
Już wkrótce Dzień Kuchni Polskiej