Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Ruszyła kampania Neckermanna
"Dobre wakacje trzymają cały rok" - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania Neckermanna, która obejmie swym zasięgiem szerokie działania w telewizji, internecie oraz prasie.
- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego touroperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z Neckermannem to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop - mówi Rafał Grunwald Dyrektor Marketingu i E-commerce Neckermann Polska. - To fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą nasi klienci żyją przez cały rok … aż do kolejnych wyjazdów z Neckermannem. To Efekt Neckermanna, który chcemy wyzwolić w każdym z naszych klientów - dodaje.
Kampania składa się z sześciu, różnych tematycznie spotów obrazujących "Efekt Neckermanna", które będą emitowane w marcu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m. in. pakiet TVN, Polsatu i TVP. Równolegle z kampanią telewizyjną będę prowadzone działania w internecie m.in: na wiodących portalach - onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, portalach społecznościowych oraz w sieciach afiliacyjnych. Dodatkowym wsparciem będzie kampania prasowa obejmująca tygodniki opiniotwórcze: Politykę, Forum oraz Newsweek.
Za strategię i kreację odpowiedzialna była agencja Labcon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Produkcję spotów telewizyjnych powierzono agencji Time Code.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Siatka połączeń airberlin coraz większa
Na organizacji Euro 2012 skorzystają polskie hotele?
Konieczna zmiana terminu TT Warsaw
Joanna Mucha zostanie zdymisjonowana?
Hotel Accor na portalu społecznościowym
Współpraca Polski i Tunezji - spotkanie ministrów turystyki
Interferie zmniejszają stratę netto
Pakiety Euro 2012: hotel + czarter
Nowa restauracja w warszawskim hotelu Sheraton
Turyści pojadą do Pekinu i Szanghaju bez wizy
Już wkrótce Dzień Kuchni Polskiej