Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Rainbow Tours stawia na franczyzę
2013-10-30W strategii rozwoju sieci Rainbow Tours coraz większą rolę zaczynają pełnić biura franczyzowe. Praktyka pokazuje, że tego typu rozwiązania dobrze wdrażane pozwalają generować wyższy poziom sprzedaży niż w przypadku działania wyłącznie pod własną marką.
r e k l a m a
W tym roku powstało już dziewięć biur franczyzowych, a łączna ilość placówek Rainbow Tours działających na tej zasadzie osiągnęła liczbę 20. Zainteresowani podjęciem działalności otrzymują niezbędną pomoc na każdym etapie współpracy.
Rainbow Tours podejmuje działania mające pozwolić na rozbudowę sieć biur franczyzowych. W 2012 roku powstało pięć takich biur, natomiast w 2013 roku aż dziesięć zlokalizowanych w większych polskich miastach. Jeszcze w tym roku planowane są kolejne inwestycje.
"Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Na chwilę obecną mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu"- zapewnia Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours.
Ze względu na płynące ze współpracy korzyści zainteresowanych franchisingową formą współpracy z touroperatorem nie brakuje. Najważniejszym atutem jest możliwość prowadzenia działalności na lokalnym rynku pod marką Rainbow Tours. Dzięki temu franczyzobiorca uzyskuje dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty touroperatora.
Osoby podejmujące współpracę otrzymują prowizję agencyjną, wsparcie marketingowe mi.in. prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej przy zachowaniu możliwości sprzedaży produktów innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza także system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży.
W trakcie realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o design stosowany we wszystkich nowych biurach. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także kwalifikację na study toury. Właściciel biura może otrzymać wsparcie finansowe i projektowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
Franczyza to pomysł, który na polskim rynku rozwijany jest już od ponad dziesięciu lat. W tym czasie powstało już kilkaset salonów sprzedaży działających pod markami znanych touroperatorów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Pierwszy w Polsce hotel Hampton by Hilton już otwarty
Powstaje nowy turystyczny serwis społecznościowy
Niemcy jako cel podróży biznesowych
Kawa za darmo dla wszystkich klientów
Pracownicy call center powinni być bardziej elastyczni
Sto mln euro dochodu po pierwszym roku współpracy
Filmik promujący Gdańsk: Przyciągnie turystów z Rosji?
Zatankujemy samoloty w powietrzu
Lotnisko w Jasionce: kto wyposaży wieżę lotniskową?
American Airlines - możliwy strajk